AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #21 Del Skrevet 10. oktober 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg har ikke kommet med noen påstander. Det gjorde sånn sett ikke TS heller, hun stilte noen spørsmål. Anonymkode: 10394...451 Men om du heller ikke mener at norsk er døende, så er det jo ikke så mye mer å diskutere. Da er vi jo enige. Jeg fikk inntrykk av at du mente det siden du sa deg enig med TS og sa imot meg, men jeg er enig i at det ikke var akkurat det du sa. Anonymkode: ac718...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #22 Del Skrevet 10. oktober 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men om du heller ikke mener at norsk er døende, så er det jo ikke så mye mer å diskutere. Da er vi jo enige. Jeg fikk inntrykk av at du mente det siden du sa deg enig med TS og sa imot meg, men jeg er enig i at det ikke var akkurat det du sa. Anonymkode: ac718...51a Jeg deler bekymringen til TS. Om det ikke kan kategorisers som døende, så virker det som om det er på vei til å bli veldig utvannet hvis trenden med å bruke så mye engelsk i hverdagen fortsetter. Anonymkode: 10394...451 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #23 Del Skrevet 10. oktober 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg deler bekymringen til TS. Om det ikke kan kategorisers som døende, så virker det som om det er på vei til å bli veldig utvannet hvis trenden med å bruke så mye engelsk i hverdagen fortsetter. Anonymkode: 10394...451 Jeg er absolutt enig i at norsk er et språk i forandring og mister domene i noen bransjer. Anonymkode: ac718...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå