Gå til innhold

Jippi!!!


Engel

Anbefalte innlegg

Jeg skal arrangere juleaften!! :D For første gang skal vi være hjemme hos oss, svigers og broren til sambo og kona kommer! For første gang slipper vi å stresse rundt og kjøre langt for å dele oss mellom to familier. For første gang skal vi ha eget juletre! Det har jo ikke vært noen vits tidligere, da vi ikke har vært noe hjemme i jula!! Åh, jeg gleder meg som en unge! Til å pynte og bake og steke juleribbe! :D Juhu!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:D Samme her. For første gang på 6 år skal vi ikke deles mellom familiene....Vi skal være hjemme og det føles deilig. Svigermor kommer og vi skal kose oss skikkelig. Nå er det bare å kjøpe ribba og lure på om jeg egentlig kan tilberede en skikkelig julemiddag..... Men det blir gøy...... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Det KAN du Monja.... Husker første gang jeg inviterte til julaften - hadde aldri stekt en ribbe i hele mitt liv, ikke engang en liten svinestek.. Men jeg fikk det til, og svoren ble sprø - UTEN grill i ovnen. Jeg var så stolt - og det var så koselig å feire jul i eget hjem. I år blir det her en gang til - og jeg vet jeg kommer til å være like nervøs for svoren, for tilbehøret og for borddekkingen som andre år - MEN det er jo noe av sjarmen med jula, er det ikke? Gleder meg uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heller aldri stekt ribbe før, men sammen så klarer vi nok det!! Er kjøkkenvant både jeg og samboeren min! Men det blir spennende... Vil jo gjerne at alt skal være perfekt!

Vi har forresten en juleoverraskelse også! Vi har nemlig tenkt å fortelle at bryllupsdatoen er satt! :D Å, som jeg gleder meg!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...