trinellette Skrevet 28. september 2023 #1 Del Skrevet 28. september 2023 Hei. Jeg er pr i dag medlem hos Evo, men vil flytte over til Feel24 da de har senter som er mye nærmere meg. Men, er det slik at da Evo har 1 mnd. oppsigelsestid, så må jeg si opp i dag, betale fakturaen som forfaller 4. oktober også være medlem frem til 4.november, eller? Feel24 har derimot en kampanje som pågår nå, hvor jeg kan trene gratis frem til november, hvor første faktura da blir 20. oktober for perioden 01.11-01.12... Så jeg tenker å registrere meg der i dag, også betaler jeg fakturaen når den kommer. Håper det her ga noe mening og håper det er noen som kan komme med innspill på det her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 28. september 2023 #2 Del Skrevet 28. september 2023 "Ved oppsigelse av medlemskap er oppsigelsestiden 1 måned, medlemskapet vil løpe ut påfølgende måned etter oppsigelse." Medlemsvilkår • EVO (evofitness.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå