Paneera Skrevet 8. januar #141 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Da blir du ihvertfall ikke bare stelt, men også obdusert. Siden det er et unaturlig dødsfall. Anonymkode: 5fe4b...582 Man kan vel reserve seg mot medisinsk obduksjon? Hvis det er åpenbart selvmord (altså med avskjedsbrev osv.) så trengs det vel ikke rettsmedisinsk obduksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 12. januar #142 Del Skrevet 12. januar Jeg stelte selv barnet mitt og la henne i kisten. For meg var det viktig. Det handlet ikke om å få henne til å se levende ut, som enkelte har skrevet i tråden, men om respekt og kjærlighet. Det var også en viktig del av min sorgprosess. Det var en fin stund, i en grusomt vond tid. For mange betyr disse tingene enormt mye, enten det er et barn eller en bestemor man har mistet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 16. januar #143 Del Skrevet 16. januar Tråden er ryddet for avsporinger, spekulasjoner og brukerdebatt. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #144 Del Skrevet 16. januar Paneera skrev (På 8.1.2025 den 22.52): Man kan vel reserve seg mot medisinsk obduksjon? Nei. Anonymkode: 5fe4b...582 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 17. januar #145 Del Skrevet 17. januar Paneera skrev (På 8.1.2025 den 22.52): Man kan vel reserve seg mot medisinsk obduksjon? Hvis det er åpenbart selvmord (altså med avskjedsbrev osv.) så trengs det vel ikke rettsmedisinsk obduksjon? Det kan man ikke, det er politiet som avgjør om det skal gjøres rettsmedisinsk obduksjon eller ikke. Pårørende kan heller ikke motsette seg dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:31 #146 Del Skrevet lørdag kl 19:31 Paneera skrev (På 8.1.2025 den 22.52): Man kan vel reserve seg mot medisinsk obduksjon? Hvis det er åpenbart selvmord (altså med avskjedsbrev osv.) så trengs det vel ikke rettsmedisinsk obduksjon? Nei, dette er opp til politi og myndigheter å avgjøre. Anonymkode: 369e5...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå