AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #41 Skrevet 8. oktober 2023 Har du pratet med ham om dette, TS? Anonymkode: 75a2a...3a3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #42 Skrevet 8. oktober 2023 Problemet er jo ikke at han er kåt, men at du tydeligvis aksepterer at han handler utover det du klarer å følge med i, og ikke kommuniserer klart og bestemt at det ikke fungerer for deg. Jeg anser aldri min manns kåthet som et problem. Jeg er bare svært tydelig på hva jeg trengte for at det blir sex og hvordan. Jeg kommuniserer også under sex dersom han blir for "jukkete " og det gir meg lite. Mannen har såpass selvinteresse i at jeg er fornøyd med det vi driver med at han tar hensyn, for ellers blir det jo ikke sex. Jeg finner meg ikke i dårlig oppførsel, og da blir det ikke dårlig oppførsel. Jeg setter så klare grenser for oppførsel og handlinger jeg ikke setter pris på at han skjønner at her nytter det ikke å være idiot eller egoistisk. Det vil gå utover ham, ved at det ikke blir sex. Anonymkode: ac8bd...63d 1
Helene1982 Skrevet 8. oktober 2023 #43 Skrevet 8. oktober 2023 Resignert skrev (7 timer siden): Jo, men hvor skal "hvermansen" finne damer som kun ønsker en seksuell relasjon? "Markedet" for sex (for ikke å snakke om GOD sex fra en manns perspektiv) har en enorm ubalanse. Etterspørselen fra menn er mange ganger høyere enn "tilbudet" fra villige kvinner. Så de aller fleste menn er nok helt avhengige av å gå inn i et fast forhold/ ekteskap for å overhodet få tilgang på sex. Ofte er denne sexen utilfredsstillende og for sjelden, men stort sett bedre enn ingenting.... Menns tilgang på sex vil alltid ha en prislapp, enten det nå er kontanter, boliglån, "romantikk", oppmerksomhet generelt, omsorg, husarbeid, lite personlig frihet, osv osv. "There is no such thing as a free lunch (or free sex)......" Går menn inn i forhold for å få tilgang til sex, er det feilen. Om noen mener at prisen menn betaler for sex er: Sitat Menns tilgang på sex vil alltid ha en prislapp, enten det nå er kontanter, boliglån, "romantikk", oppmerksomhet generelt, omsorg, husarbeid, lite personlig frihet, osv osv. Er boliglån, husarbeid, og lite personlig frihet noe de aller fleste kaller hverdag. Om du setter "romantikk" i gåsetegn tipper jeg at det er å åpne en dør, og kjøpe ting og blomster. Men jeg vet ikke. Oppmerksomhet, omsorg og kontanter forstår jeg ikke. Det er ikke noe som heter free sex, da sex som regel ikke er en give away, men noe man har sammen med noen. det finnes masse kvinner som ønsker seg en sexrelasjon til en mann, men om dealen er at mannen mener at han gjør husarbeid som betaling for sex, er ikke det sexy. Hva får dama for husarbeidet hun gjør? Oppmerksomhet er ikke betaling for noe som helst. Hvorfor tenker du at kvinner vil bo med en som mener at å betale boliglån er betaling for sex? 2 5
Fremmed fugl Skrevet 8. oktober 2023 #44 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Altså, jeg er veldig glad i sex. Ofte kåt. Hadde han latt meg, hadde jeg kastet meg over han mange ganger 😅. Men han gir meg ingen utfordringer, ikke noe å jobbe med, han kaster seg over meg før jeg vet ordet av det eller får mulighet. Sorry, men det er avtennende når mannen blir kåt av hver minste lille ting. Når han ikke kan bare kose litt og la meg ta initiativet. Jeg rekker ikke å bli ordentlig kåt eller tent. Også vil han ha passion..... Men jeg rekker aldri å komme dit 🙄 I tillegg må jeg bli sett og føle meg verdsatt. Bare små ting som han kan gjøre som jeg liker. Det er tennende.🤩 -- Jeg ber ikke om at vi sitter i armkroken hele kvelden, prater eller koser. Men forholdet må være noe mer enn plikter, jobb, oppgaver og sex. Jeg vil ha opplevelser, minner, gode stunder, glede sammen, kos, hygge osv. Og vi har alt til rettelagt for det. Og det hadde vært koselig om han tok initiativet til det. I stede, når jeg foreslår noe sier han "åh, det hadde jeg tenkt å spørre om også" eller være i en slags egen boble når vi er sammen. Ts Anonymkode: 24a05...ef1 Problemet er ikke at han er alt for kåt, men stagnasjon i forholdet.
I Grosny Skrevet 8. oktober 2023 #45 Skrevet 8. oktober 2023 (endret) StrangeDoll skrev (8 timer siden): Er vel ingen som snakker om å ikke ha sex i det hele tatt i dette tilfellet, men at mannen må kunne gjøre noe hyggelig uten at det skal forventes sex hver eneste gang. På en måte skjønner jeg gubben. Hvis jeg masserer min kjære så leder det veldig ofte til at jeg vil kose mer, og så eskalerer det. Men heldigvis liker hun det. Et problem er at han ødelegger gleden ved kos og sex fordi det blir masete. Mas er ikke sexy. Det er slitsomt, og da reduseres jo det som skulle være supergledelig kos til noe mas . Jeg vet ikke hvordan de skal løse dette. Kanskje begge trenger å dyrke en hobby utenfor huset i større grad? Endret 8. oktober 2023 av I Grosny 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #46 Skrevet 8. oktober 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Her må du nok utdype 😅 Ts Anonymkode: 24a05...ef1 https://www.sprakradet.no/sprakhjelp/Skriveregler/Eitt_eller_fleire_ord/ altfor (= i for høg grad) alt for (Alt for Noreg!) Anonymkode: 3aa98...ac1 6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #47 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Koselige kvelder hvor vi kan snakke sammen På tide å skifte fil. Anonymkode: 1d76c...ea5 1
Helene1982 Skrevet 8. oktober 2023 #48 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På tide å skifte fil. Anonymkode: 1d76c...ea5 Haha! Jeg tror at de fleste menn kan føre en vanlig samtale uten å sette det på sexregningen. Men om noen menn lurer på hvorfor de sliter med å få seg damer, samtidig som man blir utslitt av å føre en samtale er dette mye av svaret. 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #49 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg finner meg ikke i dårlig oppførsel, og da blir det ikke dårlig oppførsel. Jeg setter så klare grenser for oppførsel og handlinger jeg ikke setter pris på at han skjønner at her nytter det ikke å være idiot eller egoistisk. Det vil gå utover ham, ved at det ikke blir sex. Jeg skjønner problemstillingen men som hundeeier så blir dette litt for mye «sitt, Fido. Flink gutt. <godbit>». Jeg ønsker ikke samme type relasjon med dama som med bikkja. Jeg ønsker en dame som er kåt på meg og ikke klarer å holde fingrene av fatet. Kjipt at de er så vanskelig å finne. Anonymkode: 3563d...37f 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #50 Skrevet 8. oktober 2023 Han virker mindre intelligent. Anonymkode: c2315...346 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #51 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg skjønner problemstillingen men som hundeeier så blir dette litt for mye «sitt, Fido. Flink gutt. <godbit>». Jeg ønsker ikke samme type relasjon med dama som med bikkja. Jeg ønsker en dame som er kåt på meg og ikke klarer å holde fingrene av fatet. Kjipt at de er så vanskelig å finne. Anonymkode: 3563d...37f Hvis du ønsker en dame som er vedvarende kåt på deg, helt uavhengig av hva du gjør for å tenne henne, og uavhengig av hvor digg sexen og forholdet ellers er for hennes del, ja, da tror jeg du har rett. Men om du lytter til hennes signaler, kysser henne heftig uten å klå før hun praktisk talt ber om det, og ikke er redd for å bruke tid på å komme in the mood, og blir med på kos etter din egen utløsning så lenge hun ser ut til å ønske det, da tror jeg ikke det er like vanskelig (gitt at hun tenner på deg i utgangspunktet da) Anonymkode: 1a92f...8f6 2 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #52 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du pratet med ham om dette, TS? Anonymkode: 75a2a...3a3 Seff 😃 masse Ts Anonymkode: 24a05...ef1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #53 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Problemet er jo ikke at han er kåt, men at du tydeligvis aksepterer at han handler utover det du klarer å følge med i, og ikke kommuniserer klart og bestemt at det ikke fungerer for deg. Jeg anser aldri min manns kåthet som et problem. Jeg er bare svært tydelig på hva jeg trengte for at det blir sex og hvordan. Jeg kommuniserer også under sex dersom han blir for "jukkete " og det gir meg lite. Mannen har såpass selvinteresse i at jeg er fornøyd med det vi driver med at han tar hensyn, for ellers blir det jo ikke sex. Jeg finner meg ikke i dårlig oppførsel, og da blir det ikke dårlig oppførsel. Jeg setter så klare grenser for oppførsel og handlinger jeg ikke setter pris på at han skjønner at her nytter det ikke å være idiot eller egoistisk. Det vil gå utover ham, ved at det ikke blir sex. Anonymkode: ac8bd...63d Jeg er ikke moren hans 😄 Jeg kan fint si ifra, men å holde på sånn gidder jeg ikke. Det tviler jeg på er sunt for forholdet. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner problemstillingen men som hundeeier så blir dette litt for mye «sitt, Fido. Flink gutt. <godbit>». Jeg ønsker ikke samme type relasjon med dama som med bikkja. Jeg ønsker en dame som er kåt på meg og ikke klarer å holde fingrene av fatet. Kjipt at de er så vanskelig å finne. Anonymkode: 3563d...37f Ønsker du enveis forhold hvor du får masse sex uten å gjøre noe for det? 🤔 Kanskje du hadde passet med mannen min 😅 Ts Anonymkode: 24a05...ef1
Resignert Skrevet 8. oktober 2023 #54 Skrevet 8. oktober 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke moren hans 😄 Jeg kan fint si ifra, men å holde på sånn gidder jeg ikke. Det tviler jeg på er sunt for forholdet. Ønsker du enveis forhold hvor du får masse sex uten å gjøre noe for det? 🤔 Kanskje du hadde passet med mannen min 😅 Ts Anonymkode: 24a05...ef1 Det ideelle er vel å "få masse sex" ved å "gi masse sex" Ikke å måtte "gi" en masse annet, som i noen tilfeller er rimelig uinteressant å holde på med. 1
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 8. oktober 2023 #55 Skrevet 8. oktober 2023 AndreaJohan skrev (16 timer siden): Herregud 😂 Gamle, sinte, single kjerringer på Kvinneguiden er artige Ja, damer er veldig på å dra diagnosekortene.. Som om alle menn er ondskapens hotell-aktige (ref. Motorsag gjennom døra)
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. oktober 2023 #56 Skrevet 8. oktober 2023 Ungefri betyr jo som regel sex og kos. Kan dere ikke ha sex først og så kose i armkroken etter han har fått utløsning. Kanskje han da kan kose litt uten å må ha rett etterpå igjen? Jeg kan heller ikke legge meg i armkroken til kjæresten min uten å få lyst på han , så jeg skjønner han jo litt.. Han tenner jo på deg og vil ha deg, det er jo bare deilig egentlig, eller? Hadde han ikke ville hatt sex, hadde det vært verre.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #57 Skrevet 8. oktober 2023 Resignert skrev (1 minutt siden): Det ideelle er vel å "få masse sex" ved å "gi masse sex" Ikke å måtte "gi" en masse annet, som i noen tilfeller er rimelig uinteressant å holde på med. Enig. Selvsagt innebærer et forhold mange ting og at man må passe på hverandre. Men denne holdningen om at sex er noe som kvinnen «gir» og mannen «får» for god oppførsel synes som giftig for gode relasjoner. Jeg ønsker meg et forhold hvor kvinnen har sex sammen med meg fordi det er nettopp det vi begge ønsker. Og hvor vi har emosjonell nærhet fordi det er nettopp det vi begge ønsker. Ikke som en transaksjon hvor vi betaler hverandre. Slike «økonomiske» avtaler har en tendens til å bryte samme over tid og/eller når ting blir vanskelig. Anonymkode: 3563d...37f 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #58 Skrevet 8. oktober 2023 Ikke rart mannen blir kåt, hvis han ikke får noe. Du liker å kose og kysse og gjøre romantiske ting, men vil ikke noe mer. Menn vil alltid ha noe mer enn bare kyss klapp og klem. Instinkt. Anonymkode: 5cb98...bda 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #59 Skrevet 8. oktober 2023 Mysticgirl skrev (52 minutter siden): Ungefri betyr jo som regel sex og kos. Kan dere ikke ha sex først og så kose i armkroken etter han har fått utløsning. Kanskje han da kan kose litt uten å må ha rett etterpå igjen? Jeg kan heller ikke legge meg i armkroken til kjæresten min uten å få lyst på han , så jeg skjønner han jo litt.. Han tenner jo på deg og vil ha deg, det er jo bare deilig egentlig, eller? Hadde han ikke ville hatt sex, hadde det vært verre. Nei, det er faktisk gørr kjedelig når alt blir snudd om til sex. Jeg vil jobbe litt for det, ta det i mitt tempo, bli ordentlig kåt, kjenne på det jeg også...... Og jeg ønsker å bli respektert. At jeg ikke bare er til bruk til det han ønsker uten at jeg også blir tatt hensyn til. Vi er to i forholdet og det er ikke bare min oppgave å tilfredsstille han. Det er jeg lei av. Og nei, det funker ikke med sex først 😬 Ts Anonymkode: 24a05...ef1 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #60 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ikke rart mannen blir kåt, hvis han ikke får noe. Du liker å kose og kysse og gjøre romantiske ting, men vil ikke noe mer. Menn vil alltid ha noe mer enn bare kyss klapp og klem. Instinkt. Anonymkode: 5cb98...bda Da må du nesten lese innlegget mitt en gang til hvis det var det du fikk ut av det. Og ikke er han 20 eller 30 år heller, men virker ikke som hodet helt følger med alderen. Ts Anonymkode: 24a05...ef1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå