Maskinfører Skrevet 4. juli #3121 Skrevet 4. juli Cid skrev (På 2.7.2026 den 16.30): (After kåge, after kåge) (After kåge, after kåge) (After kåge, after kåge) (After kåge, after kåge) (After kåge, after kåge) (After kåge, after kåge) No matter how hard I @jukkapalme You keep pushing @Maskinfører aside And I can't break through There's no posting on kåge It's so sad that you're @Lur Venn It takes time to believe it But after all is posted and liked You're gonna be the @Polly Ester, oh Do you believe in life after kåge? I can feel something inside @MegJa say "I really don't think you're @Lurven enough, no" Do you believe in life after @Sola de? I can feel something inside @Fighter83 say "I really don't think you're @lurven enough, no" What am I supposed to do Sit around and wait for @sofie777? Well, I can't do that And there's no turning back I need time to move @lolitsme I need @Hydrium to feel strong 'Cause I've had time to think it through And maybe I'm too good for @Cid, oh Do you believe in life after @mia83 I can feel something inside @Kryneren say "I really don't think you're @Titania enough, no" Do you believe in life after @Stacy__? I can feel something inside @SVK say "I really don't think you're @KnekkeBørre enough, no" Well, I know that I'll get through @n0vember 'Cause I know that I am @Frøkenfryden And I need you @Strigiformes Oh, I need you @Hoppetaujenta Oh, I need you @xQueenKx No, I need you @Beneath the Moon Do you believe in life after @Nietsoj? I can feel something inside @Wonders say "I really don't think you're @CAPS LOCK enough, no" Do you believe in life after @Leif? I can feel something inside @Letharia say "I really don't think you're @MissStiles enough, no" Do you believe in life after @LilleMy? I can feel something inside @tånegla say "I really don't think you're @Natriumclorid enough, no" Do you believe in @Ciaran og Ciara? I can feel something inside @fugl fønix say "I really don't think you're online enough, no" (Do you believe in life after @Ford3000?) Ja denne var fin @Cid du er god på disse 1
Frøkenfryden Skrevet 7. juli #3122 Skrevet 7. juli Cid skrev (På 2.7.2026 den 16.30): (After kåge, after kåge) (After kåge, after kåge) (After kåge, after kåge) (After kåge, after kåge) (After kåge, after kåge) (After kåge, after kåge) No matter how hard I @jukkapalme You keep pushing @Maskinfører aside And I can't break through There's no posting on kåge It's so sad that you're @Lur Venn It takes time to believe it But after all is posted and liked You're gonna be the @Polly Ester, oh Do you believe in life after kåge? I can feel something inside @MegJa say "I really don't think you're @Lurven enough, no" Do you believe in life after @Sola de? I can feel something inside @Fighter83 say "I really don't think you're @lurven enough, no" What am I supposed to do Sit around and wait for @sofie777? Well, I can't do that And there's no turning back I need time to move @lolitsme I need @Hydrium to feel strong 'Cause I've had time to think it through And maybe I'm too good for @Cid, oh Do you believe in life after @mia83 I can feel something inside @Kryneren say "I really don't think you're @Titania enough, no" Do you believe in life after @Stacy__? I can feel something inside @SVK say "I really don't think you're @KnekkeBørre enough, no" Well, I know that I'll get through @n0vember 'Cause I know that I am @Frøkenfryden And I need you @Strigiformes Oh, I need you @Hoppetaujenta Oh, I need you @xQueenKx No, I need you @Beneath the Moon Do you believe in life after @Nietsoj? I can feel something inside @Wonders say "I really don't think you're @CAPS LOCK enough, no" Do you believe in life after @Leif? I can feel something inside @Letharia say "I really don't think you're @MissStiles enough, no" Do you believe in life after @LilleMy? I can feel something inside @tånegla say "I really don't think you're @Natriumclorid enough, no" Do you believe in @Ciaran og Ciara? I can feel something inside @fugl fønix say "I really don't think you're online enough, no" (Do you believe in life after @Ford3000?) Jupp, I’ll get thruuuu! beklager sen respons Cid. Takk for inkludering☺️♥️ 1
Cid Skrevet 11. juli Forfatter #3123 Skrevet 11. juli (endret) Du skal få @Frøkenfryden og du skal få @Fighter83 Nei, så @Lur Venn du har blitt Ja du har pinadø @Perinet på deg gitt Også du som var @Kryneren som ei @Strigiformes Nå har du blitt @Lurven som en @KnekkeBørre Nei, så @Cid du har blitt Nå må du pinadø @jukkapalme deg litt Har du det bra, åssen står det tel @Sola de Det var lenge siden sist Jeg elsker livets @MegJaer Og er litt for glad i @xQueenKx Jeg burde vel postet litt Men jeg er nok litt for lat Og med litt for mange likes Blir je ganske ofte lei For samma hvem je tagger Så skar dom fortelja meg Nei, så @MissStiles du har blitt Ja du har pinadø styla deg selv @Beneath the Moon Også du som var inaktiv som ei @Aldrisur Nå har du blitt aktiv som en @Hoppetaujenta Nei, så online du har blitt Nå må du pinadø offline deg litt Har du det bra, åssen står det tel Det var lenge siden sist En kveld som je var ute Traff je @Wonders som je kjente godt Hun klappa meg litt på @Stacy__ Også flirte'n ganske rått Hahahaha Blir det @tånegla eller @Natriumclorid? Si meg, er du langt på vei? Ja, samma hvem je treffer Så skar dom fortelja meg Nei, så @Nietsoj du har blitt Ja du har pinadø @Ostet på deg gitt Også du som var svevende som ei @fugl fønix Nå har du blitt kul som en @sofie777 Nei, så fin du har blitt Nå må du pinadø kose deg litt Har du det bra, åssen står det tel @SVK Det var lenge siden sist Je trøster meg med en ting Je kan slanke bort litt @Cid Det er mere synd på dem som Er født med for lite @Cidum Så til deg som sleng med @Letharia Det kan kanskje lønne seg Å finne et anna forum Når du tenkte å si til meg Nei, så @lolitsme du har blitt Ja du har pinadø drete på deg gitt Også du som var blid som ei @n0vember Nå har du blitt lykkelig som en @Ciaran og Ciara Nei, så avlogga du har blitt Nå må du pinadø poste litt innlegg Har du det bra, åssen står det tel @Hydrium Det var lenge siden sist Itte mere @Maskinfører å itte mere @Ford3000 Sleng hit en @Polly Ester åt meg Endret 11. juli av Cid 1 5
Strigiformes Skrevet 11. juli #3124 Skrevet 11. juli Cid skrev (43 minutter siden): Du skal få @Frøkenfryden og du skal få @Fighter83 Nei, så @Lur Venn du har blitt Ja du har pinadø @Perinet på deg gitt Også du som var @Kryneren som ei @Strigiformes Nå har du blitt @Lurven som en @KnekkeBørre Nei, så @Cid du har blitt Nå må du pinadø @jukkapalme deg litt Har du det bra, åssen står det tel @Sola de Det var lenge siden sist Jeg elsker livets @MegJaer Og er litt for glad i @xQueenKx Jeg burde vel postet litt Men jeg er nok litt for lat Og med litt for mange likes Blir je ganske ofte lei For samma hvem je tagger Så skar dom fortelja meg Nei, så @MissStiles du har blitt Ja du har pinadø styla deg selv @Beneath the Moon Også du som var inaktiv som ei @Aldrisur Nå har du blitt aktiv som en @Hoppetaujenta Nei, så online du har blitt Nå må du pinadø offline deg litt Har du det bra, åssen står det tel Det var lenge siden sist En kveld som je var ute Traff je @Wonders som je kjente godt Hun klappa meg litt på @Stacy__ Også flirte'n ganske rått Hahahaha Blir det @tånegla eller @Natriumclorid? Si meg, er du langt på vei? Ja, samma hvem je treffer Så skar dom fortelja meg Nei, så @Nietsoj du har blitt Ja du har pinadø @Ostet på deg gitt Også du som var svevende som ei @fugl fønix Nå har du blitt kul som en @sofie777 Nei, så fin du har blitt Nå må du pinadø kose deg litt Har du det bra, åssen står det tel @SVK Det var lenge siden sist Je trøster meg med en ting Je kan slanke bort litt @Cid Det er mere synd på dem som Er født med for lite @Cidum Så til deg som sleng med @Letharia Det kan kanskje lønne seg Å finne et anna forum Når du tenkte å si til meg Nei, så @lolitsme du har blitt Ja du har pinadø drete på deg gitt Også du som var blid som ei @n0vember Nå har du blitt lykkelig som en @Ciaran og Ciara Nei, så avlogga du har blitt Nå må du pinadø poste litt innlegg Har du det bra, åssen står det tel @Hydrium Det var lenge siden sist Itte mere @Maskinfører å itte mere @Ford3000 Sleng hit en @Polly Ester åt meg Utrolig morsom tekst @Cid Den var fantastisk 🥳🥳🥳🥳
Perine Skrevet 11. juli #3125 Skrevet 11. juli Cid skrev (1 time siden): Du skal få @Frøkenfryden og du skal få @Fighter83 Nei, så @Lur Venn du har blitt Ja du har pinadø @Perinet på deg gitt Også du som var @Kryneren som ei @Strigiformes Nå har du blitt @Lurven som en @KnekkeBørre Nei, så @Cid du har blitt Nå må du pinadø @jukkapalme deg litt Har du det bra, åssen står det tel @Sola de Det var lenge siden sist Jeg elsker livets @MegJaer Og er litt for glad i @xQueenKx Jeg burde vel postet litt Men jeg er nok litt for lat Og med litt for mange likes Blir je ganske ofte lei For samma hvem je tagger Så skar dom fortelja meg Nei, så @MissStiles du har blitt Ja du har pinadø styla deg selv @Beneath the Moon Også du som var inaktiv som ei @Aldrisur Nå har du blitt aktiv som en @Hoppetaujenta Nei, så online du har blitt Nå må du pinadø offline deg litt Har du det bra, åssen står det tel Det var lenge siden sist En kveld som je var ute Traff je @Wonders som je kjente godt Hun klappa meg litt på @Stacy__ Også flirte'n ganske rått Hahahaha Blir det @tånegla eller @Natriumclorid? Si meg, er du langt på vei? Ja, samma hvem je treffer Så skar dom fortelja meg Nei, så @Nietsoj du har blitt Ja du har pinadø @Ostet på deg gitt Også du som var svevende som ei @fugl fønix Nå har du blitt kul som en @sofie777 Nei, så fin du har blitt Nå må du pinadø kose deg litt Har du det bra, åssen står det tel @SVK Det var lenge siden sist Je trøster meg med en ting Je kan slanke bort litt @Cid Det er mere synd på dem som Er født med for lite @Cidum Så til deg som sleng med @Letharia Det kan kanskje lønne seg Å finne et anna forum Når du tenkte å si til meg Nei, så @lolitsme du har blitt Ja du har pinadø drete på deg gitt Også du som var blid som ei @n0vember Nå har du blitt lykkelig som en @Ciaran og Ciara Nei, så avlogga du har blitt Nå må du pinadø poste litt innlegg Har du det bra, åssen står det tel @Hydrium Det var lenge siden sist Itte mere @Maskinfører å itte mere @Ford3000 Sleng hit en @Polly Ester åt meg Jeg elsker den sangen, og teksten din var bare helt herlig ♥️
sofie777 Skrevet 11. juli #3126 Skrevet 11. juli Ingen er så kul som meg Neida, joda, altså. (Kommenterer ikke på alle disse, gidder ikke å skrive hele tiden, men ta dette som en generell takknemlighet for at jeg får være med i 90% av sangene osv. i denne delen av forumet)
Cid Skrevet 11. juli Forfatter #3127 Skrevet 11. juli sofie777 skrev (18 minutter siden): Ingen er så kul som meg Neida, joda, altså. (Kommenterer ikke på alle disse, gidder ikke å skrive hele tiden, men ta dette som en generell takknemlighet for at jeg får være med i 90% av sangene osv. i denne delen av forumet) Når jeg så at du likte å være med så ble du fast inventar i sangene og historiene mine 😄 Takk 1
Cid Skrevet 11. juli Forfatter #3128 Skrevet 11. juli Perine skrev (36 minutter siden): Jeg elsker den sangen, og teksten din var bare helt herlig ♥️ Takk og likedan, men vet at @Titania ikke er så fan av Ole Ivars 😅 Strigiformes skrev (1 time siden): Utrolig morsom tekst @Cid Den var fantastisk 🥳🥳🥳🥳 Tusen takk
xQueenKx Skrevet 11. juli #3129 Skrevet 11. juli Cid skrev (2 timer siden): Du skal få @Frøkenfryden og du skal få @Fighter83 Nei, så @Lur Venn du har blitt Ja du har pinadø @Perinet på deg gitt Også du som var @Kryneren som ei @Strigiformes Nå har du blitt @Lurven som en @KnekkeBørre Nei, så @Cid du har blitt Nå må du pinadø @jukkapalme deg litt Har du det bra, åssen står det tel @Sola de Det var lenge siden sist Jeg elsker livets @MegJaer Og er litt for glad i @xQueenKx Jeg burde vel postet litt Men jeg er nok litt for lat Og med litt for mange likes Blir je ganske ofte lei For samma hvem je tagger Så skar dom fortelja meg Nei, så @MissStiles du har blitt Ja du har pinadø styla deg selv @Beneath the Moon Også du som var inaktiv som ei @Aldrisur Nå har du blitt aktiv som en @Hoppetaujenta Nei, så online du har blitt Nå må du pinadø offline deg litt Har du det bra, åssen står det tel Det var lenge siden sist En kveld som je var ute Traff je @Wonders som je kjente godt Hun klappa meg litt på @Stacy__ Også flirte'n ganske rått Hahahaha Blir det @tånegla eller @Natriumclorid? Si meg, er du langt på vei? Ja, samma hvem je treffer Så skar dom fortelja meg Nei, så @Nietsoj du har blitt Ja du har pinadø @Ostet på deg gitt Også du som var svevende som ei @fugl fønix Nå har du blitt kul som en @sofie777 Nei, så fin du har blitt Nå må du pinadø kose deg litt Har du det bra, åssen står det tel @SVK Det var lenge siden sist Je trøster meg med en ting Je kan slanke bort litt @Cid Det er mere synd på dem som Er født med for lite @Cidum Så til deg som sleng med @Letharia Det kan kanskje lønne seg Å finne et anna forum Når du tenkte å si til meg Nei, så @lolitsme du har blitt Ja du har pinadø drete på deg gitt Også du som var blid som ei @n0vember Nå har du blitt lykkelig som en @Ciaran og Ciara Nei, så avlogga du har blitt Nå må du pinadø poste litt innlegg Har du det bra, åssen står det tel @Hydrium Det var lenge siden sist Itte mere @Maskinfører å itte mere @Ford3000 Sleng hit en @Polly Ester åt meg 😃😃😃
Ciaran og Ciara Skrevet 11. juli #3130 Skrevet 11. juli Cid skrev (3 timer siden): Du skal få @Frøkenfryden og du skal få @Fighter83 Nei, så @Lur Venn du har blitt Ja du har pinadø @Perinet på deg gitt Også du som var @Kryneren som ei @Strigiformes Nå har du blitt @Lurven som en @KnekkeBørre Nei, så @Cid du har blitt Nå må du pinadø @jukkapalme deg litt Har du det bra, åssen står det tel @Sola de Det var lenge siden sist Jeg elsker livets @MegJaer Og er litt for glad i @xQueenKx Jeg burde vel postet litt Men jeg er nok litt for lat Og med litt for mange likes Blir je ganske ofte lei For samma hvem je tagger Så skar dom fortelja meg Nei, så @MissStiles du har blitt Ja du har pinadø styla deg selv @Beneath the Moon Også du som var inaktiv som ei @Aldrisur Nå har du blitt aktiv som en @Hoppetaujenta Nei, så online du har blitt Nå må du pinadø offline deg litt Har du det bra, åssen står det tel Det var lenge siden sist En kveld som je var ute Traff je @Wonders som je kjente godt Hun klappa meg litt på @Stacy__ Også flirte'n ganske rått Hahahaha Blir det @tånegla eller @Natriumclorid? Si meg, er du langt på vei? Ja, samma hvem je treffer Så skar dom fortelja meg Nei, så @Nietsoj du har blitt Ja du har pinadø @Ostet på deg gitt Også du som var svevende som ei @fugl fønix Nå har du blitt kul som en @sofie777 Nei, så fin du har blitt Nå må du pinadø kose deg litt Har du det bra, åssen står det tel @SVK Det var lenge siden sist Je trøster meg med en ting Je kan slanke bort litt @Cid Det er mere synd på dem som Er født med for lite @Cidum Så til deg som sleng med @Letharia Det kan kanskje lønne seg Å finne et anna forum Når du tenkte å si til meg Nei, så @lolitsme du har blitt Ja du har pinadø drete på deg gitt Også du som var blid som ei @n0vember Nå har du blitt lykkelig som en @Ciaran og Ciara Nei, så avlogga du har blitt Nå må du pinadø poste litt innlegg Har du det bra, åssen står det tel @Hydrium Det var lenge siden sist Itte mere @Maskinfører å itte mere @Ford3000 Sleng hit en @Polly Ester åt meg Vi synes at det er en skikkelig bra episode, vi synes at du er skikkelig flink og kreativ, og lage disse episodene. Tusen Takk, for at vi får være med i episodene dine.
Lur Venn Skrevet 11. juli #3132 Skrevet 11. juli Cid skrev (7 timer siden): Du skal få @Frøkenfryden og du skal få @Fighter83 Nei, så @Lur Venn du har blitt Ja du har pinadø @Perinet på deg gitt Også du som var @Kryneren som ei @Strigiformes Nå har du blitt @Lurven som en @KnekkeBørre Nei, så @Cid du har blitt Nå må du pinadø @jukkapalme deg litt Har du det bra, åssen står det tel @Sola de Det var lenge siden sist Jeg elsker livets @MegJaer Og er litt for glad i @xQueenKx Jeg burde vel postet litt Men jeg er nok litt for lat Og med litt for mange likes Blir je ganske ofte lei For samma hvem je tagger Så skar dom fortelja meg Nei, så @MissStiles du har blitt Ja du har pinadø styla deg selv @Beneath the Moon Også du som var inaktiv som ei @Aldrisur Nå har du blitt aktiv som en @Hoppetaujenta Nei, så online du har blitt Nå må du pinadø offline deg litt Har du det bra, åssen står det tel Det var lenge siden sist En kveld som je var ute Traff je @Wonders som je kjente godt Hun klappa meg litt på @Stacy__ Også flirte'n ganske rått Hahahaha Blir det @tånegla eller @Natriumclorid? Si meg, er du langt på vei? Ja, samma hvem je treffer Så skar dom fortelja meg Nei, så @Nietsoj du har blitt Ja du har pinadø @Ostet på deg gitt Også du som var svevende som ei @fugl fønix Nå har du blitt kul som en @sofie777 Nei, så fin du har blitt Nå må du pinadø kose deg litt Har du det bra, åssen står det tel @SVK Det var lenge siden sist Je trøster meg med en ting Je kan slanke bort litt @Cid Det er mere synd på dem som Er født med for lite @Cidum Så til deg som sleng med @Letharia Det kan kanskje lønne seg Å finne et anna forum Når du tenkte å si til meg Nei, så @lolitsme du har blitt Ja du har pinadø drete på deg gitt Også du som var blid som ei @n0vember Nå har du blitt lykkelig som en @Ciaran og Ciara Nei, så avlogga du har blitt Nå må du pinadø poste litt innlegg Har du det bra, åssen står det tel @Hydrium Det var lenge siden sist Itte mere @Maskinfører å itte mere @Ford3000 Sleng hit en @Polly Ester åt meg Jeg vil hverfall ha @Frøkenfryden og @Fighter83 1
Kryneren Skrevet 11. juli #3133 Skrevet 11. juli Morsomt å få være med i denne fine episoden, @Cid Du er god! 1
Frøkenfryden Skrevet 11. juli #3134 Skrevet 11. juli Lur Venn skrev (3 timer siden): Jeg vil hverfall ha @Frøkenfryden og @Fighter83 Det er forståelig😁
Cid Skrevet 11. juli Forfatter #3135 Skrevet 11. juli Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Det er forståelig😁 Alle gode ting er 3, uten kanter. Kryneren skrev (2 timer siden): Morsomt å få være med i denne fine episoden, @Cid Du er god! Tusen takk! fugl fønix skrev (5 timer siden): 😎👍 Takk Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Vi synes at det er en skikkelig bra episode, vi synes at du er skikkelig flink og kreativ, og lage disse episodene. Tusen Takk, for at vi får være med i episodene dine. Takk. xQueenKx skrev (8 timer siden): 😃😃😃 2
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juli #3136 Skrevet 12. juli Cid skrev (4 timer siden): Alle gode ting er 3, uten kanter. Tusen takk! Takk Takk.
Ford3000 Skrevet 12. juli #3137 Skrevet 12. juli Cid skrev (På 11.7.2026 den 10.46): Du skal få @Frøkenfryden og du skal få @Fighter83 Nei, så @Lur Venn du har blitt Ja du har pinadø @Perinet på deg gitt Også du som var @Kryneren som ei @Strigiformes Nå har du blitt @Lurven som en @KnekkeBørre Nei, så @Cid du har blitt Nå må du pinadø @jukkapalme deg litt Har du det bra, åssen står det tel @Sola de Det var lenge siden sist Jeg elsker livets @MegJaer Og er litt for glad i @xQueenKx Jeg burde vel postet litt Men jeg er nok litt for lat Og med litt for mange likes Blir je ganske ofte lei For samma hvem je tagger Så skar dom fortelja meg Nei, så @MissStiles du har blitt Ja du har pinadø styla deg selv @Beneath the Moon Også du som var inaktiv som ei @Aldrisur Nå har du blitt aktiv som en @Hoppetaujenta Nei, så online du har blitt Nå må du pinadø offline deg litt Har du det bra, åssen står det tel Det var lenge siden sist En kveld som je var ute Traff je @Wonders som je kjente godt Hun klappa meg litt på @Stacy__ Også flirte'n ganske rått Hahahaha Blir det @tånegla eller @Natriumclorid? Si meg, er du langt på vei? Ja, samma hvem je treffer Så skar dom fortelja meg Nei, så @Nietsoj du har blitt Ja du har pinadø @Ostet på deg gitt Også du som var svevende som ei @fugl fønix Nå har du blitt kul som en @sofie777 Nei, så fin du har blitt Nå må du pinadø kose deg litt Har du det bra, åssen står det tel @SVK Det var lenge siden sist Je trøster meg med en ting Je kan slanke bort litt @Cid Det er mere synd på dem som Er født med for lite @Cidum Så til deg som sleng med @Letharia Det kan kanskje lønne seg Å finne et anna forum Når du tenkte å si til meg Nei, så @lolitsme du har blitt Ja du har pinadø drete på deg gitt Også du som var blid som ei @n0vember Nå har du blitt lykkelig som en @Ciaran og Ciara Nei, så avlogga du har blitt Nå må du pinadø poste litt innlegg Har du det bra, åssen står det tel @Hydrium Det var lenge siden sist Itte mere @Maskinfører å itte mere @Ford3000 Sleng hit en @Polly Ester åt meg Gøy tekst, men danseband er tragisk 🤭 Du er flink! 😊 1
Maskinfører Skrevet 13. juli #3138 Skrevet 13. juli Cid skrev (På 11.7.2026 den 10.46): Du skal få @Frøkenfryden og du skal få @Fighter83 Nei, så @Lur Venn du har blitt Ja du har pinadø @Perinet på deg gitt Også du som var @Kryneren som ei @Strigiformes Nå har du blitt @Lurven som en @KnekkeBørre Nei, så @Cid du har blitt Nå må du pinadø @jukkapalme deg litt Har du det bra, åssen står det tel @Sola de Det var lenge siden sist Jeg elsker livets @MegJaer Og er litt for glad i @xQueenKx Jeg burde vel postet litt Men jeg er nok litt for lat Og med litt for mange likes Blir je ganske ofte lei For samma hvem je tagger Så skar dom fortelja meg Nei, så @MissStiles du har blitt Ja du har pinadø styla deg selv @Beneath the Moon Også du som var inaktiv som ei @Aldrisur Nå har du blitt aktiv som en @Hoppetaujenta Nei, så online du har blitt Nå må du pinadø offline deg litt Har du det bra, åssen står det tel Det var lenge siden sist En kveld som je var ute Traff je @Wonders som je kjente godt Hun klappa meg litt på @Stacy__ Også flirte'n ganske rått Hahahaha Blir det @tånegla eller @Natriumclorid? Si meg, er du langt på vei? Ja, samma hvem je treffer Så skar dom fortelja meg Nei, så @Nietsoj du har blitt Ja du har pinadø @Ostet på deg gitt Også du som var svevende som ei @fugl fønix Nå har du blitt kul som en @sofie777 Nei, så fin du har blitt Nå må du pinadø kose deg litt Har du det bra, åssen står det tel @SVK Det var lenge siden sist Je trøster meg med en ting Je kan slanke bort litt @Cid Det er mere synd på dem som Er født med for lite @Cidum Så til deg som sleng med @Letharia Det kan kanskje lønne seg Å finne et anna forum Når du tenkte å si til meg Nei, så @lolitsme du har blitt Ja du har pinadø drete på deg gitt Også du som var blid som ei @n0vember Nå har du blitt lykkelig som en @Ciaran og Ciara Nei, så avlogga du har blitt Nå må du pinadø poste litt innlegg Har du det bra, åssen står det tel @Hydrium Det var lenge siden sist Itte mere @Maskinfører å itte mere @Ford3000 Sleng hit en @Polly Ester åt meg Ja denne var flott @Cid du er god på disse God sommer til deg og dine 😀 1
n0vember Skrevet 13. juli #3139 Skrevet 13. juli Cid skrev (På 11.7.2026 den 10.46): Du skal få @Frøkenfryden og du skal få @Fighter83 Nei, så @Lur Venn du har blitt Ja du har pinadø @Perinet på deg gitt Også du som var @Kryneren som ei @Strigiformes Nå har du blitt @Lurven som en @KnekkeBørre Nei, så @Cid du har blitt Nå må du pinadø @jukkapalme deg litt Har du det bra, åssen står det tel @Sola de Det var lenge siden sist Jeg elsker livets @MegJaer Og er litt for glad i @xQueenKx Jeg burde vel postet litt Men jeg er nok litt for lat Og med litt for mange likes Blir je ganske ofte lei For samma hvem je tagger Så skar dom fortelja meg Nei, så @MissStiles du har blitt Ja du har pinadø styla deg selv @Beneath the Moon Også du som var inaktiv som ei @Aldrisur Nå har du blitt aktiv som en @Hoppetaujenta Nei, så online du har blitt Nå må du pinadø offline deg litt Har du det bra, åssen står det tel Det var lenge siden sist En kveld som je var ute Traff je @Wonders som je kjente godt Hun klappa meg litt på @Stacy__ Også flirte'n ganske rått Hahahaha Blir det @tånegla eller @Natriumclorid? Si meg, er du langt på vei? Ja, samma hvem je treffer Så skar dom fortelja meg Nei, så @Nietsoj du har blitt Ja du har pinadø @Ostet på deg gitt Også du som var svevende som ei @fugl fønix Nå har du blitt kul som en @sofie777 Nei, så fin du har blitt Nå må du pinadø kose deg litt Har du det bra, åssen står det tel @SVK Det var lenge siden sist Je trøster meg med en ting Je kan slanke bort litt @Cid Det er mere synd på dem som Er født med for lite @Cidum Så til deg som sleng med @Letharia Det kan kanskje lønne seg Å finne et anna forum Når du tenkte å si til meg Nei, så @lolitsme du har blitt Ja du har pinadø drete på deg gitt Også du som var blid som ei @n0vember Nå har du blitt lykkelig som en @Ciaran og Ciara Nei, så avlogga du har blitt Nå må du pinadø poste litt innlegg Har du det bra, åssen står det tel @Hydrium Det var lenge siden sist Itte mere @Maskinfører å itte mere @Ford3000 Sleng hit en @Polly Ester åt meg Danseband er gøy! 😅 Husker pappa hadde CD-R, kanskje noen kassetter også. Tusen takk for at jeg fikk være med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå