AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #1 Skrevet 28. september 2023 Hei! Vi har et skikkelig dilemma som jeg håper at kanskje noen hadde erfaringer med😅 Vi har en 2 åring som har gått 1 år i barnehage, og startet sitt 2 år nå i august. Han ble storebror før sommeren og tok dette litt sårt (som de fleste gjør) og trengte derfor litt ekstra trygghet og trøst i et par uker.. Barnehagen var flinke til å fortelle oss hvor slitsomme dager han hadde (han ble levert sent og hentet tidlig, typ 9-14:30 dager) og etter et par uker kom en assistent og fortalte oss at vi måtte hente sønnen vår kl 14 hver dag fordi de ikke hadde kapasitet til å ta vare på hans behov pga sommerferie hos ansatte.. Han var nok litt mer sår og satt ofte på armen til spesielt èn ansatt mye av dagen så jeg forstår at dette var krevende for de ansatte. Beskjeden kom på en litt krass og ubehagelig måte, hvor jeg da endte opp med å tørke tårene mine hele veien hjem fordi jeg fikk så vondt av gutten min.. Jeg gjorde feilen med å ikke ta opp dette med ped.lederen på avdelingen, da jeg tenkte at dette var noe de ansatte hadde snakket om, noe jeg ser at jeg burde gjort i ettertid. For et par uker siden så fant jeg han skjelvende og nesten uten klær i et av lekehusa på uteplassen i barnehagen når jeg skulle hente han. Der hadde han vært på do (nr 2) og griset rundt med dette.. Han er 2 år!! Det tar lang tid for han å kle av seg, og det første han fortalte meg når han så meg var at han var kald.. mammahjertet mitt gjorde så vondt at det svartnet litt for meg på vei inn for å skifte denne bleien. Jeg gikk ned med han med klærne hans i hånda og han på armen og det eneste den ansatte som var i nærheten sa var «oi, trenger du en ny bleie» smilende… Dette tok jeg opp med ped lederen som selvfølgelig ble utrolig skuffa og beklagde seg kjempemasse.. Ped lederen vår er fantastisk, det er en som virkelig bryr seg og som jeg syntes er utrolig flink og dyktig! Jeg kan egentlig ikke få skrytt nok av ped lederen. Problemene kommer så fort denne personen er borte.. Sønnen min er stort sett veldig sulten, tørst og har full bleie når han blir hentet. Det er også veldig opp og ned hvordan levering/henting er mtp kontakt avhengig av hvem som er på jobb.. Vi søkte ny barnehageplass før sommeren etter den første hendelsen, da vi har et par i området som vi vet er utrolig bra. Vi søkte også på en annen som er i området men som vi ikke har hørt så mye om (det lille vi har hørt er positivt). Vi fikk nå en telefon om at det er plass til han i den vi hadde på sisteplass og ikke har hørt mye om. Jeg er så usikker på om vi skal rive han vekk fra det som er trygt (venner og ped leder) eller om vi skal vente og se om dette blir noe bedre med tid. Kommunen har skrevet inn en klage til barnehagen og vi skal ha møte med styrer og ped leder til uka for å snakke om disse to hendelsene. Jeg føler det meste av tillit har blitt brutt, men samtidig så vil jeg gi sønnen min en stabil og trygg hverdag.. Usikker på hva som er det beste for han. Vil også legge til at den avdelingen han har fått plass på er barn som er 3-4 år, noe som vil si at de har utviklet seg mer og kanskje har en helt annen lek enn min sønn er i stand til å ha enda.. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 2cb53...e9a 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #2 Skrevet 28. september 2023 Kjente det rev i mammahjertet på vegne av deg da jeg leste dette🥺 Høres derimot ut som du har ledelsen på din side og at de tar tak i problemet. Så jeg ville gitt det en sjans fremfor å starte på ny i ny barmehage. Det hadde blitt nok en stor omstilling for ham i løpet av kort tid. Så gi det litt tid og fortsatt å vær den gode og omsorgsfulle mammaen du er. Så ordner nok dette seg skal du se. Min erfaring er at alderen 2-3 år er den mest krevende for barna. De er plutselig ikke de minste lengre og det stilles høyere forventinger til dem. Skal slutte med bleie, slutte med dupp/evt bamse, får mindre fang&omsorg generelt. De minst blir prioritert. Når barnet er 3 1/2-4 år løsner det mer for de fleste. Anonymkode: a1e98...254 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #3 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kjente det rev i mammahjertet på vegne av deg da jeg leste dette🥺 Høres derimot ut som du har ledelsen på din side og at de tar tak i problemet. Så jeg ville gitt det en sjans fremfor å starte på ny i ny barmehage. Det hadde blitt nok en stor omstilling for ham i løpet av kort tid. Så gi det litt tid og fortsatt å vær den gode og omsorgsfulle mammaen du er. Så ordner nok dette seg skal du se. Min erfaring er at alderen 2-3 år er den mest krevende for barna. De er plutselig ikke de minste lengre og det stilles høyere forventinger til dem. Skal slutte med bleie, slutte med dupp/evt bamse, får mindre fang&omsorg generelt. De minst blir prioritert. Når barnet er 3 1/2-4 år løsner det mer for de fleste. Anonymkode: a1e98...254 Tusen takk for støtten! Jeg har ped lederen og kommunen på min side, men barnehagen har et veldig dårlig rykte har jeg funnet ut nå etter han startet andre året. Etter ferien var det kun 3 av barna fra forrige året som ble med videre og det var masse nye ansatte. Er så redd for at ped lederen ikke kommer til å bli, og hvis personen blir så bytter jo sønnen min avdeling igjen etter sommerferien neste år og vil da ha helt andre ansatte rundt seg.. Jeg glemte også å legge til at ped lederen på avdelingen indirekte sa at barnehagen ikke er bra nok for barna. Personen sliter med å få de ansatte på lag og det er jo egentlig bare ped lederen som gjør at det er grunn til å vurdere å bli i det hele tatt.. Blir helt kake oppi toppen av all denne tenkingen..😅 Anonymkode: 2cb53...e9a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #4 Skrevet 28. september 2023 Fy f…. Hadde det der skjedd meg og mitt barn hadde det blitt et helvete. Hadde bytta barnehage. Opplever det samme som deg (i ekstremt mye mindre skala) med at når den ene kjempeflinke pedlederen er borte, så er det sløvere med oppfølging. Særlig skifting sv bæsjebleier. Skal ta opp dette på neste foreldresamtale. Anonymkode: 9d43c...d06 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #5 Skrevet 28. september 2023 Bytt. Småbarna trenger trygge ansatte. En avdeling skal ikke bare bestå av en trygg pedleder. Barnehagen skal ikke gi deg klump i magen. Anonymkode: 7f156...b07 1
Rufs Skrevet 28. september 2023 #6 Skrevet 28. september 2023 Kan du besøke den nye og sjekke magefølelsen der? Snakke med noen foreldre osv? 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #7 Skrevet 28. september 2023 Rufs skrev (3 minutter siden): Kan du besøke den nye og sjekke magefølelsen der? Snakke med noen foreldre osv? Vi skal faktisk på besøk ditt imorgen! Sammen med sønnen vår, sånn at vi får sett om han kommer overens med barna som er der og hvordan følelsen er der.. Jeg håper at han stortrives og at det ikke er noe spørsmål lenger etter vi har vært der! Anonymkode: 2cb53...e9a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #8 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bytt. Småbarna trenger trygge ansatte. En avdeling skal ikke bare bestå av en trygg pedleder. Barnehagen skal ikke gi deg klump i magen. Anonymkode: 7f156...b07 Enig i det! Og vi er relativt sikre på at vi skal bytte, men så er det jo det at han må starte helt på nytt etter en allerede vanskelig tid etter å ha blitt storebror som gjør jeg litt usikker.. er veldig mye endringer i livet hans, og jeg har jo ikke lyst til å gjøre det verre.. Men samtidig så tenker jeg jo at det ikke er akseptabelt det som har skjedd, og at det langsiktig er mye bedre å få byttet.. Anonymkode: 2cb53...e9a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #9 Skrevet 28. september 2023 Oj! Jeg hadde faktisk tatt ut barnet på dagen og ikke dratt dit mer. Jeg hadde også meldt fra til kommunen så de kan føre tilsyn der, for det er tydeligvis nødvendig! nei vettu hva, det der er IKKE greit! Jeg har jobbet i barnehage før og jeg har aldri , aldri hørt om noe sånt! Jeg hadde blitt så sint og lei meg, det er omsorgssvikt! Du skal vite at barnet ditt har det trygt og godt og blir ivaretatt, noe han ikke blir hvis det er som du beskriver det. Stakkars barn😭😭😭 Anonymkode: eb484...849 1
Rufs Skrevet 28. september 2023 #10 Skrevet 28. september 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Vi skal faktisk på besøk ditt imorgen! Sammen med sønnen vår, sånn at vi får sett om han kommer overens med barna som er der og hvordan følelsen er der.. Jeg håper at han stortrives og at det ikke er noe spørsmål lenger etter vi har vært der! Anonymkode: 2cb53...e9a Så bra, jeg håper også det, for det er jo virkelig ikke bra det du har fortalt her, får helt vondt. Lykke til med besøk!
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #11 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fy f…. Hadde det der skjedd meg og mitt barn hadde det blitt et helvete. Hadde bytta barnehage. Opplever det samme som deg (i ekstremt mye mindre skala) med at når den ene kjempeflinke pedlederen er borte, så er det sløvere med oppfølging. Særlig skifting sv bæsjebleier. Skal ta opp dette på neste foreldresamtale. Anonymkode: 9d43c...d06 Masse masse lykke til! Det er så ufattelig vondt å være usikker på om barnet får det hen trenger og fortjener.. Føler jeg lager et greit helvete for dem nå😅 Jeg er egentlig en veldig konfliktsky person, men det svartna litt etter den siste hendelsen.. føler meg ikke trygg på at han blir tatt vare på der.. Anonymkode: 2cb53...e9a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #12 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig i det! Og vi er relativt sikre på at vi skal bytte, men så er det jo det at han må starte helt på nytt etter en allerede vanskelig tid etter å ha blitt storebror som gjør jeg litt usikker.. er veldig mye endringer i livet hans, og jeg har jo ikke lyst til å gjøre det verre.. Men samtidig så tenker jeg jo at det ikke er akseptabelt det som har skjedd, og at det langsiktig er mye bedre å få byttet.. Anonymkode: 2cb53...e9a Jeg tror ikke du skal være så bekymra for bytting. Det høres ut som han ikke har det bra der han er. Jeg ville tatt et møte med den nye barnehagen og lagt frem hvordan dere har opplevd det i tidligere barnehage og lagt opp en plan for tilvenning så han blir tryggest mulig og ekstra godt ivaretatt den første tiden. Du kan ta kontakt med helsestasjonen og få de med på møte❤️ Små barn er veldig tilpasningsdyktig, og det viktigste for dem er gode omsorgspersoner, en trygg havn hjemme og god tilknytning til de voksne i barnehagen. Jeg byttet barnehage på sønnen min for litt siden (pga diverse årsaker i den gamle barnehagen) og barnet har virkelig blomstra🥺 Han trives så mye bedre i den nye barnehagen! Jeg har ikke angret et sekund når jeg har sett hvor godt det har vært for han , og oss foreldre. Anonymkode: eb484...849
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #13 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hei! Vi har et skikkelig dilemma som jeg håper at kanskje noen hadde erfaringer med😅 Vi har en 2 åring som har gått 1 år i barnehage, og startet sitt 2 år nå i august. Han ble storebror før sommeren og tok dette litt sårt (som de fleste gjør) og trengte derfor litt ekstra trygghet og trøst i et par uker.. Barnehagen var flinke til å fortelle oss hvor slitsomme dager han hadde (han ble levert sent og hentet tidlig, typ 9-14:30 dager) og etter et par uker kom en assistent og fortalte oss at vi måtte hente sønnen vår kl 14 hver dag fordi de ikke hadde kapasitet til å ta vare på hans behov pga sommerferie hos ansatte.. Han var nok litt mer sår og satt ofte på armen til spesielt èn ansatt mye av dagen så jeg forstår at dette var krevende for de ansatte. Beskjeden kom på en litt krass og ubehagelig måte, hvor jeg da endte opp med å tørke tårene mine hele veien hjem fordi jeg fikk så vondt av gutten min.. Jeg gjorde feilen med å ikke ta opp dette med ped.lederen på avdelingen, da jeg tenkte at dette var noe de ansatte hadde snakket om, noe jeg ser at jeg burde gjort i ettertid. For et par uker siden så fant jeg han skjelvende og nesten uten klær i et av lekehusa på uteplassen i barnehagen når jeg skulle hente han. Der hadde han vært på do (nr 2) og griset rundt med dette.. Han er 2 år!! Det tar lang tid for han å kle av seg, og det første han fortalte meg når han så meg var at han var kald.. mammahjertet mitt gjorde så vondt at det svartnet litt for meg på vei inn for å skifte denne bleien. Jeg gikk ned med han med klærne hans i hånda og han på armen og det eneste den ansatte som var i nærheten sa var «oi, trenger du en ny bleie» smilende… Dette tok jeg opp med ped lederen som selvfølgelig ble utrolig skuffa og beklagde seg kjempemasse.. Ped lederen vår er fantastisk, det er en som virkelig bryr seg og som jeg syntes er utrolig flink og dyktig! Jeg kan egentlig ikke få skrytt nok av ped lederen. Problemene kommer så fort denne personen er borte.. Sønnen min er stort sett veldig sulten, tørst og har full bleie når han blir hentet. Det er også veldig opp og ned hvordan levering/henting er mtp kontakt avhengig av hvem som er på jobb.. Vi søkte ny barnehageplass før sommeren etter den første hendelsen, da vi har et par i området som vi vet er utrolig bra. Vi søkte også på en annen som er i området men som vi ikke har hørt så mye om (det lille vi har hørt er positivt). Vi fikk nå en telefon om at det er plass til han i den vi hadde på sisteplass og ikke har hørt mye om. Jeg er så usikker på om vi skal rive han vekk fra det som er trygt (venner og ped leder) eller om vi skal vente og se om dette blir noe bedre med tid. Kommunen har skrevet inn en klage til barnehagen og vi skal ha møte med styrer og ped leder til uka for å snakke om disse to hendelsene. Jeg føler det meste av tillit har blitt brutt, men samtidig så vil jeg gi sønnen min en stabil og trygg hverdag.. Usikker på hva som er det beste for han. Vil også legge til at den avdelingen han har fått plass på er barn som er 3-4 år, noe som vil si at de har utviklet seg mer og kanskje har en helt annen lek enn min sønn er i stand til å ha enda.. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 2cb53...e9a Hvis dette skjedde flere ganger, eller hvis bhg forklarte seg ufint ville jeg byttet bhg. Anonymkode: 7bb3a...3a3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #14 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oj! Jeg hadde faktisk tatt ut barnet på dagen og ikke dratt dit mer. Jeg hadde også meldt fra til kommunen så de kan føre tilsyn der, for det er tydeligvis nødvendig! nei vettu hva, det der er IKKE greit! Jeg har jobbet i barnehage før og jeg har aldri , aldri hørt om noe sånt! Jeg hadde blitt så sint og lei meg, det er omsorgssvikt! Du skal vite at barnet ditt har det trygt og godt og blir ivaretatt, noe han ikke blir hvis det er som du beskriver det. Stakkars barn😭😭😭 Anonymkode: eb484...849 Kommunen ringte meg for å tilby plass til sønnen min, og lurte på hvorfor jeg ville bytte. Fortalte dem flere saker som har vært på grensa og de to jeg nevnte her. Regner med det blir tilsyn, da hun ikke trengte at jeg formelt sendte inn en klage engang, men sa bare at det er notert og at hun skulle ta opp dette med kollegaene sine dagen etter! Hun ønsker også at jeg skulle snakke med styrer om dette uavhengig av om jeg ble eller byttet før de evt tok kontakt ang disse spesifikke hendelsene! Jeg har hatt en avtale med ped leder siden jeg tok dette opp om at sønnen min kun er i barnehagen da denne personen er på jobb, så enkelte dager blir han hjemme med meg og lillesøster mens andre dager er han en kort tur innom. Jeg er stort sett alene hele dagen med lillesøster på 3 mnd og det er mye med begge hjemme da vi har en veldig aktiv gutt. For å få alt til å klaffe har jeg ikke sjans til å ha han hjemme så mye som jeg ønsker😞 dette er jo også forferdelig vondt og gnager veldig på samvittigheten. Vil jo at han skal få leke med vennene sine, men vil ikke at han skal være der.. Det kan være en glipp, som de retter opp i.. men jeg har ikke troa på at det kommer til å bli så bra som det burde vært Anonymkode: 2cb53...e9a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #15 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg tror ikke du skal være så bekymra for bytting. Det høres ut som han ikke har det bra der han er. Jeg ville tatt et møte med den nye barnehagen og lagt frem hvordan dere har opplevd det i tidligere barnehage og lagt opp en plan for tilvenning så han blir tryggest mulig og ekstra godt ivaretatt den første tiden. Du kan ta kontakt med helsestasjonen og få de med på møte❤️ Små barn er veldig tilpasningsdyktig, og det viktigste for dem er gode omsorgspersoner, en trygg havn hjemme og god tilknytning til de voksne i barnehagen. Jeg byttet barnehage på sønnen min for litt siden (pga diverse årsaker i den gamle barnehagen) og barnet har virkelig blomstra🥺 Han trives så mye bedre i den nye barnehagen! Jeg har ikke angret et sekund når jeg har sett hvor godt det har vært for han , og oss foreldre. Anonymkode: eb484...849 Takk for svar🥹 Det du forteller er det jeg håper skjer her også! Etter å ha lest alle kommentarene her så er jeg ikke så mye i tvil lenger.. det blir nok bytte, og da forklare at han har hatt en tøff start på året til den nye barnehagen! Trengte å høre en god erfaring av bytting av barnehage.. takk! Anonymkode: 2cb53...e9a 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #16 Skrevet 28. september 2023 Rufs skrev (18 minutter siden): Så bra, jeg håper også det, for det er jo virkelig ikke bra det du har fortalt her, får helt vondt. Lykke til med besøk! Tusen takk!🥹❤️ Anonymkode: 2cb53...e9a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #17 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommunen ringte meg for å tilby plass til sønnen min, og lurte på hvorfor jeg ville bytte. Fortalte dem flere saker som har vært på grensa og de to jeg nevnte her. Regner med det blir tilsyn, da hun ikke trengte at jeg formelt sendte inn en klage engang, men sa bare at det er notert og at hun skulle ta opp dette med kollegaene sine dagen etter! Hun ønsker også at jeg skulle snakke med styrer om dette uavhengig av om jeg ble eller byttet før de evt tok kontakt ang disse spesifikke hendelsene! Jeg har hatt en avtale med ped leder siden jeg tok dette opp om at sønnen min kun er i barnehagen da denne personen er på jobb, så enkelte dager blir han hjemme med meg og lillesøster mens andre dager er han en kort tur innom. Jeg er stort sett alene hele dagen med lillesøster på 3 mnd og det er mye med begge hjemme da vi har en veldig aktiv gutt. For å få alt til å klaffe har jeg ikke sjans til å ha han hjemme så mye som jeg ønsker😞 dette er jo også forferdelig vondt og gnager veldig på samvittigheten. Vil jo at han skal få leke med vennene sine, men vil ikke at han skal være der.. Det kan være en glipp, som de retter opp i.. men jeg har ikke troa på at det kommer til å bli så bra som det burde vært Anonymkode: 2cb53...e9a Er barnehagen kommunal? Jeg ville sendt formell klage selvom hun sa det ikke trengtes🫣 Forstår at det er vanskelig. Men jeg tenker at han kanskje får det bedre av å kunne ha faste rutiner, og heller ha kortere dager. Du er jo i permisjon for å være med baby, og en 2 åring krever jo en del. Både emosjonelt og sosialt. Og hva skjer når du er ferdig i permisjon? Hvis du skal tilbake i jobb så må han vel fort være i barnehagen fulle dager? Jeg tenker det er bedre å gjøre det bytte nå. Det er ganske tydelig at han ikke blir ivaretatt der. Barna er det mest dyrebare vi har, og de er fullstendig avhengig av at vi foreldre ser til at de blir ivaretatt. Jeg hadde ikke stolt på at barnet mitt var trygg og god der...Du skriver jo selv han er tørst, sulten og våt bleie? Uten klær ute? En 2 åring 😳 Et så lite barn skal ikke vandre rundt alene ute i barnehagen. Husk at du har sett kanskje 5 minutter av dagen der, tanken på hvordan det er resten av dagen når det ikke er foreldre til stede får meg til å ville gråte for de små barna. Anonymkode: eb484...849
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #18 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er barnehagen kommunal? Jeg ville sendt formell klage selvom hun sa det ikke trengtes🫣 Forstår at det er vanskelig. Men jeg tenker at han kanskje får det bedre av å kunne ha faste rutiner, og heller ha kortere dager. Du er jo i permisjon for å være med baby, og en 2 åring krever jo en del. Både emosjonelt og sosialt. Og hva skjer når du er ferdig i permisjon? Hvis du skal tilbake i jobb så må han vel fort være i barnehagen fulle dager? Jeg tenker det er bedre å gjøre det bytte nå. Det er ganske tydelig at han ikke blir ivaretatt der. Barna er det mest dyrebare vi har, og de er fullstendig avhengig av at vi foreldre ser til at de blir ivaretatt. Jeg hadde ikke stolt på at barnet mitt var trygg og god der...Du skriver jo selv han er tørst, sulten og våt bleie? Uten klær ute? En 2 åring 😳 Et så lite barn skal ikke vandre rundt alene ute i barnehagen. Husk at du har sett kanskje 5 minutter av dagen der, tanken på hvordan det er resten av dagen når det ikke er foreldre til stede får meg til å ville gråte for de små barna. Anonymkode: eb484...849 Ja, kommunal barnehage! Han er et veldig rutinemenneske, så den løsningen vi har nå er kun mens det er en «sak». Det får meg virkelig til å grøsse av å tenke på hva de ikke får med seg når vi foreldre ikke er der! Jeg er ikke noe bekymret når ped leder er der, noe hun stort sett er, men ja. Hun har jo stort dett tidligvaktene, som er hovedgrunnen til at han aldri har hatt lange dager. Uff, det blir bytte ja. Få han inn i den andre barnehagen så fort som mulig for å komme inn i nye rutiner! Permisjonen gjør det heldigvis greit å ha en rolig tilvenning for han!😅🥹 Takk for at du deler tanker! Anonymkode: 2cb53...e9a 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #19 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, kommunal barnehage! Han er et veldig rutinemenneske, så den løsningen vi har nå er kun mens det er en «sak». Det får meg virkelig til å grøsse av å tenke på hva de ikke får med seg når vi foreldre ikke er der! Jeg er ikke noe bekymret når ped leder er der, noe hun stort sett er, men ja. Hun har jo stort dett tidligvaktene, som er hovedgrunnen til at han aldri har hatt lange dager. Uff, det blir bytte ja. Få han inn i den andre barnehagen så fort som mulig for å komme inn i nye rutiner! Permisjonen gjør det heldigvis greit å ha en rolig tilvenning for han!😅🥹 Takk for at du deler tanker! Anonymkode: 2cb53...e9a Forstår at du har trygghet i ped.lederen. Men nå regner jeg med at det er flere barn enn ditt som er der, så hun /han kan jo ikke ha 1-1 på ditt barn, og de andre evner jo tydeligvis ikke å ta vare på barna🥺 Og ped.leder har plantid, møter og diverse de må gjennom også, så selvom hun er på jobb betyr ikke det at hun nødvendigvis er fysisk inne på avdelingen med barna. Anonymkode: eb484...849
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #20 Skrevet 28. september 2023 Jeg hadde bytta. At de nå «tar tak i det» betyr ikke at det er fiksa i morgen. Eller neste uke. Eller innen jul. Høres ut som det er ganske mange avvik i den barnehagen når et barn kan være så lenge alene. Anonymkode: 9c7f7...341 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå