Gå til innhold

Erna Solberg gift med daytrader

keops

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Arne Tiholt skrev (4 minutter siden):

Takk. Det ligger 10 minutter inn i videoen.

.Det gjaldt alle som ikke kunne betale regninger eller råd til mat. Hun gjentok jo det også da den matkøen foran fattighuset var et tema. Det var kanskje noe senere det da, men skal uansett ikke beskylde henne for å ha nevneverdig sympati.

Hun lo jo oppgitt midt i uttalelsen også... 

Endret av Lawyam
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken 10 blir det offentliggjort om økokrim skal etterforske saken. Vet ikke om jeg føler det har noe troverdighet uansett hva de velger å gjøre..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjk skrev (11 minutter siden):

Klokken 10 blir det offentliggjort om økokrim skal etterforske saken. Vet ikke om jeg føler det har noe troverdighet uansett hva de velger å gjøre..

Lite troverdig om de ikke gjør det. Vi trenger vite og det er altfor mye som skurrer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan de gjøre det når de ikke gjorde det i Huitfeldt saken? Jeg skulle ønske det ble opprettet sak i alle disse tilfellene, men er litt pessimistisk når de lot Huitfeldt saken ligge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Galanga skrev (4 minutter siden):

Men kan de gjøre det når de ikke gjorde det i Huitfeldt saken? Jeg skulle ønske det ble opprettet sak i alle disse tilfellene, men er litt pessimistisk når de lot Huitfeldt saken ligge.

Dette er en annen sak, en annen person og en adskillig mer alvorlig sak enn Huitfeldts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjk skrev (2 timer siden):

Hun slipper vel unna. De tør nok ikke gå etter Erna

Endret av ltfutt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjk skrev (1 minutt siden):

Fy f... Norge er korrupt! Jeg er faktisk sjokkert, men samtidig ikke. 🤮

Kanskje du kan fortelle hvilke regler i straffeloven Finnes har brutt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nutz skrev (1 minutt siden):

Akkurat nå er jeg så sint at jeg blir fysisk uvel. 

Hvorfor det?

Passer det ikke med pressens mistenkeliggjøring?

Ja, han har forrådt sin kone og løyet til henne.

Er det straffbar innsidehandel skulle man vel forventet at han hadde tjent på handlene. Han hadde tjent mer på å kjøpe indeksfond. Hva er da den straffbare innsidehandelen?

Økokrim sier: Økokrims vurdering baserer seg på faktiske aksjehandler. Handlene er grundig vurdert opp mot de faktiske opplysningene som foreligger, for eksempel kursstigning, og grunnlag for kursstigning.

De har gått igjennom alle handlene og ikke funnet at han kan ha tjent på handlene ut i fra mulighetene for innsidehandel.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illuminatum skrev (12 minutter siden):

Kanskje du kan fortelle hvilke regler i straffeloven Finnes har brutt?

Her er det ivertfall tonnevis av brudd på de rutinene som skal følges. Nå er dessverre norge styrt av maktsyke folk ingen tør å gå etter, så om det har vært inside trading her er vanskelig å si når de ikke en gang åpner etterforskning.

Endret av ltfutt
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ltfutt skrev (5 minutter siden):

Her er det ivertfall tonnevis av brudd på de rutinene som skal følges. Nå er dessverre norge styrt av maktsyke psykopater ingen tør å gå etter, så om det har vært inside trading her er vanskelig å si når de ikke en gang åpner etterforskning.

De har jo faktisk gått igjennom hver handel. Det å starte etterforskning er et formelt grep, men de har jo undersøkt saken.

Ut fra dette mener Økokrim at det ikke er foretatt noe straffbart.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt latterlig og kort oppsummert så er det ca. sånn som dette: De tror på at ekteparet nesten ikke har snakket sammen i løpet av 8 år. 

Etter alt som har kommet frem og med mistanke om at det kun er toppen av isfjellet, greier jeg kun å se gribber når jeg ser bilder og intervjuer med disse i media. Leste senest i går om ny super-lønnsøkning for politikere i fylket akkompagnert av portrettbilder, greide kun å se en haug med gribber uten en dritt interesse for å gjøre noe samfunnsnyttig. Slik har det blitt og denne saken er virkelig beviset på at grådighetskulturen er helt på ville veier både i regjering, storting, fylket og på kommunenivå. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ja. Sånn som det bruker å være. Maktpersoner skal få slippe, men den stakkars elektrikeren som bedriver enkeltmannsforetak og trår èn feil, han skal Økokrim suge seg på med all kraft.

Norge i et nøtteskall. Full av korrupsjon og kameraderi. 

Økokrim har null troverdighet igjen. Og nå sitter Erna trygt fram til valget...

Vi er visst ikke et bedre land enn disse ihjelkorrupte diktaturlandene sør for Spania. 

Endret av Bombasi
  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illuminatum skrev (1 minutt siden):

De har jo faktisk gått igjennom hver handel. Det å starte etterforskning er et formelt grep, men de har jo undersøkt saken.

Ut fra dette mener Økokrim at det ikke er foretatt noe straffbart.

Jaja. Nå får folket bestemme hvor mye tillitt de faktisk har til denne beslutningen og Erna. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...