Sirah Skrevet 5. oktober 2023 #21 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): 20 min med taxi kan fort koste mer enn hotellrom og i hvert fall hvis de skal ta taxi begge veier Anonymkode: 2adcf...5c5 Ja 20 min med taxi kan fort koste litt, men en helg på hotell koster jo ofte mer. I tillegg kan det jo hende at de heller ønsker å hjem av diverse grunner og dermed heller betaler taxiregningen enn hotellet. Hva vet vel vil. Det er også kanskje enklere å få sjåfør, kanskje det går buss osv osv. Om jeg personlig skulle valgt mellom å betale for en helg på hotell kort vei hjemmefra eller tatt taxi hjem en kveld, så hadde jeg valgt taxi (sjåfør, buss osv). Liker best å sove hjemme Så spørsmålet er jo: MÅ de bo på hotellet eller er det mulig for dem å dra hjem? Om jeg kunne kommet meg hjem på en grei måte så hadde jeg ikke vært villig til å betale for hotell selv. Hvorfor skulle jeg gjort det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 5. oktober 2023 #22 Del Skrevet 5. oktober 2023 Tja, det er litt frekt å kreve det.æ, det er jeg enig i. Hadde ikke gjort det som forlover selv, men hadde tenkt mitt, muligens. Men som brud ville det vært en selvfølge å betale hotell for forloverne våre🤷🏻♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå