Gå til innhold

er det mulig å finne en kvinne som ikke kun bryr seg om utseende?


putaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, ser du ikke at alle menn og kvinner som er i forhold er alle veldig attraktive? :)

 

:ironi:

 

 

Anonymkode: 7aba8...362

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange kvinner som er mye mer opptatt av andre ting enn utseendet. Men det finnes ekstremt få kvinner som ikke er noe opptatt av utseendet i det hele tatt.

Anonymkode: 23f60...b2c

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vil date en stygg person ? ComeOn, både utseendet og personlighet spiller rolle, men man trenger ikke å være modelpen

Anonymkode: 236bb...9fb

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner slutter å bry seg om utseende så fort de får mann og barn. 

Anonymkode: 4bb7b...dad

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært, svært få kvinner bryr seg bare om utseendet på en mann! Og de som kun bryr seg om utseende (og overfladiske ting) er uansett kvinner menn flest bør unngå.

En manns utseende henger for de fleste kvinner nært sammen med hans personlighet, hvordan han behandler henne og andre, humor, respekt for andre, troverdighet, ansvarlighet +++.

Anonymkode: 96efd...ec3

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da leter du etter og treffer du nok feil kvinner gitt.  Jeg har aldri brydd meg om utseende til en mann.  Eller mente du at vi bryr oss om vårt eget utseende?  For det gjør jeg ja, og det er derfor jeg er jævlig fin.

Anonymkode: eca01...ddd

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri gått etter utseendet. Her er personlighet og hvordan vedkommende får meg til å føle meg det viktigste. 

Er selv det man vil kalle pen, søt eller tiltrekkende. 

Han jeg er sammen med har trodd i 16 år at han ikke hadde sjangs på meg og unngikk da å bli avvist ved å ikke hilse, ikke gi seg tilkjenne, ikke sveipe høgre på tinder. 

Jeg på min side føler meg som verdens heldigste som har skutt gullfuglen og funnet han jeg vil dele livet mitt med 🥰 Han er dødskjekk og i mine øyne alt for bra for meg.

Det er så rart med det.

Anonymkode: 80f4a...2c4

  • Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

putaz skrev (7 minutter siden):

eller er det et fullstendig dødfødt prosjekt? 

Det du ønsker deg er en vakker kvinne som ikke bryr seg om at du er stygg? Er det det du sier?

Anonymkode: c8518...792

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

putaz skrev (15 minutter siden):

eller er det et fullstendig dødfødt prosjekt? 

Det er bare gå etter annet enn veldig pene damer. 

Anonymkode: 960c6...fd8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner ser etter høye, store, tunge menn. Sånn er det bare, du får begynne å stappe i deg mat

Anonymkode: 8941a...b18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring er at de færreste kvinner bryr seg kun om utseende, og at dette er mer utbredt (men absolutt ikke allmenngyldig) hos menn. 

Anonymkode: efaa6...b4c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvem vil date en stygg person ? ComeOn, både utseendet og personlighet spiller rolle, men man trenger ikke å være modelpen

Anonymkode: 236bb...9fb

En annen relevant faktor er jo at hva som er fint/pent/kjekk vil variere. En av de kjekkeste mannfolka jeg har sett er slett ikke kjent for å være objektivt kjekk. I bestefall litt sjarmerende vil jeg tro. 

Tenk på Jack Nicholson, han er vel heller ikke modellpen. Det er noe ved ham som er veldig usjarmerende, samtidig som det er veldig tiltrekkende. 

For å svare direkte på spørsmålet: det finnes sikkert kvinner som ikke har utseende som viktig. Samtidig tror jegd et er vanlig å synes at den man er forelsket i er fin. At innsiden gjør utsiden fin også😊

Anonymkode: d7cb4...eae

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser flere vakre kvinner med mindre pene menn enn motsatt 😉

Men de aller fleste av oss er helt ordinære og bryr oss om litt av alt - humor, personlige egenskaper, moral, arbeidsmoral, familieverdier, tiltrekning og sex osv. 

Anonymkode: bc098...8f1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinner slutter å bry seg om utseende så fort de får mann og barn. 

Anonymkode: 4bb7b...dad

Nå føler jeg meg truffet🤣🤣🤣🧟‍♀️

Anonymkode: d7cb4...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...