Gå til innhold

Bytte barnehage?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi var på besøk i den andre barnehagen idag og takket ja til den plassen! Han løp inn og begynte leke med de andre barna med en gang🥹

Hadde også et møte med ped leder i den barnehagen han har vært hos der hun ønsket at vi skulle få det best mulig, og at hun trodde det var i den nye barnehagen.. hun har skrevet avvik på hendelsen, som vil si at saken blir tatt opp med sjefene til styreren i barnehagen (?) også. Blir nok tilsyn..

Trist å forlate ped lederen, men dette er for det beste🥰 

Tusen takk for at dere delte tankene deres! Det gjorde meg mye mer sikker på at dette ikke var greit og at jeg ikke bare var en litt overbeskyttende mamma🥹 Nå blir det forhåpentligvis mye mye bedre fremover! 

Anonymkode: 2cb53...e9a

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
5 hours ago, AnonymBruker said:

Vi var på besøk i den andre barnehagen idag og takket ja til den plassen! Han løp inn og begynte leke med de andre barna med en gang🥹

Hadde også et møte med ped leder i den barnehagen han har vært hos der hun ønsket at vi skulle få det best mulig, og at hun trodde det var i den nye barnehagen.. hun har skrevet avvik på hendelsen, som vil si at saken blir tatt opp med sjefene til styreren i barnehagen (?) også. Blir nok tilsyn..

Trist å forlate ped lederen, men dette er for det beste🥰 

Tusen takk for at dere delte tankene deres! Det gjorde meg mye mer sikker på at dette ikke var greit og at jeg ikke bare var en litt overbeskyttende mamma🥹 Nå blir det forhåpentligvis mye mye bedre fremover! 

Anonymkode: 2cb53...e9a

Hvis jeg var deg ville jeg meldt inn til statsforvalteren alikevel, at det taes med sjefene hjelper ikke nødvendigvis. Snakker av erfaring fra kommunen. Vi fikk først tilsyn når flere av oss meldte til statsforvalter. (Det var snakk om mange alvorlige lovbrudd, men ledelsen overså det.) 🤪 

Veldig bra den nye plassen virker bra da! 

Endret av Rufs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...