Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Irriterer meg st jeg gir debatten høyere seertall nå, men jeg klarer ikke p slå av i tilfelle intervjuet tar seg opp

erna, Anniken har vært mye mer åpen enn deg og din sak er mye mer alvorlig. Hvorfor presset ikke Fredrik mer??

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Siljes_tanker skrev (Akkurat nå):

Irriterer meg st jeg gir debatten høyere seertall nå, men jeg klarer ikke p slå av i tilfelle intervjuet tar seg opp

erna, Anniken har vært mye mer åpen enn deg og din sak er mye mer alvorlig. Hvorfor presset ikke Fredrik mer??

Jeg lo da Fredrik spurte om han hadde kjøpt noe fint til henne for pengene😂

• Liker 4
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Jeg lo da Fredrik spurte om han hadde kjøpt noe fint til henne for pengene😂

Jeg blir bare matt

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Ser flere kommenterer skuffelse over programmet på instagramprofilen til Fredrik. Anbefaler alle som er skuffet å gjøre det samme .

• Liker 9
Skrevet

Det er det eneste bra i løpet av hele intervjuet, konsekvensen av brudd på håndboken er at man må GÅ AV

• Liker 3
Skrevet
Siljes_tanker skrev (1 minutt siden):

Jeg blir bare matt

Ja pinlig seanse, dette blir det nok etterspill av.. vi er 4 som så sammen og er litt i sjokk alle over at NRK gikk med på dette 😮

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Både Erna og Fredrik bør trekke seg fra sine stillinger nå altså

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Ja pinlig seanse, dette blir det nok etterspill av.. vi er 4 som så sammen og er litt i sjokk alle over at NRK gikk med på dette 😮

Dette var så skuffende og sprøtt å se på

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

TV 2: Sindre Finnes har skaffet seg PR-rådgiver

Sindre Finnes har knyttet til seg PR- og kommunikasjonsrådgiver Geir Håkonsund i håndtering av aksjesaken, melder TV 2.

Håkonsund har tidligere laget et fjernsynsportrett av Erna Solberg, samt skrevet portrettintervjuer med Solberg og Finnes.

Han bisto Finnes i jobben med å utforme et samlet svar på spørsmål fra mediene om aksjehandlene hans, mens kona Erna Solberg var statsminister, et svar som ble publisert tirsdag kveld.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

– I 2021 burde jeg reagert, for da hadde hans selvangivelse økt med mer enn jeg hadde en direkte forklaring på. – Da hadde det økt med 1,1 millioner kroner.

nrk

-Ektemannens inntekt øker med 1,1 millioner? ????????? Og spør ikke? 

• Liker 12
Skrevet
Samfunnsdebatt skrev (16 minutter siden):

– I 2021 burde jeg reagert, for da hadde hans selvangivelse økt med mer enn jeg hadde en direkte forklaring på. – Da hadde det økt med 1,1 millioner kroner.

nrk

-Ektemannens inntekt øker med 1,1 millioner? ????????? Og spør ikke? 

Hva skjedde med Ernas forsvarere her inne som hele tiden har hevdet, "1,8 millioner over mer enn 10 år"? Hvor er dere blitt av? Dere som mente at Sindre tjente så lite på aksjene at Erna umulig kunne ha merket noe? Vil dere påstå at Erna sitter og lyver nå? Hvordan bortforklarer dere denne påstanden til Erna? Hvilke hersketeknikker vil dere nå bruke mot Erna for å forsvare henne? At hun ikke skjønner seg på økonomi?

• Liker 9
  • Nyttig 4
Gjest Inkognitoher
Skrevet

Dette er Erna på sitt beste - mesterlig utført. 

Godt hjulpet av Solvang og NRK i beste sendetid. 

I 2025 er nok Erna & Sindre tilbake for fullt som statsminister og førstemann. Dog etter noen runder i parterapi stolen. 

Glitteret under øynene var fin symbolikk 

Skrevet

Knut Magnus Berge er programredaktør i NRK og har redaktøransvar for «Debatten».

Han svarer følgende da TV 2 ringer og spør om hva han mener om kritikken.
...
– Jeg tror ikke det oppleves som koseintervju. Programmet gikk tett på og det tenker jeg var relevant. Jeg mener det var et intervju som var et stort spenn.
https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/sterke-reaksjoner-etter-debatten/16067974/

• Nyttig 2
Skrevet

Reaksjonene vitner om at Erna ikke vant den runden uansett. Hun må jo gjerne snakke om Sindre, men når det er uinteressant så vinner hun ikke på det.

Skrevet

Solvang har jo tapt seg enormt siden han var på cruise med gjengen. Han bør anses som inhabil når det kommer til høyre.

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg får gå mot strømmen, da. 

Jeg synes denne tråden bærer preg av heksejakt, der man poster bilder og godter seg over ansiktsuttrykk, og leter etter alle mulige tegn på at Erna er kynisk og grusom. 

Min mening er at hun har gjort en god figur i dag. Hun fremstår ærlig. Hun svarer greit for seg, og de tingene hun ikke vil svare på kan jeg forstå at hun vil mannen skal svare for selv. 

Fredrik har for øvrig forklart intervjuets vinkling, ingenting å sette fingeren på ved det, heller. 

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...