Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni #3081 Skrevet 19. juni Cid skrev (1 time siden): Takk! Takk og enig 1
Maskinfører Skrevet 19. juni #3082 Skrevet 19. juni Cid skrev (6 timer siden): Takk! Takk og enig Bare koselig 1
n0vember Skrevet 19. juni #3083 Skrevet 19. juni Cid skrev (22 timer siden): Put your @tånegla in what you most believe in Two forums, one kvinneguiden Trust your @xQueenKx Let @sofie777 decide To guide these @MegJas we see A @Maskinfører untouched by man Within this @Strigiformes blessed with love A simple forum, they post in peace Softly tread the @Ford3000 below your @Kryneren now Two @Cids, one @SVK Trust your @Hydrium Let @mia83 decide To guide these users we see @Beneath the Moon of the @Titania Only @MissStiles can enter here A simple @Wonders, they live in peace Raise your @FrankDrebin 2 1/2 Lift high the @Fighter83 Take strength from those that need kåge Build high the @Letharia Build strong the @jukkapalme A new @Minimeg1234 is waiting But @Frøkenfrydens no stranger here No words describe a @n0vembers tears No words can heal a @Lur Venn heart A @KnekkeBørre is gone, but where there's @lolitsme Somewhere something is calling for @Sola de Two @Nietsojs, one @Hoppetaujenta Trust your @Natriumclorid Let @Stacy__ decide To guide these @fugl fønix we see Takk for at jeg fikk være med igjen. Fin sang! 1
Cid Skrevet 25. juni Forfatter #3084 Skrevet 25. juni Egmont! Egmont! Egmont! Vi koser oss nede ved Kvinneguiden. @MegJa! MegJa! MegJa! Alle har det veldig bra. @sofie777! sofie777! sofie777! Vi bygger slott i @Kryneren. @Frøkenfryden og @Mokkabønne-rock’n’roll. Hvor skal du i ferien? Mange mil i @Ford3000? Besøke en @fugl fønix, hytta til @SVK eller sydenhotell? Drar ut på @Cid@Fjorden. Alle @jukkapalmer. Ingen er @Lur Venn. Skulle ønske at @Strigiformes aldri vil ta slutt! @xQueenKx! xQueenKx! xQueenKx! Vi koser oss nede ved @tånegla. @Stacy__! Stacy_! Stacy_! Alle har det veldig bra. @mia83! mia83! mia83! Vi bygger @Titania i sanden. @Sola de og @Hydrium-rock’n’roll. Går rundt med bare @Natriumclorid i deilig @MissStiles. Smaker på @Minimeg1234, og jeg har fått @Ciaran og Ciara på begge brukere. Kanskje vi får nye brukere fra fjerne nettsider og foraer. Nå er det på tide at vi finner oss en @KnekkeBørre (med @Brekke87@Børre). @Nietsoj! Nietsoj! Nietsoj! Vi koser oss @Beneath the Moon. @Fighter83! Fighter83! Fighter83! Alle har det veldig bra. @Wonders! Wonders! Wonders! Vi poster på kåge. Likes og sosial prat-rock’n’roll. Det er så deilig med moderator i tråder. Ingen trolling og ikke no’ stress. @Hoppetaujenta hopper tau og er i sitt ess. Liker vi forumet? Oh yes! @n0vember! n0vember! n0vember! Vi koser oss nede ved tråden. @lolitsme! lolitsme! lolitsme! Alle har @Diaré. @CAPS LOCK! CAPS LOCK! CAPS LOCK! Vi plukker @glassbiter i sanden. @Maskinfører, Maskinfører, Maskinfører og Maskinfører-rock’n’roll. 1 4 2
Strigiformes Skrevet 25. juni #3085 Skrevet 25. juni Cid skrev (18 minutter siden): Egmont! Egmont! Egmont! Vi koser oss nede ved Kvinneguiden. @MegJa! MegJa! MegJa! Alle har det veldig bra. @sofie777! sofie777! sofie777! Vi bygger slott i @Kryneren. @Frøkenfryden og @Mokkabønne-rock’n’roll. Hvor skal du i ferien? Mange mil i @Ford3000? Besøke en @fugl fønix, hytta til @SVK eller sydenhotell? Drar ut på @Cid@Fjorden. Alle @jukkapalmer. Ingen er @Lur Venn. Skulle ønske at @Strigiformes aldri vil ta slutt! @xQueenKx! xQueenKx! xQueenKx! Vi koser oss nede ved @tånegla. @Stacy__! Stacy_! Stacy_! Alle har det veldig bra. @mia83! mia83! mia83! Vi bygger @Titania i sanden. @Sola de og @Hydrium-rock’n’roll. Går rundt med bare @Natriumclorid i deilig @MissStiles. Smaker på @Minimeg1234, og jeg har fått @Ciaran og Ciara på begge brukere. Kanskje vi får nye brukere fra fjerne nettsider og foraer. Nå er det på tide at vi finner oss en @KnekkeBørre (med @Brekke87@Børre). @Nietsoj! Nietsoj! Nietsoj! Vi koser oss @Beneath the Moon. @Fighter83! Fighter83! Fighter83! Alle har det veldig bra. @Wonders! Wonders! Wonders! Vi poster på kåge. Likes og sosial prat-rock’n’roll. Det er så deilig med moderator i tråder. Ingen trolling og ikke no’ stress. @Hoppetaujenta hopper tau og er i sitt ess. Liker vi forumet? Oh yes! @n0vember! n0vember! n0vember! Vi koser oss nede ved tråden. @lolitsme! lolitsme! lolitsme! Alle har @Diaré. @CAPS LOCK! CAPS LOCK! CAPS LOCK! Vi plukker @glassbiter i sanden. @Maskinfører, Maskinfører, Maskinfører og Maskinfører-rock’n’roll. Tusen takk @Cid Så koselig ☀️ 1
Kryneren Skrevet 25. juni #3086 Skrevet 25. juni Cid skrev (27 minutter siden): Egmont! Egmont! Egmont! Vi koser oss nede ved Kvinneguiden. @MegJa! MegJa! MegJa! Alle har det veldig bra. @sofie777! sofie777! sofie777! Vi bygger slott i @Kryneren. @Frøkenfryden og @Mokkabønne-rock’n’roll. Hvor skal du i ferien? Mange mil i @Ford3000? Besøke en @fugl fønix, hytta til @SVK eller sydenhotell? Drar ut på @Cid@Fjorden. Alle @jukkapalmer. Ingen er @Lur Venn. Skulle ønske at @Strigiformes aldri vil ta slutt! @xQueenKx! xQueenKx! xQueenKx! Vi koser oss nede ved @tånegla. @Stacy__! Stacy_! Stacy_! Alle har det veldig bra. @mia83! mia83! mia83! Vi bygger @Titania i sanden. @Sola de og @Hydrium-rock’n’roll. Går rundt med bare @Natriumclorid i deilig @MissStiles. Smaker på @Minimeg1234, og jeg har fått @Ciaran og Ciara på begge brukere. Kanskje vi får nye brukere fra fjerne nettsider og foraer. Nå er det på tide at vi finner oss en @KnekkeBørre (med @Brekke87@Børre). @Nietsoj! Nietsoj! Nietsoj! Vi koser oss @Beneath the Moon. @Fighter83! Fighter83! Fighter83! Alle har det veldig bra. @Wonders! Wonders! Wonders! Vi poster på kåge. Likes og sosial prat-rock’n’roll. Det er så deilig med moderator i tråder. Ingen trolling og ikke no’ stress. @Hoppetaujenta hopper tau og er i sitt ess. Liker vi forumet? Oh yes! @n0vember! n0vember! n0vember! Vi koser oss nede ved tråden. @lolitsme! lolitsme! lolitsme! Alle har @Diaré. @CAPS LOCK! CAPS LOCK! CAPS LOCK! Vi plukker @glassbiter i sanden. @Maskinfører, Maskinfører, Maskinfører og Maskinfører-rock’n’roll. Tusen takk for koselig sommersang, @CidTakk for at jeg får være med 🎶 ❤️ 1
MegJa Skrevet 25. juni #3087 Skrevet 25. juni Cid skrev (2 timer siden): Egmont! Egmont! Egmont! Vi koser oss nede ved Kvinneguiden. @MegJa! MegJa! MegJa! Alle har det veldig bra. @sofie777! sofie777! sofie777! Vi bygger slott i @Kryneren. @Frøkenfryden og @Mokkabønne-rock’n’roll. Hvor skal du i ferien? Mange mil i @Ford3000? Besøke en @fugl fønix, hytta til @SVK eller sydenhotell? Drar ut på @Cid@Fjorden. Alle @jukkapalmer. Ingen er @Lur Venn. Skulle ønske at @Strigiformes aldri vil ta slutt! @xQueenKx! xQueenKx! xQueenKx! Vi koser oss nede ved @tånegla. @Stacy__! Stacy_! Stacy_! Alle har det veldig bra. @mia83! mia83! mia83! Vi bygger @Titania i sanden. @Sola de og @Hydrium-rock’n’roll. Går rundt med bare @Natriumclorid i deilig @MissStiles. Smaker på @Minimeg1234, og jeg har fått @Ciaran og Ciara på begge brukere. Kanskje vi får nye brukere fra fjerne nettsider og foraer. Nå er det på tide at vi finner oss en @KnekkeBørre (med @Brekke87@Børre). @Nietsoj! Nietsoj! Nietsoj! Vi koser oss @Beneath the Moon. @Fighter83! Fighter83! Fighter83! Alle har det veldig bra. @Wonders! Wonders! Wonders! Vi poster på kåge. Likes og sosial prat-rock’n’roll. Det er så deilig med moderator i tråder. Ingen trolling og ikke no’ stress. @Hoppetaujenta hopper tau og er i sitt ess. Liker vi forumet? Oh yes! @n0vember! n0vember! n0vember! Vi koser oss nede ved tråden. @lolitsme! lolitsme! lolitsme! Alle har @Diaré. @CAPS LOCK! CAPS LOCK! CAPS LOCK! Vi plukker @glassbiter i sanden. @Maskinfører, Maskinfører, Maskinfører og Maskinfører-rock’n’roll. Åååh, denne var bra 🌞❤️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juni #3088 Skrevet 25. juni Cid skrev (2 timer siden): Egmont! Egmont! Egmont! Vi koser oss nede ved Kvinneguiden. @MegJa! MegJa! MegJa! Alle har det veldig bra. @sofie777! sofie777! sofie777! Vi bygger slott i @Kryneren. @Frøkenfryden og @Mokkabønne-rock’n’roll. Hvor skal du i ferien? Mange mil i @Ford3000? Besøke en @fugl fønix, hytta til @SVK eller sydenhotell? Drar ut på @Cid@Fjorden. Alle @jukkapalmer. Ingen er @Lur Venn. Skulle ønske at @Strigiformes aldri vil ta slutt! @xQueenKx! xQueenKx! xQueenKx! Vi koser oss nede ved @tånegla. @Stacy__! Stacy_! Stacy_! Alle har det veldig bra. @mia83! mia83! mia83! Vi bygger @Titania i sanden. @Sola de og @Hydrium-rock’n’roll. Går rundt med bare @Natriumclorid i deilig @MissStiles. Smaker på @Minimeg1234, og jeg har fått @Ciaran og Ciara på begge brukere. Kanskje vi får nye brukere fra fjerne nettsider og foraer. Nå er det på tide at vi finner oss en @KnekkeBørre (med @Brekke87@Børre). @Nietsoj! Nietsoj! Nietsoj! Vi koser oss @Beneath the Moon. @Fighter83! Fighter83! Fighter83! Alle har det veldig bra. @Wonders! Wonders! Wonders! Vi poster på kåge. Likes og sosial prat-rock’n’roll. Det er så deilig med moderator i tråder. Ingen trolling og ikke no’ stress. @Hoppetaujenta hopper tau og er i sitt ess. Liker vi forumet? Oh yes! @n0vember! n0vember! n0vember! Vi koser oss nede ved tråden. @lolitsme! lolitsme! lolitsme! Alle har @Diaré. @CAPS LOCK! CAPS LOCK! CAPS LOCK! Vi plukker @glassbiter i sanden. @Maskinfører, Maskinfører, Maskinfører og Maskinfører-rock’n’roll. Vi synes at dette er en skikkelig bra episode, og vi digger den sangen der. Du er skikkelig flink og kreativ og lage disse episodene her. Og tusen takk for at vi får være med i episodene dine. 2
Hoppetaujenta Skrevet 25. juni #3089 Skrevet 25. juni Sommerlig gladsang i kor; det er oss det! Takk kunstner-Cid! 1
Fighter83 Skrevet 25. juni #3091 Skrevet 25. juni Cid skrev (4 timer siden): Egmont! Egmont! Egmont! Vi koser oss nede ved Kvinneguiden. @MegJa! MegJa! MegJa! Alle har det veldig bra. @sofie777! sofie777! sofie777! Vi bygger slott i @Kryneren. @Frøkenfryden og @Mokkabønne-rock’n’roll. Hvor skal du i ferien? Mange mil i @Ford3000? Besøke en @fugl fønix, hytta til @SVK eller sydenhotell? Drar ut på @Cid@Fjorden. Alle @jukkapalmer. Ingen er @Lur Venn. Skulle ønske at @Strigiformes aldri vil ta slutt! @xQueenKx! xQueenKx! xQueenKx! Vi koser oss nede ved @tånegla. @Stacy__! Stacy_! Stacy_! Alle har det veldig bra. @mia83! mia83! mia83! Vi bygger @Titania i sanden. @Sola de og @Hydrium-rock’n’roll. Går rundt med bare @Natriumclorid i deilig @MissStiles. Smaker på @Minimeg1234, og jeg har fått @Ciaran og Ciara på begge brukere. Kanskje vi får nye brukere fra fjerne nettsider og foraer. Nå er det på tide at vi finner oss en @KnekkeBørre (med @Brekke87@Børre). @Nietsoj! Nietsoj! Nietsoj! Vi koser oss @Beneath the Moon. @Fighter83! Fighter83! Fighter83! Alle har det veldig bra. @Wonders! Wonders! Wonders! Vi poster på kåge. Likes og sosial prat-rock’n’roll. Det er så deilig med moderator i tråder. Ingen trolling og ikke no’ stress. @Hoppetaujenta hopper tau og er i sitt ess. Liker vi forumet? Oh yes! @n0vember! n0vember! n0vember! Vi koser oss nede ved tråden. @lolitsme! lolitsme! lolitsme! Alle har @Diaré. @CAPS LOCK! CAPS LOCK! CAPS LOCK! Vi plukker @glassbiter i sanden. @Maskinfører, Maskinfører, Maskinfører og Maskinfører-rock’n’roll. Skoleferien har startet med et pang her med tur til Italia med unga og eksen i 14 dager. Absolutt masse kos med både KG, diare og masse tid på stranden med bading og sand i mellom tærne💦💓 Maten du inntar @Cid ser helt utrolig digg ut🤩 1
Cid Skrevet 25. juni Forfatter #3092 Skrevet 25. juni Fighter83 skrev (3 minutter siden): Skoleferien har startet med et pang her med tur til Italia med unga og eksen i 14 dager. Absolutt masse kos med både KG, diare og masse tid på stranden med bading og sand i mellom tærne💦💓 Maten du inntar @Cid ser helt utrolig digg ut🤩 Takk jeg har nylig begynt å endelig få i meg grønnsaker så maten jeg lager ser litt mer fargerik ut nå 😄 MissStiles skrev (19 minutter siden): Takk for at jeg fikk være med Bare hyggelig Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Sommerlig gladsang i kor; det er oss det! Takk kunstner-Cid! Takker Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi synes at dette er en skikkelig bra episode, og vi digger den sangen der. Du er skikkelig flink og kreativ og lage disse episodene her. Og tusen takk for at vi får være med i episodene dine. Takk! MegJa skrev (2 timer siden): Åååh, denne var bra 🌞❤️ Kryneren skrev (4 timer siden): Tusen takk for koselig sommersang, @CidTakk for at jeg får være med 🎶 ❤️ Strigiformes skrev (4 timer siden): Tusen takk @Cid Så koselig ☀️ Bare kjekt 1 2
Maskinfører Skrevet 25. juni #3093 Skrevet 25. juni Cid skrev (6 timer siden): Egmont! Egmont! Egmont! Vi koser oss nede ved Kvinneguiden. @MegJa! MegJa! MegJa! Alle har det veldig bra. @sofie777! sofie777! sofie777! Vi bygger slott i @Kryneren. @Frøkenfryden og @Mokkabønne-rock’n’roll. Hvor skal du i ferien? Mange mil i @Ford3000? Besøke en @fugl fønix, hytta til @SVK eller sydenhotell? Drar ut på @Cid@Fjorden. Alle @jukkapalmer. Ingen er @Lur Venn. Skulle ønske at @Strigiformes aldri vil ta slutt! @xQueenKx! xQueenKx! xQueenKx! Vi koser oss nede ved @tånegla. @Stacy__! Stacy_! Stacy_! Alle har det veldig bra. @mia83! mia83! mia83! Vi bygger @Titania i sanden. @Sola de og @Hydrium-rock’n’roll. Går rundt med bare @Natriumclorid i deilig @MissStiles. Smaker på @Minimeg1234, og jeg har fått @Ciaran og Ciara på begge brukere. Kanskje vi får nye brukere fra fjerne nettsider og foraer. Nå er det på tide at vi finner oss en @KnekkeBørre (med @Brekke87@Børre). @Nietsoj! Nietsoj! Nietsoj! Vi koser oss @Beneath the Moon. @Fighter83! Fighter83! Fighter83! Alle har det veldig bra. @Wonders! Wonders! Wonders! Vi poster på kåge. Likes og sosial prat-rock’n’roll. Det er så deilig med moderator i tråder. Ingen trolling og ikke no’ stress. @Hoppetaujenta hopper tau og er i sitt ess. Liker vi forumet? Oh yes! @n0vember! n0vember! n0vember! Vi koser oss nede ved tråden. @lolitsme! lolitsme! lolitsme! Alle har @Diaré. @CAPS LOCK! CAPS LOCK! CAPS LOCK! Vi plukker @glassbiter i sanden. @Maskinfører, Maskinfører, Maskinfører og Maskinfører-rock’n’roll. Morsom denne @Cid du er god på disse 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juni #3095 Skrevet 25. juni Cid skrev (2 timer siden): Takk jeg har nylig begynt å endelig få i meg grønnsaker så maten jeg lager ser litt mer fargerik ut nå 😄 Bare hyggelig Takker Takk! Bare kjekt 1
xQueenKx Skrevet 26. juni #3096 Skrevet 26. juni Cid skrev (På 25.6.2026 den 17.26): Egmont! Egmont! Egmont! Vi koser oss nede ved Kvinneguiden. @MegJa! MegJa! MegJa! Alle har det veldig bra. @sofie777! sofie777! sofie777! Vi bygger slott i @Kryneren. @Frøkenfryden og @Mokkabønne-rock’n’roll. Hvor skal du i ferien? Mange mil i @Ford3000? Besøke en @fugl fønix, hytta til @SVK eller sydenhotell? Drar ut på @Cid@Fjorden. Alle @jukkapalmer. Ingen er @Lur Venn. Skulle ønske at @Strigiformes aldri vil ta slutt! @xQueenKx! xQueenKx! xQueenKx! Vi koser oss nede ved @tånegla. @Stacy__! Stacy_! Stacy_! Alle har det veldig bra. @mia83! mia83! mia83! Vi bygger @Titania i sanden. @Sola de og @Hydrium-rock’n’roll. Går rundt med bare @Natriumclorid i deilig @MissStiles. Smaker på @Minimeg1234, og jeg har fått @Ciaran og Ciara på begge brukere. Kanskje vi får nye brukere fra fjerne nettsider og foraer. Nå er det på tide at vi finner oss en @KnekkeBørre (med @Brekke87@Børre). @Nietsoj! Nietsoj! Nietsoj! Vi koser oss @Beneath the Moon. @Fighter83! Fighter83! Fighter83! Alle har det veldig bra. @Wonders! Wonders! Wonders! Vi poster på kåge. Likes og sosial prat-rock’n’roll. Det er så deilig med moderator i tråder. Ingen trolling og ikke no’ stress. @Hoppetaujenta hopper tau og er i sitt ess. Liker vi forumet? Oh yes! @n0vember! n0vember! n0vember! Vi koser oss nede ved tråden. @lolitsme! lolitsme! lolitsme! Alle har @Diaré. @CAPS LOCK! CAPS LOCK! CAPS LOCK! Vi plukker @glassbiter i sanden. @Maskinfører, Maskinfører, Maskinfører og Maskinfører-rock’n’roll. Tusen takk for at jeg får være med 1
n0vember Skrevet 28. juni #3098 Skrevet 28. juni Cid skrev (På 25.6.2026 den 17.26): Egmont! Egmont! Egmont! Vi koser oss nede ved Kvinneguiden. @MegJa! MegJa! MegJa! Alle har det veldig bra. @sofie777! sofie777! sofie777! Vi bygger slott i @Kryneren. @Frøkenfryden og @Mokkabønne-rock’n’roll. Hvor skal du i ferien? Mange mil i @Ford3000? Besøke en @fugl fønix, hytta til @SVK eller sydenhotell? Drar ut på @Cid@Fjorden. Alle @jukkapalmer. Ingen er @Lur Venn. Skulle ønske at @Strigiformes aldri vil ta slutt! @xQueenKx! xQueenKx! xQueenKx! Vi koser oss nede ved @tånegla. @Stacy__! Stacy_! Stacy_! Alle har det veldig bra. @mia83! mia83! mia83! Vi bygger @Titania i sanden. @Sola de og @Hydrium-rock’n’roll. Går rundt med bare @Natriumclorid i deilig @MissStiles. Smaker på @Minimeg1234, og jeg har fått @Ciaran og Ciara på begge brukere. Kanskje vi får nye brukere fra fjerne nettsider og foraer. Nå er det på tide at vi finner oss en @KnekkeBørre (med @Brekke87@Børre). @Nietsoj! Nietsoj! Nietsoj! Vi koser oss @Beneath the Moon. @Fighter83! Fighter83! Fighter83! Alle har det veldig bra. @Wonders! Wonders! Wonders! Vi poster på kåge. Likes og sosial prat-rock’n’roll. Det er så deilig med moderator i tråder. Ingen trolling og ikke no’ stress. @Hoppetaujenta hopper tau og er i sitt ess. Liker vi forumet? Oh yes! @n0vember! n0vember! n0vember! Vi koser oss nede ved tråden. @lolitsme! lolitsme! lolitsme! Alle har @Diaré. @CAPS LOCK! CAPS LOCK! CAPS LOCK! Vi plukker @glassbiter i sanden. @Maskinfører, Maskinfører, Maskinfører og Maskinfører-rock’n’roll. Tusen takk for at jeg fikk være med. ☺️
Cid Skrevet 30. juni Forfatter #3100 Skrevet 30. juni Stacy__ skrev (5 minutter siden): Takk for at jeg fikk være med n0vember skrev (På 28.6.2026 den 17.38): Tusen takk for at jeg fikk være med. ☺️ xQueenKx skrev (På 26.6.2026 den 19.03): Tusen takk for at jeg får være med Alltid! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå