Gå til innhold

Skumleste opplevelsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde akkurat den skumleste opplevelsen hittil i mitt liv. Var ute og gikk med søsteren min da vi bestemte oss for å gå til et kapell. Det er helt nydelig der, men lite belysning. Vi gikk og snakket og var i vår egen verden da vi gikk inn i det mørkeste området ved kirkegården, nemlig en helt belyst allé. Da vi var kommet et godt stykke inn legger søsteren min merke til at det ikke bare er er oss lenger. Nederst i alléen står det en person. Eller for oss så det mer ut som en skikkelse i og med at vi bare kunne se konturene. Jeg ville at vi bare skulle gå videre og ikke bli paranoid bare fordi et annet menneske også gikk her. Det sli jeg fort fra meg da jeg hørte at skikkelsen lagde lyder. Det var også noe merkelig ved kroppsspråket. Skikkelsen beveget seg sakte mot oss mens lydene som til nå hadde vært mest pesing, gikk over til noen umenneskelige lyder som fremkalte gåsehud og skjelvende bein. Jeg tuller ikke, jeg fikk en sterk følelse av det var noe som var ordentlig galt. Jeg kan ikke beskrive lydene denne skikkelsen lagde. Jeg grep hardt tak i søsteren min og vi gikk ut fra stien, rett gjennom kirkegården i full fart mot hovedveien og lys. Jeg kunne høre at lydene ble nesten borte i det vi satte avgårde fra alléen. Det gjorde det hele enda skumlere, skikkelsen begynte nemlig å gå i full hast mot oss, mens lydene avtok. Jeg har aldri vært så redd før i hele mitt liv. Da vi var nesten nede ved hovedveien kunne vi se at skikkelsen fortsatt var oppe ved alléen. Jeg skalv i beina hele veien hjem og hjertet dundret. Var overdrevent skvetten. 
ville egentlig bare få utløp for det som akkurat skjedde, men hvis noen vil dele noen tanker eller egne skumle opplevelser så kjør på!

 

Anonymkode: 65db5...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...