Gå til innhold

Gave til foreldre


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg sliter veldig med å finne på gaveideer til mine foreldre. De har det meste av sånne husting, så det er ikke enkelt å finne ting de trenger. har lyst til å gi noe litt personlig også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Har samme problem med mine foreldre, de har det meste av materielle ting (skapene flyter over...). Imidlertid er de ikke så flinke til å bruke tid å penger på å slappe av og ta vare på seg selv. Konklusjonen min ble gavekort, og jeg synes ikke det blir så upersonlig når gavekortet er på ting de kan nyte sammen.

Har jeg kjøpt gavekort på restaurant slik at de får et dytt i baken og kommer seg ut og får slappe av sammen en kveld.

Jeg har også kjøpt gavekort på reisebyrå slik at de 'ble nødt' til å prioritere ferie. Gavekortet varte et år, og de er heldigvis så bevist på det så de kom seg avgårde på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine søsken og eg har ofte same "problemet" med foreldra våre, som har vore gift i 35 år og har det meste. No skal dei bygge nytt og mindre hus, og treng ENDÅ mindre ting!

Me har som regel slått oss saman (5 søsken til saman :wink: ), og dei har fått m.a. bytur m/revybillettar + middag, ny videospelar, musikk, ting og tang til båten m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...