AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #1 Skrevet 28. september 2023 Lenge siden jeg har fått slike henvendelser på datingside, men nå kom det jammen. En som spurte rett ut om jeg ville ha sex. Pleier normalt ikke å svare på sånt, og bare slette de, men nå fikk jeg skikkelig lyst til å ta fatt slike menn å være frekk tilbake. Blir så forbanna og er drittlei av møkkamenn som ser på damer som objekter. Noen som har noen forslag til hva jeg kan skrive? Anonymkode: 103a1...41f 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #2 Skrevet 28. september 2023 Kan være at han har lyst på sex uten at han ser på deg som et objekt. Anonymkode: fbf87...824 5 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #3 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan være at han har lyst på sex uten at han ser på deg som et objekt. Anonymkode: fbf87...824 Det spiller ingen rolle, det kommer tydelig ut fra min profil hva jeg er ute etter, og slike spørsmål er provoserende. Har ikke matchet med han engang. Anonymkode: 103a1...41f 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #4 Skrevet 28. september 2023 Han: "Keen på sex, eller?" Du: "Ja, men ikke med deg" Funker som gull😁 Anonymkode: 12443...86b 11 2
GrønnNellik68 Skrevet 28. september 2023 #5 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Lenge siden jeg har fått slike henvendelser på datingside, men nå kom det jammen. En som spurte rett ut om jeg ville ha sex. Pleier normalt ikke å svare på sånt, og bare slette de, men nå fikk jeg skikkelig lyst til å ta fatt slike menn å være frekk tilbake. Blir så forbanna og er drittlei av møkkamenn som ser på damer som objekter. Noen som har noen forslag til hva jeg kan skrive? Anonymkode: 103a1...41f En som ikke kan lese og ikke er «i vater» 😂👏 1
ElectricScum Skrevet 28. september 2023 #6 Skrevet 28. september 2023 Hvorfor bryr du deg? På den ene siden skriver du at det er lenge siden du har fått slike henvendelser. Og allikevel rekker du å bli "drittlei" av en sånn melding? Jeg tenker det er lov å prøve seg, så lenge han ikke nægger videre og henger i innboksen din. Ignorering er det enkleste og gir rimelig klar beskjed. Kan du blokke, så gjør det også. 3
K.B. Skrevet 28. september 2023 #7 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lenge siden jeg har fått slike henvendelser på datingside, men nå kom det jammen. En som spurte rett ut om jeg ville ha sex. Pleier normalt ikke å svare på sånt, og bare slette de, men nå fikk jeg skikkelig lyst til å ta fatt slike menn å være frekk tilbake. Blir så forbanna og er drittlei av møkkamenn som ser på damer som objekter. Noen som har noen forslag til hva jeg kan skrive? Anonymkode: 103a1...41f Hvorfor er det frekt? Noen bare hopper over grøten og går rett på sak, det koster deg en kalori å slette en sånn samtale hvis det ikke er noe for deg.. 3
exictence Skrevet 28. september 2023 #8 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lenge siden jeg har fått slike henvendelser på datingside, men nå kom det jammen. En som spurte rett ut om jeg ville ha sex. Anonymkode: 103a1...41f Synes ikke det er frekt. Skriver han det med en gang, er han tydelig på at det er det han vil. Da vet jeg det. Har da bare svart: Nei, det er ikke noe for meg å ha sex uten å være kjæreste 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #9 Skrevet 28. september 2023 Det er bedre at han er ærlig, så du kan bruke minst mulig tid på han. De som later som det er mer, iler seg innpå deg så du blir glad i dem og aldri hadde større intensjon enn sex, de er de virkelig frekkingene. Men ja, i segselv er det rart at det er greit å bare spørre noen om noe så nært. Men det er jo fordi alle ikke ser på det som noe nært. Anonymkode: 9599f...1da 6 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #10 Skrevet 28. september 2023 ElectricScum skrev (53 minutter siden): Hvorfor bryr du deg? På den ene siden skriver du at det er lenge siden du har fått slike henvendelser. Og allikevel rekker du å bli "drittlei" av en sånn melding? Jeg tenker det er lov å prøve seg, så lenge han ikke nægger videre og henger i innboksen din. Ignorering er det enkleste og gir rimelig klar beskjed. Kan du blokke, så gjør det også. Er vel noen mnd siden sist. Og nå er dette et problem for mange damer, hører om det overalt og derfor er jeg drittlei av slike menn. Det er respektløst, og de ødelegger datingsider som i utgangspunktet er ment for å være seriøse. Når det står på min profil at jeg er ute etter noe seriøst, så sier det seg selv at jeg ikke er ute etter slike henvendelser. Og jeg synes det er på tide at slike menn får tilbake i større grad. Anonymkode: 103a1...41f 3
Andro Skrevet 28. september 2023 #11 Skrevet 28. september 2023 Det er frekt og respektløst å ikke lese andres profiltekst, og ta det som står der helt bokstavelig. Da har du allerede tråkket over grensene til den du melder, og vist at du ikke bryr deg om hva de mener. En person med slik sjekkestil skjønner ikke konseptet samtykke, og må unngås- 2 2
Hoppetaujenta Skrevet 28. september 2023 #12 Skrevet 28. september 2023 Virkeligheten er også slik der ute på nett, så ikke ta det personlig, gå rolig videre etter å ha slettet, uten å svare på noe som helst. Evt. blokker. 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #13 Skrevet 28. september 2023 exictence skrev (39 minutter siden): Synes ikke det er frekt. Skriver han det med en gang, er han tydelig på at det er det han vil. Da vet jeg det. Har da bare svart: Nei, det er ikke noe for meg å ha sex uten å være kjæreste Jo det er frekt og respektløst, og jeg er ikke et ludder som noen skal ta seg friheten med å kontakte fordi de vil tømme seg. For det første så hadde vi ikke likt hverandre eller matchet på forhånd, og det var heller ikke en mann jeg hadde ville matchet med eller skrevet med på andre måter heller. Dette er en datingside hvor man kan skrive uten å være match. Anonymkode: 103a1...41f 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #14 Skrevet 28. september 2023 Menn er frekke med damer og damer er frekke med menn. Det har nok noe å gjøre med at man aldri må se hverandre i øynene, så hvorfor tenke på noe annet rnn seg selv Anonymkode: df366...4c8
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #15 Skrevet 28. september 2023 Det finnes alt for mye møkk rundt oss og de samler seg dessverre på slike nettsider. Du får bare blokke ditten og gå videre, jeg hadde ihvertfall ikke giddet å kaste bort tiden på slike Anonymkode: 0edbc...9b1 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #16 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lenge siden jeg har fått slike henvendelser på datingside, men nå kom det jammen. En som spurte rett ut om jeg ville ha sex. Pleier normalt ikke å svare på sånt, og bare slette de, men nå fikk jeg skikkelig lyst til å ta fatt slike menn å være frekk tilbake. Blir så forbanna og er drittlei av møkkamenn som ser på damer som objekter. Noen som har noen forslag til hva jeg kan skrive? Anonymkode: 103a1...41f De bryr seg nada over disse utbruddene enkelte damer har. Sannheten er at spør du nok damer så vil noen være klare for litt sex. Anonymkode: aa316...578 1
ElectricScum Skrevet 28. september 2023 #17 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er vel noen mnd siden sist. Og nå er dette et problem for mange damer, hører om det overalt og derfor er jeg drittlei av slike menn. Det er respektløst, og de ødelegger datingsider som i utgangspunktet er ment for å være seriøse. Når det står på min profil at jeg er ute etter noe seriøst, så sier det seg selv at jeg ikke er ute etter slike henvendelser. Og jeg synes det er på tide at slike menn får tilbake i større grad. Anonymkode: 103a1...41f For all del, om det gir deg noen form for tilfredsstillelse å gi han så hatten passer, så kjør på. For min del hadde jeg ikke giddet å bruke en kalori på dette. Det er tvilsomt om din tilbakemelding vil bidra til at han justerer sin adferd uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #18 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): g nå er dette et problem for mange damer, hører om det overalt og derfor er jeg drittlei av slike menn. Du er drittlei av noe du bare har hørt om, og nå fikk du endelig en selv? 😅 morsom du. Anonymkode: 5085a...77f 2
Havspeil Skrevet 28. september 2023 #19 Skrevet 28. september 2023 Jeg er snart 50 . For 2 år siden fikk jeg d.p av en kar som var rundt 30. De kom i 3 meldingen hans ,ut av det blå...Og jeg søker ikke unge menn 🤣 Tok på Tante Sofie - hatten og lekset ham skikkelig saklig opp . Han ble slukøret og unnskyldte seg med halen mellom beina. Følte meg som Lærerinnen hans 🧘♀️💃⚖ 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #20 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du er drittlei av noe du bare har hørt om, og nå fikk du endelig en selv? 😅 morsom du. Anonymkode: 5085a...77f Kanskje du skal ta med hele teksten når du siterer for å få med deg hele svaret. Har fått slike meldinger mange ganger, og til og med stygge dickpics, men er noen mnd siden nå. Godt at mange menn har folkeskikk, men synd at enkelte fjotter skal ødelegge slik. Godt voksne i tillegg. Anonymkode: 103a1...41f 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå