Gå til innhold

Det er så mange som sletter seg for tiden


LilleBille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du tenker på om noen av moderatorerne sprer info, så gjør vi faktisk ikke det.

Hvis noen føler at de har blitt uthengt eller avslørt av en moderator vil jeg be dem ta kontakt med Gry eller Hege.

Hva andre brukere sprer av informasjon som de av ulike grunner har om hverandre kan ikke moderatorerne gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker på om noen av moderatorerne sprer info, så gjør vi faktisk ikke det.

Hvordan kan du være så sikker på det? Jeg sier ikke at dette er noe som forekommer, men det er da heller ikke så veldig usannsynelig? Dere moderatorer er da mennesker dere også, eller hva? ;) Noen har jo blitt veldig godt kjent med hverandre her inne, også IRL, og da er det jo fort gjort å enten forsnakke seg, eller fortelle en nær venn at LilleBille og Aline er samme person f. eks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Jeg tror heller det er småkonger som melder seg ut på trass. KG har fått ny brukermasse, og dermed endret seg, noe noen muligens har litt problemer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser både Heges, Grys og Mies svar i den andre tråden vil du se hvorfor jeg er ganske så sikker på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller det er småkonger som melder seg ut på trass. KG har fått ny brukermasse, og dermed endret seg, noe noen muligens har litt problemer med.

Småkonger eller ikke småkonger, KG har gått ned i kvalitet uten dem, foruten på snikk-snakk. I dag finnes det for mange smårebeller som har lyst til å bli sheriffer i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du leser både Heges, Grys og Mies svar i den andre tråden vil du se hvorfor jeg er ganske så sikker på det.

Det finnes poltibetjenter som er utro i tjenesten. At det ikke kan finnes en moderator som "sladrer", kan du ikke være sikker på. Det håper jeg du også forstår. Sier ikke at det er utbredt, de aller fleste moderatorene følger retningslinjene, men det kan forekommme og det har sikkert også gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser både Heges, Grys og Mies svar i den andre tråden vil du se hvorfor jeg er ganske så sikker på det.

Kan ikke skjønne hvorfor det skulle være så veldig forsikrende.. Det står jo helt tydelig at vil ne moderator finne ut om en bruker har flere profiler, er ikke det noe stort problem akkurat.

Men igjen, jeg sier ikke at dette er noe som skjer ofte, kanskje har det ikke skjedd noen gang, men som en gjest her nevner, synes ikke det er vanskelig å forestille meg at det har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det er litt arrogant jeg å si at det IKKE forekommer/ikke kan forekomme. Jeg sier ikke at det er et stort problem - men å totalt avvise det - i og med at det har kommet opp som et tema synes jeg er litt naivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Jeg slettet meg av diverse grunner, en av grunne var at jeg følte jeg hadde utgitt meg for mye - skrevet for mye privat samtidig som jeg ikke var anonym. fikk plutselig litt klaus pga det, og slettet meg. trist var det :( men en annen grunn er sånne ting som dette, jeg ble drit lei av at moderatorene og de som driver dette forumet fikk så utrolig mye pes av brukerne her. dårlig gjort er det! det er jo startet 100 tråder som "angriper" moderatorene, eller som er klagetråder om hvor dårlig forumet har blitt osv. urk, jeg får nesten dårlig samvittighet selv om jeg ikke har deltatt i noen av de...

men jeg savner KG - og dere... :tristbla::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller det er småkonger som melder seg ut på trass. KG har fått ny brukermasse, og dermed endret seg, noe noen muligens har litt problemer med.

Hvis det å være "småkonge" er kriteriet for å slette seg, er det vel i så fall din tur snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stoler 100% på moderatorene. Jeg har gjennom de siste årene truffet nesten alle personlig. Vi har også hatt flere samlinger hvor vi blant annet diskuterer "taushets-spørsmål" og etikk.

Det er få ting man kan være 100% sikker på her i verden, men som sagt stoler jeg altså på at moderatorene ikke snakker om hvilke brukere som har hatt andre kallenavn tidligere, sjekker ip utidig, og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Hvis det å være "småkonge" er kriteriet for å slette seg, er det vel i så fall din tur snart?

Jeg er den eneste kongen, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Du kan jo komme tilbake med nytt nick..  :klem:

jeg har gjort det... men det er ikke helt det samme, er vel bare en tilvenningssituasjon. men så vet ingen at det er meg heller, så er ikke like gøy å delta i diskusjoner nå... merker jeg er veldig halvhjerta under det nye nicket mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes faktisk det er litt arrogant jeg å si at det IKKE forekommer/ikke kan forekomme.  Jeg sier ikke at det er et stort problem - men å totalt avvise det - i og med at det har kommet opp som et tema synes jeg er litt naivt.

Men du tror ikke det er en sur gjest som vil hevne seg fordi moderatorene har slettet innleggene deres, da? Eller kanskje en gruppe gjester som vil jævles - who knows, det har skjedd før.

Taler det ikke til moddenes fordel at en fullstendig anonym person kan påstå noe slikt, og at moderatorene så allikevel tar debatten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å si noe på vegne av andre, men jeg tror heller folk sletter seg fordi de går lei generelt, og på grunn av det Lilleulv beskriver, man føler man har sagt litt mer enn man egentlig vil, kombinert med siste dagers sutring/klaging/kall det hva du vil. Man føler vel at poenget med å være her faller litt bort.

Ellers enig i det LilleBille sier om arroganse, selv om det samtidig bør være veldig liten grunn til å bli paranoid. Smarte triks som å opprette en mailkonto i feil navn før man registrerer seg er et tips...

En annen ting er at jeg selv ofte kjenner igjen brukere med nye nick i løpet av de første fem-ti innleggene deres. Skrivemåte, interesser, hvem de henger med i dagbøkene osv. Det kan vel like gjerne være noe slikt som har skjedd, om det i det hele tatt har skjedd noe med trådstarteren i tråden det linkes til her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske det var mulig å skjule historikken sin på innlegg her inne. Mange sletter seg helt sikkert fordi de plutselig føler at de har utlevert for mye av seg selv. Hvis noen finner ut at de kjenner en bruker her inne, så er det veldig enkelt å lese absolutt ALLE innlegg brukeren har skrevet før...

Da kan det kanskje være greit å slette seg for så å starte med blanke ark igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...