Perine Skrevet 23. juli #3161 Skrevet 23. juli Cid skrev (1 time siden): Hvem er din nye @Fighter83, @xQueenKx? Er det en @MissStiles som du kan stole på? Er det en du kan ta trygt i @Natriumcloriden Når @Sola de synes håpløs lang å vente på? @Hoppetaujenta vil komme snart, @sofie777 Da blir @Maskinføreren mørk med @jukkapalmer på Og du trenger en @MegJa å ta i hånden For ennå har du langt igjen å gå @Perine @n0vember, n0vember, hva tenker du nå? Tør du tro han er en @Lur Venn som du kan stole på? @Hydrium, Hydrium, hva tenker du nå? Tør du tro hun er en @Stacy__ som du kan stole på? Gråt ikke mer for meg, @Frøkenfryden For mitt liv med @Mokkabønner er helt forbi Jeg må ta den @Kryneren jeg fortjener Så kommer jeg igjen, da er jeg @Beneath the Moon Vi venter, @lolitsme, en dag er du fri, åh Det skal bli en @Ford3000 med nye muligheter i @Strigiformes, Strigiformes, jeg kommer igjen Og jeg tror at du vil ta imot @mia83 som en @fugl fønix ❤️Herlig sang, liker den 1
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juli #3163 Skrevet 23. juli Cid skrev (4 timer siden): Hvem er din nye @Fighter83, @xQueenKx? Er det en @MissStiles som du kan stole på? Er det en du kan ta trygt i @Natriumcloriden Når @Sola de synes håpløs lang å vente på? @Hoppetaujenta vil komme snart, @sofie777 Da blir @Maskinføreren mørk med @jukkapalmer på Og du trenger en @MegJa å ta i hånden For ennå har du langt igjen å gå @Perine @n0vember, n0vember, hva tenker du nå? Tør du tro han er en @Lur Venn som du kan stole på? @Hydrium, Hydrium, hva tenker du nå? Tør du tro hun er en @Stacy__ som du kan stole på? Gråt ikke mer for meg, @Frøkenfryden For mitt liv med @Mokkabønner er helt forbi Jeg må ta den @Kryneren jeg fortjener Så kommer jeg igjen, da er jeg @Beneath the Moon Vi venter, @lolitsme, en dag er du fri, åh Det skal bli en @Ford3000 med nye muligheter i @Strigiformes, Strigiformes, jeg kommer igjen Og jeg tror at du vil ta imot @mia83 som en @fugl fønix Vi synes at dette er en skikkelig bra episode, og vi digger den sangen der. Du er skikkelig flink og kreativ og lage disse episodene. 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli #3164 Skrevet 23. juli Tenk så heldige vi er som får Morten Hartet til å synge om oss. OSS! Takk for at du fikset det, Cid. 1
Cid Skrevet 23. juli Forfatter #3166 Skrevet 23. juli Frøkenfryden skrev (34 minutter siden): Man må gråte om mokkabønner er forbi😳😢 Nå blir det kremtopper fremover. 1
Cid Skrevet 23. juli Forfatter #3167 Skrevet 23. juli Hoppetaujenta skrev (46 minutter siden): Tenk så heldige vi er som får Morten Hartet til å synge om oss. OSS! Takk for at du fikset det, Cid. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi synes at dette er en skikkelig bra episode, og vi digger den sangen der. Du er skikkelig flink og kreativ og lage disse episodene. Takk Perine skrev (3 timer siden): ❤️Herlig sang, liker den Tusen takk 2
Kryneren Skrevet 23. juli #3168 Skrevet 23. juli Cid skrev (På 17.7.2026 den 19.10): She keeps her @Ciaran og Ciara In her pretty @Ford3000 "Let them eat @Nietsoj," she says Just like @Hoppetaujenta A built-in @Maskinfører For @sofie777 and @Stacy__ At anytime an invitation You can't decline @MegJa and @Strigiformes Well versed in kvinneguiden Extraordinarily nice She's a Killer @xQueenKx Gunpowder, gelatine @lolitsme with a @Hydrium beam Guaranteed to @jukkapalme your mind Anytime Recommended at the price Insatiable an appetite Wanna try? To avoid complications She never kept the same @SVK In posts She spoke just like a @Fighter83 Met a @Cid @Beneath the Moon Went down to @Frøkenfryden Then again incidentally If you're that way inclined @MissStiles came naturally from @Wonders (naturally) For likes she couldn't care less @Lur Venn and @Kryneren She's a @Polly Ester Gunpowder, gelatine @n0vember with a @Sola de Guaranteed to blow your mind Anytime Drop of a hat she's as willing as Playful as a @Titania cat Then momentarily out of action Temporarily out of @NenehGoji To absolutely drive you wild, wild She's out to get you She's a @fugl fønix @CAPS LOCK, @mia83 @Perine with a @Natriumclorid Guaranteed to blow your mind Anytime Recommended at the price Insatiable an appetite Wanna try? You wanna try Veldig fin låt! Så gøy å bli med også denne gangen 😀 Takk @Cid
Cid Skrevet 23. juli Forfatter #3169 Skrevet 23. juli Kryneren skrev (20 minutter siden): Veldig fin låt! Så gøy å bli med også denne gangen 😀 Takk @Cid Takker 1
MegJa Skrevet 23. juli #3170 Skrevet 23. juli Cid skrev (9 timer siden): Hvem er din nye @Fighter83, @xQueenKx? Er det en @MissStiles som du kan stole på? Er det en du kan ta trygt i @Natriumcloriden Når @Sola de synes håpløs lang å vente på? @Hoppetaujenta vil komme snart, @sofie777 Da blir @Maskinføreren mørk med @jukkapalmer på Og du trenger en @MegJa å ta i hånden For ennå har du langt igjen å gå @Perine @n0vember, n0vember, hva tenker du nå? Tør du tro han er en @Lur Venn som du kan stole på? @Hydrium, Hydrium, hva tenker du nå? Tør du tro hun er en @Stacy__ som du kan stole på? Gråt ikke mer for meg, @Frøkenfryden For mitt liv med @Mokkabønner er helt forbi Jeg må ta den @Kryneren jeg fortjener Så kommer jeg igjen, da er jeg @Beneath the Moon Vi venter, @lolitsme, en dag er du fri, åh Det skal bli en @Ford3000 med nye muligheter i @Strigiformes, Strigiformes, jeg kommer igjen Og jeg tror at du vil ta imot @mia83 som en @fugl fønix Denne sangen er så utrolig fin, ektefølt og søt ❤️ Tusen takk, @Cid ☺️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juli #3172 Skrevet 23. juli Cid skrev (3 timer siden): Nå blir det kremtopper fremover.
Stacy__ Skrevet 24. juli #3173 Skrevet 24. juli Cid skrev (10 timer siden): Hvem er din nye @Fighter83, @xQueenKx? Er det en @MissStiles som du kan stole på? Er det en du kan ta trygt i @Natriumcloriden Når @Sola de synes håpløs lang å vente på? @Hoppetaujenta vil komme snart, @sofie777 Da blir @Maskinføreren mørk med @jukkapalmer på Og du trenger en @MegJa å ta i hånden For ennå har du langt igjen å gå @Perine @n0vember, n0vember, hva tenker du nå? Tør du tro han er en @Lur Venn som du kan stole på? @Hydrium, Hydrium, hva tenker du nå? Tør du tro hun er en @Stacy__ som du kan stole på? Gråt ikke mer for meg, @Frøkenfryden For mitt liv med @Mokkabønner er helt forbi Jeg må ta den @Kryneren jeg fortjener Så kommer jeg igjen, da er jeg @Beneath the Moon Vi venter, @lolitsme, en dag er du fri, åh Det skal bli en @Ford3000 med nye muligheter i @Strigiformes, Strigiformes, jeg kommer igjen Og jeg tror at du vil ta imot @mia83 som en @fugl fønix Så fin sang ❤️ Og Stacy kan du alltid stole på 1
MissStiles Skrevet 24. juli #3174 Skrevet 24. juli Takk for de siste fine sangene!! Logget meg av i ferien så ikke sett det før nå 1 1
Cid Skrevet 24. juli Forfatter #3175 Skrevet 24. juli MissStiles skrev (5 minutter siden): Takk for de siste fine sangene!! Logget meg av i ferien så ikke sett det før nå Velkommen tilbake Takk 1
Cid Skrevet 24. juli Forfatter #3176 Skrevet 24. juli Stacy__ skrev (5 timer siden): Så fin sang ❤️ Og Stacy kan du alltid stole på 😃 takk. MegJa skrev (7 timer siden): Denne sangen er så utrolig fin, ektefølt og søt ❤️ Tusen takk, @Cid ☺️ 1 1
Maskinfører Skrevet 24. juli #3177 Skrevet 24. juli Cid skrev (På 23.7.2026 den 16.12): Hvem er din nye @Fighter83, @xQueenKx? Er det en @MissStiles som du kan stole på? Er det en du kan ta trygt i @Natriumcloriden Når @Sola de synes håpløs lang å vente på? @Hoppetaujenta vil komme snart, @sofie777 Da blir @Maskinføreren mørk med @jukkapalmer på Og du trenger en @MegJa å ta i hånden For ennå har du langt igjen å gå @Perine @n0vember, n0vember, hva tenker du nå? Tør du tro han er en @Lur Venn som du kan stole på? @Hydrium, Hydrium, hva tenker du nå? Tør du tro hun er en @Stacy__ som du kan stole på? Gråt ikke mer for meg, @Frøkenfryden For mitt liv med @Mokkabønner er helt forbi Jeg må ta den @Kryneren jeg fortjener Så kommer jeg igjen, da er jeg @Beneath the Moon Vi venter, @lolitsme, en dag er du fri, åh Det skal bli en @Ford3000 med nye muligheter i @Strigiformes, Strigiformes, jeg kommer igjen Og jeg tror at du vil ta imot @mia83 som en @fugl fønix Det er en fin sang @Cid 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juli #3180 Skrevet 26. juli Cid skrev (2 timer siden): Takk alle dere og god helg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå