AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #1 Del Skrevet 28. september 2023 Jeg er dritt lei av tights som påstår de ikke er gjennomsiktige, men som er det likevel. Føler jeg har prøvd hundrevis av forskjellige, og de er nesten alltid gjennomsiktige når man squatter ordentlig. Er det noen her som har prøvd tights fra Bumpro? Ser spesifikt på Future Court of Power Up! Noen som har erfaring med disse? Anonymkode: 4ab09...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 28. september 2023 #2 Del Skrevet 28. september 2023 Er egentlig ikke så fornøyd med Bumpro. Det er et merke av relativt lav kvalitet. Kjøper bare tights fra Bara. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #3 Del Skrevet 28. september 2023 Nei, min opplevelse er at trusen syntes igjennom. Anonymkode: f724e...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 1. oktober 2023 #4 Del Skrevet 1. oktober 2023 Hyper tightsen til bumpro som jeg har er hvertfall 100% squat proof, og svette syntes aldri igjennom uansett hvor svett jeg blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå