Gå til innhold

Alt for kåt mann......og div

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ekteskapet er gørr kjedelig. Han ser meg ikke, gjør ikke noe ekstra for meg, gjør ikke noe romantisk eller finner på noe. Jeg føler jeg nærmest ikke betyr noe for han med mindre han vil ha noe. 

Eneste gangen han kan tenne noen lys og sette på litt koselig musikk er når han vil ha sex, da kan jeg få en rask massasje før han begynner å klå mellom beina, hvis jeg er heldig. Og sex vil han ha mye og kåt blir han fort, så mye at det er avtennende. Legger jeg meg i sofaen i armkroken hans blir han kåt og tydelig viser det eller sier det. All berøring leder til at han vil ha sex. Og han er umettelig. 

For min del ønsker jeg mer. Koselige kvelder hvor vi kan snakke sammen, gjøre ting sammen, ta på hverandre uten at han begynner å ta helt av eller si "jeg har lyst på deg" jeg er kåt". Jeg vil jobbe litt for det og jeg vil at han skal jobbe for det. Få litt utfordringer. Jeg vil kose, kysse osv uten at alt må lede til sex innen 5 sekunder. 

Jeg har gitt han en gave med masse lapper med ting vi kan gjøre som er romtaisk, sensuelt osv, som han bestemmer når han vil bruke. Men han bruker det ikke. Jeg har snakket med han om det, men har gjør ikke noe. Sist jeg tok det opp var i kveld, da vi har barnefri, noe vi sjeldent har. Jeg trakk meg tilbake slik at han kunne faktisk gjøre noe.  Jeg fant han sovende på sofaen kort tid etter 🙄 før han gikk å la seg. Nå er det måneder til vi har barnefri igjen og kvelden for oss selv. 

Og ja, jeg prøver. Steller i stand, ordner, gjør koselig ting..... Men det virker ikke som an setter så stor pris på det med mindre det blir sex 😔

Det blir så voldsomt at jeg ikke orker noe fysisk kontakt til slutt. Gir jeg han litt, skal han ha alt og hele tiden. Også går jeg rundt med dårlig samvittighet. 

Hvordan skal jeg klare å snu dette? Jeg blir jo ikke tilfredsstilt selv, når det er sånn.... Og ikke føler jeg meg respektert. Jeg er jo ingen jokkedukke, men føler meg litt som det.....

Anonymkode: 24a05...ef1

• Hjerte 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Narsissistiske menn er sånn. Kommer ikke til å forandre seg.

Anonymkode: a0755...006

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hæ? Den må du nok utdype litt... 😅

Ts

Anonymkode: 24a05...ef1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde det lignende. ALT ble tolket som sex-invitasjoner. ALT!

Orka til slutt ikke mer. Det var enklere med null sex enn å ha ham etter meg hele tiden og konstant aavvise. 

Ble skilt. Ironisk nok savner jeg sex nå...

Anonymkode: 330e7...fb0

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Om du ikke har sakt det rett frem til han, gjør det. Vær 100 prosent ærlig.

Anonymkode: beedc...bec

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Snakk om sex, vær ærlig og fortell han hva som tenner deg, hva du ønsker . Har også opplevd menn som bare skal ha sex, når det bare er nærhet og kos jeg ønsker, skikkelig turnoff.

jeg og kjæresten min snakker åpent om sex, vi forteller fantasier og vi tester stadig nye ting. Noen gang vil jeg bare ha nærhet, da sier jeg det rett ut og forventer ikke at han skal vite hva jeg ønsker, det leder alltid til sex, men det er jo for nærhet også er opphissende.

i begynnelsen syntes jeg det var vanskelig å snakke om sex, men vi var egentlig begge enige at man snakker jo alltid om alt som skjer, hvorfor skulle sex være tabu, en ting er sikkert, når vi begynte å snakke ble sexlivet fantastisk.

så kanskje prøve det? Du har det nok i deg også, siden du har gitt han lapper og vist at du er åpen for ting

Anonymkode: 88c1a...687

• Liker 2
  • Nyttig 3
Gjest Mr. Ron
Skrevet

Synes ts er ganske nær å oppleve mye bra med mannen. Synes det er et fantastisk i initiativ at du har skrevet lappet om romantiske kvelder. Prøv å avtal at dere bytter på å ansvar med å ta initiativ til romantiske kvelder. De ukene du bestemmer så gir du ham litt opplæring i romantikk. 🥰

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Herregud 😂 Gamle, sinte, single kjerringer på Kvinneguiden er artige 

• Liker 11
Skrevet

Tenk hvis TS var mannen i forholdet da og ikke måtte nærmest avvise damen sine ønsker om sex. He he, da hadde det blitt trøbbel. Kvinner holder nøkkelen til soverommet, og kan nærmest styre forholdet slik de ønsker. Menn er i forhold for å få sex, de aller fleste i såfall. Det er selvsagt noen ytterst få menn som ønsker bryet med dame uten sex, men det er sjelden.

Anonymkode: ba7d2...9fd

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenk hvis TS var mannen i forholdet da og ikke måtte nærmest avvise damen sine ønsker om sex. He he, da hadde det blitt trøbbel. Kvinner holder nøkkelen til soverommet, og kan nærmest styre forholdet slik de ønsker. Menn er i forhold for å få sex, de aller fleste i såfall. Det er selvsagt noen ytterst få menn som ønsker bryet med dame uten sex, men det er sjelden.

Kvinner kan si nei til sex, men menn har jo makten til å få kvinnene til å ønske å si ja/nei da.

Anonymkode: 9851c...fdb

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt usiker på hva du mener her? Mener du at menn og kvinner ønsker ulike ting og ikke burde være i forhold?

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mr. Ron skrev (2 timer siden):

Synes ts er ganske nær å oppleve mye bra med mannen. Synes det er et fantastisk i initiativ at du har skrevet lappet om romantiske kvelder. Prøv å avtal at dere bytter på å ansvar med å ta initiativ til romantiske kvelder. De ukene du bestemmer så gir du ham litt opplæring i romantikk. 🥰

Det hjelper jo ikke at hun viser bra initatiativ. Han handler jo aldri på hennes forslag og det hun prøver å kommunisere. Han er kun lyststyrt.og tenker kun på der han vil til en hver tid. Hun strekker seg for å møte hans behov.

For mange menn er sex en transaksjon. De betaler med husarbeid eller komplimenter for å oppnå noe. Disse tingene bør være en selvfølge. 

Anonymkode: e1b0a...789

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er vel ingen som snakker om å ikke ha sex i det hele tatt i dette tilfellet, men at mannen må kunne gjøre noe hyggelig uten at det skal forventes sex hver eneste gang. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Man kan trenger ikke være i et forhold om man ikke ønsker det, og heller ha relasjoner basert på sex. Vet ikke menn dette?

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, Helene1982 said:

Man kan trenger ikke være i et forhold om man ikke ønsker det, og heller ha relasjoner basert på sex. Vet ikke menn dette?

Jo, men hvor skal "hvermansen" finne damer som kun ønsker en seksuell relasjon? "Markedet" for sex (for ikke å snakke om GOD sex fra en manns perspektiv) har en enorm ubalanse. Etterspørselen fra menn er mange ganger høyere enn "tilbudet" fra villige kvinner. Så de aller fleste menn er nok helt avhengige av å gå inn i et fast forhold/ ekteskap for å overhodet få tilgang på sex. Ofte er denne sexen utilfredsstillende og for sjelden, men stort sett bedre enn ingenting....

Menns tilgang på sex vil alltid ha en prislapp, enten det nå er kontanter, boliglån, "romantikk", oppmerksomhet generelt, omsorg, husarbeid, lite personlig frihet, osv osv. 

"There is no such thing as a free lunch (or free sex)......"

• Liker 1
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ikke helt sant. Min kone og familie gir meg masse glede i hverdagen. Ting jeg aldri ville vært foruten.  Alt fra hyggelige brettspillkvelder, til langhelger i alpinbakken og fantastiske familieferier. 
Ja vi har en del sex og sex er en del av dette. Men jeg kunne  nok hatt minst like mye sex som singel.

Anonymkode: 7625a...f4d

• Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ikke helt enig, tror alle menn er slik. 

Anonymkode: 1370b...9e4

• Liker 1
Skrevet
Helene1982 skrev (5 timer siden):

Litt usiker på hva du mener her? Mener du at menn og kvinner ønsker ulike ting og ikke burde være i forhold?

Jeg leste innlegget som om at han påpekte en dobbeltmoral i KGs konsensus:

Hvis en kvinne klager over en mann som er umettelig mhp sex (og vil ha lite annet) så er det «rødt flagg», «dump ham», «du kan finne noe bedre».

Hvis en kvinne klager over en mann som ikke vil ha sex men heller snakke eller kose så er det «rødt flagg», «dump ham», «du kan finne noe bedre».

Altså oppfattes den kvinne-dominerte konsensusen som at kvinnen alltid har rett.

Anonymkode: 3563d...37f

• Liker 2
Gjest Doktorgraden
Skrevet

Til TS! Alt for kåt mann betyr noe helt annet enn altfor kåt mann 😉.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg leste innlegget som om at han påpekte en dobbeltmoral i KGs konsensus:

Hvis en kvinne klager over en mann som er umettelig mhp sex (og vil ha lite annet) så er det «rødt flagg», «dump ham», «du kan finne noe bedre».

Hvis en kvinne klager over en mann som ikke vil ha sex men heller snakke eller kose så er det «rødt flagg», «dump ham», «du kan finne noe bedre».

Altså oppfattes den kvinne-dominerte konsensusen som at kvinnen alltid har rett.

Anonymkode: 3563d...37f

Jeg mener at alle tråder på KG består av ulike meninger,både fra kvinner og menn, og det at noen brukere mener noe, betyr ikke at de snakker for alle. Når det er sagt mener ikke jeg at det er dobbeltmoral at det er bekymringer rundt et forhold, der det eneste fokuset er sex enten det er lite eller mye. Et forhold bør handle om mer enn sex.

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...