Gå til innhold

Når man blir stengt ute som pårørende😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Fordi jeg frykter at siden det ikke passer for enkelte i familien at jeg ikke får komme inn på sykehuset en gang. Bestefar, mamma og meg har alltid vært de som har blitt hakket på og dårlig behandlet. Spesielt av tante og hun står som nærmeste pårørende og eventuell verge. 

Ts 

Anonymkode: 2a769...b01

Men nå jobber vel ikke tanta di som dørvakt på sykehuset/sykehjemmet heller? Så hun kan i teorien ikke nekte deg inngang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barna til onkelen min var ikke så glad da jeg kom på besøk hos onkelen. Stortsett var det fordi "de ville gjøre ting på sin måte" og siden jeg jobber i helsevesenet, ønsket de ikke noen som helst innspill. Og var redd jeg ville merke noe. 

Jeg dro likevel. Onkelen var der for meg i så mange år. Jeg angrer ikke ett sekund. De gjorde mange ting, eller ikke gjorde, som førte til hans dårlige helse. 

Anonymkode: ea464...5ee

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er da bare å dra, ingen andre som bestemmer over deg. (Og ingen som kan nekte deg inngang på sykehuset nei.) Gi nå f i de andre. 

Anonymkode: a2b3d...51a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.9.2023 den 19.45):

Fordi jeg frykter at siden det ikke passer for enkelte i familien at jeg ikke får komme inn på sykehuset en gang. Bestefar, mamma og meg har alltid vært de som har blitt hakket på og dårlig behandlet. Spesielt av tante og hun står som nærmeste pårørende og eventuell verge. 

Ts 

Anonymkode: 2a769...b01

Jeg ville ringt sykehuset og spurt om du kan komme på besøk. Kan ikke tenke meg at de sier nei, men ring og spør. Så kan du dra❤️

Anonymkode: 55584...ce6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...