Gå til innhold

Reklamasjon/ garanti på airpods


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et par AirPods pro jeg kjøpte i desember 2021, den ene øreproppen er helt på bærtur nå og lager mye rare lyder. Kjøpte de på Elkjøp, men tok ikke med forsikring. Kan jeg likevell dra på Elkjøp og få nye? Mtp garanti? Jeg har kvittering.

Anonymkode: 3cc2c...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hadde nettopp Airpods kjøpt i august 2023 på reparasjon. Han første på Power mente at dette var slik de var (lydlekkasje), og at dette ikke var noe å gjøre med. Ansatt nr to tok gjerne på seg jobben med å sende inn reklamasjon. Jeg hadde ikke forsikring. Etter en tid fikk jeg nye pods i samme etui. Så ta turen innom og hør du :)

Anonymkode: 75584...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nye pods i samme etui også etter at jeg opplevde problemer med mine :) Du har minimum 2 år reklamasjon på dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på Elkjøp og reklamert på AirPods 3 (!) ganger på tre forskjellige enheter.  
Alle tre gangene har den vestre proppen mistet lyden. 
Har alltid gått til kundeservice, levert settet og vist kvitteringen. Dagen etter har jeg kunne komme å hente helt nye. 

Har bestandig fått splitter nye i forseglet eske. 

Endret av Munchlax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...