Gå til innhold

Dermalogica rens


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med de ulike rensene fra Dermalogica?

Jeg bruker til vanlig special cleanser, men har fra tid til annen en og annen kvise. Bør jeg da heller bruke en annen rens? Noen med erfaringer og råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, tror du har rette rensen for huden din. Dersom du tenker på noe sterkere, så er det Anti-bac, men denne er veldig sterk og passer best for fet hud.

Du må heller bruke et preparat for å få bukt med kvisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok rett cleanser. jeg bruker også den. Og en og annen kvise; er det så ille da? jeg har den vanlige mensenkvisa, men det går da greit.Synes cleanseren gjør en god jobb alikevel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg hadde også en og annen kvise når jeg brukte Special Cleansin Gel. Etter jeg bytta til Ultracalming Cleanser har jeg ikke hatt en eneste :) Men jeg har sensitiv hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kjennetegner sensistiv hud? Jeg har litt tørr og litt fet hud. (aner ikke helt hvilken type jeg har)

jeg tror du har blandingshud, sensitiv blir fort rød og irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Jeg har bestilt dermalogica skin kits for tørr/normal hud.

Jeg har fuktfattig - tørr/normal hud, så lurer jeg på hvilke renseprodukter

passer best på meg? Etter deres erfaring hvilke av de er best?

- Special cleansing gel

- Essential cleansing solution

- Ultracalming cleanser for face and eyes

Huden min blir fort tørr (tørreflekker på panna og kinnene mine)

hvis jeg bruker ikke nok fuktighet.

Så vil jeg ha en god rensegel som ikke tørre ut huden min så fort,

men gir god fuktighet. Også må man ha forskjellige renseprodukter om

våren/sommeren - høsten/vinteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg hadde gått for Ultracalming cleanser. Får også fort tørre flekker i ansiktet, men har ikke hatt en eneste etter jeg begynte å bruke denne sammen med skin smoothing cream.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått for Ultracalming cleanser. Får også fort tørre flekker i ansiktet, men har ikke hatt en eneste etter jeg begynte å bruke denne sammen med skin smoothing cream.

Høres bra ut, ble litt nysgjerrig her...Lurer på hva slags hud har du?.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte også special cleansing gel. fikk en kvise i ny og ned. jeg har en typisk blandingshud. ikke noe særlig fet, men litt normal/sensitiv. og tørr til tider. men så prøvde jeg MD formulation. helt sinnsykt bra. ikke en enneste kvise ette jeg begynte med den. det er fakta altså. har fått en kvise nå da, men det er fordi jeg klemte der dagen før, så det er min skyld. men ikke ellers. jeg bruker den MD resnenn ofr normal til balndingshud. de har flere typer også til tørr, fet og sensitiv hud. prøv den. du vil garantert bli fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte også special cleansing gel. fikk en kvise i ny og ned. jeg har en typisk blandingshud. ikke noe særlig fet, men litt normal/sensitiv. og tørr til tider. men så prøvde jeg MD formulation. helt sinnsykt bra. ikke en enneste kvise ette jeg begynte med den. det er fakta altså. har fått en kvise nå da, men det er fordi jeg klemte der dagen før, så det er min skyld. men ikke ellers. jeg bruker den MD resnenn ofr normal til  balndingshud. de har flere typer også til tørr, fet og sensitiv hud. prøv den. du vil garantert bli fornøyd.

ja, jeg har virkelig lyst å prøve md formulations men er så dyrt,

dyrere enn dermalogica på nettet også.....

men er litt nysgjerrig på dermalogica også om de hjelper,

men tror nok md formulations er den rette ...

har egentlig ikke mye problem med kviser nei, bare hvis huden trenger fuktighet så kommer dt røde flekker og småkviser....

hadde et perfekt hud da jeg brukte vichy med masse fukt men den inneholdte mineralolje, så sluttet jeg å bruke den pga mer sorte prikker........

hørt at dermalogica har bedre fuktighetskremer enn md formulations,

har litt dilemma å velge mellom de egentlig.

hvor kjøper du da dersom du handler på nett?

Endret av womanpower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KATTAstrofe
mmgreit, så har du f.eks sorteprikker som du følte at dermalogica hjalp deg??

Nei, jeg har ingen sorte prikker eller kviser. Men jeg hadde tendenser til blank hud i T-sonen før jeg begynte med Ultracalming cleanser. Brukte special cleansing gel før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ingen sorte prikker eller kviser. Men jeg hadde tendenser til blank hud i T-sonen før jeg begynte med Ultracalming cleanser. Brukte special cleansing gel før.

greit det-.. heldiggris ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvordan er Ultracalming Cleanser sammenliknet med Special Cleansing Gel når det kommer til følelsen etter rens? SCG er for sterk for meg og huden føles stram etter bruk, men siden jeg foretrekker å bli squeeky clean og vaske med vann bruker jeg Decleor Cleansing Mousse som er kjempegod og en del mildere enn SCG. Nå er den snart tom og jeg er veldig nysgjerrig på Ultracalming Cleanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest KATTAstrofe
Hvordan er Ultracalming Cleanser sammenliknet med Special Cleansing Gel når det kommer til følelsen etter rens? SCG er for sterk for meg og huden føles stram etter bruk, men siden jeg foretrekker å bli squeeky clean og vaske med vann bruker jeg Decleor Cleansing Mousse som er kjempegod og en del mildere enn SCG. Nå er den snart tom og jeg er veldig nysgjerrig på Ultracalming Cleanser.

Huden min føles overhodet ikke stram etter å ha brukt Ultracalming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hmm, ser jeg har spurt litt klønete over her.... Det jeg egentlig lurte på var om Ultracalming Cleanser er mer som en rensemelk eller om den gir samme rene følese som f.eks Special Cleansing Gel og andre renser som skummes og fjernes med vann. Liker nemlig ikke rensemelk noe særlig. Syns det alltid blir igjen en hinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

UC er mer som en gele enn en melk, men den skummer ikke. Vil ikke akkurat påstå at det føles som om jeg har en hinne etter å ha brukt den, men i begynnelsen følte jeg kanskje at jeg var renere etter å ha brukt SCG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
UC er mer som en gele enn en melk, men den skummer ikke. Vil ikke akkurat påstå at det føles som om jeg har en hinne etter å ha brukt den, men i begynnelsen følte jeg kanskje at jeg var renere etter å ha brukt SCG.

så føler du at du ble så stram etter special cleansing ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...