Gå til innhold

Mange her som får PM melding med sexprat?


Fighter83

Anbefalte innlegg

Jeg har opplevd dette flere ganger. De begynner som oftest med et uskyldig og hyggelig "Hei" også følger det med en hyggelig tekst som jeg får lyst til å svare på noe jeg også gjør. Også prøver de seg utpå med noen undersøkende spørsmål som jeg svarer på og derfra går det raskt over til sexprat som jeg faktisk ikke ønsker å delta i. Får ikke en drit ut av det for å være ærlig.  "Kos deg med fantasiene" er min standardfrase. Tenker jo at det er naturlig for noen å prøve seg litt men merker det er forferdelig irriterende når de fortsetter å sende slike meldinger uten at jeg er det minste interessert i å bidra.

Er det mange av dere som opplever dette?  Rapporterer dere dette inn? Jeg kan fint rapportere inn meldinger som er sexprat helt fra starten men føler at det er mye vanskeligere å rapportere det når jeg faktisk har hatt en noe hyggelig dialog med disse personene først men så er de siste meldingene kun sexprat. Begynt å irritere meg at jeg ikke har meldt de inn liksom 😅 Føler meg så sinnsykt feig! Jeg burde da være tøffere enn dette liksom. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri opplevd i løpet av mine 10 år her, har aldri sendt sånne meldinger heller.

Men skjer vel sjeldnere med menn? Har forøvrig av pm så ingen kunne sendt noe uansett 😜

Endret av Cid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en fiskemelding om «er du den» for en liten stund siden, men bortsett fra det er det flere år siden sist 😅 

Kanskje dumt å skrive, kanskje de dukker opp igjen 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

😮

Sier de alle🤓

Ja, vet du har sendt til flere, så føler meg ikke spesiell og sånn 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (Akkurat nå):

Ja, vet du har sendt til flere, så føler meg ikke spesiell og sånn 

Ja er sånn helsehore

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...