Gjest Liten Tapir Skrevet 23. januar 2006 #1 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg starter mitt opphold her inne med å skaffe meg en dagbok, jeg. Jeg vet ikke hvor mye jeg kommer til å skrive her, men intensjonene er gode. Og gode intensjoner er bedre enn ingen intensjoner. Velkommen til dere som stikker innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 23. januar 2006 #2 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei! Sniker meg til å bli den første som hilser på her. Utrolig bra nick du har! Velkommen skal du være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Tapir Skrevet 23. januar 2006 #3 Del Skrevet 23. januar 2006 Velkommen til deg, Champagnepiken! Hyggelig at du stakk innom Ser på avataren din at du også er glad i å bade, om enn i litt mere sprudlende vann enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. januar 2006 #4 Del Skrevet 23. januar 2006 Velkommen hit, og gratulerer med dagbok! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Tapir Skrevet 23. januar 2006 #5 Del Skrevet 23. januar 2006 Velkommen til floden min du også, Arkana! Veldig koselig med besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #6 Del Skrevet 23. januar 2006 For et nydelig nick, avatar og historie! (tips: bare flaks at jeg så at du hadde dagbok, skaff deg en link i signaturen, så får du nok mer besøk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Tapir Skrevet 23. januar 2006 #7 Del Skrevet 23. januar 2006 Her strømmer det jo på med besøk: Hei og velkommen til deg også, Rosin! Lurt å sette link i signaturen, det hadde jeg ikke tenkt på *løper ut og gjør det med en gang* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 23. januar 2006 #8 Del Skrevet 23. januar 2006 Gratulerer med dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Tapir Skrevet 23. januar 2006 #9 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei, Bellatrix, og velkommen til mitt gjørmete hjem! Håper du vil trives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 23. januar 2006 #10 Del Skrevet 23. januar 2006 *velter seg i gjørma* :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Tapir Skrevet 23. januar 2006 #11 Del Skrevet 23. januar 2006 *velter seg i gjørma* :-D ← Sånne gjester liker vi her i floden! Føl deg som hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #12 Del Skrevet 23. januar 2006 *velter seg i gjørma* :-D ← Jeg også!! *velte-velte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Tapir Skrevet 23. januar 2006 #13 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg også!! *velte-velte* ← Nå har vi det gøy, dere! Vet dere forresten hvordan en tapir avverger et skikkelig puma-angrep fra oven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2006 #14 Del Skrevet 24. januar 2006 Nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Tapir Skrevet 24. januar 2006 #15 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) De løper så fort de bare kan, med pumaen hengende fast på ryggen, til nærmeste elv eller vannhull. Så stiller de seg på bunnen og står der til pumaen slipper taket fordi den holder på å drukne. Tapirer kan nemlig greie seg i opp til 10 minutter uten oksygen. Flinke dyr! Endret 24. januar 2006 av Liten Tapir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2006 #16 Del Skrevet 24. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #17 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei! Jeg må ærlig innrømme at jeg leste "tapirens gjørmete utflod". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Tapir Skrevet 24. januar 2006 #18 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei! Jeg må ærlig innrømme at jeg leste "tapirens gjørmete utflod". ← :grine2: Velkommen hit til dagoka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2006 #19 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei! Jeg må ærlig innrømme at jeg leste "tapirens gjørmete utflod". ← Det hadde ikke vært noe særlig å lese om tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Tapir Skrevet 24. januar 2006 #20 Del Skrevet 24. januar 2006 Det hadde ikke vært noe særlig å lese om tror jeg ← Jeg tror jeg skal se om jeg finner noe fakta om det, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå