Mammamia2014 Skrevet 4. november 2023 #181 Del Skrevet 4. november 2023 tussi84 skrev (På 2.11.2023 den 23.49): Vil ikke kalle dama for det, men at hun lager mer drama enn nødvendig pga dette brevet. Amado sa helt rett ut at han respekterte det hun gjorde, men at det ikke var helt hans greie. Han anerkjente også hennes følelser (at hun ble lei seg), men hun fortsatte jo bare å bli surere og surere. Hun må jo klare å respektere at dette ikke var helt hans ting. Jeg skjønner Marthe godt. « jeg er lei meg for at du føler det slik» Altså hva sier en egentlig med å si noe slikt? Når Marthe tar opp samtalen ang brevet hun sendte han, at han misforstod og trudde det var en kjærlighetserklæring, noe det ikke var og han reagerer på denne høflige kalde måten så skjønner jeg godt hun reagerer. Hun forventet nok han skulle møte henne med en ærlig, ÅPEN kommunikasjon tilbake, men han gir henne ingenting, er som å snakke til en vegg. Jeg kan lett sette meg selv i hennes situasjon og kjente på raseri på hennes vegne da jeg såg ukas to episoder i går. Hadde jeg vært i samme situasjon og åpnet meg for en mann med hensikt å komme meg nærmere han og rydde opp i en misforståelse og han hadde møtt meg tilbake med « jeg er lei meg for at du føler det slik» Ja, da hadde sinnet rast i meg også 🙈 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Tiholt Skrevet 4. november 2023 #182 Del Skrevet 4. november 2023 Typiske menn som ikke greier sette pris på ekte innsats. For et dumt program; man finner ikke gode menn på denne måten. De er ikke verdt bryet… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. november 2023 Forfatter #183 Del Skrevet 4. november 2023 Syns det var litt rart at Marthe var så glad og fornøyd da hun kom hjem fra daten da hun hadde gitt ham brevet. Fnisete og "forelsket" og snakket med jentene om at hun endelig hadde åpnet seg. Men i det minuttet han uttrykte at dette ikke var helt satt pris på, ikke på den måten hun hadde tenkt i alle fall - så snudde hun ganske om og var helt neeei, det var jo ikke en kjærlighetserklæring! Og Helene Hima altså 🙈 Vanskelig å si om hun spiller dum og sjokka over å ikke få en rose, eller om hun faktisk har så lite selvinnsikt. Var utrolig flaut å se på daten Helene tok over. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 4. november 2023 #184 Del Skrevet 4. november 2023 Amatariel skrev (51 minutter siden): Syns det var litt rart at Marthe var så glad og fornøyd da hun kom hjem fra daten da hun hadde gitt ham brevet. Fnisete og "forelsket" og snakket med jentene om at hun endelig hadde åpnet seg. Men i det minuttet han uttrykte at dette ikke var helt satt pris på, ikke på den måten hun hadde tenkt i alle fall - så snudde hun ganske om og var helt neeei, det var jo ikke en kjærlighetserklæring! God observasjon. Hun vil være med på leken, men ikke tåle steken. Jeg synes Amadou var ufølsom i leveransen, men han ble overrasket. Hadde Amadou ikke vært tydelig ville han forledet henne eller blitt beskyldt for å forlede. Nei, Marte må tåle å vinne og tape med samme sinn. Hun kjenner knapt Amadou, men har tillagt ham mange tanker og forholdet deres for mye vekt for tidlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 4. november 2023 #185 Del Skrevet 4. november 2023 Amatariel skrev (55 minutter siden): Og Helene Hima altså 🙈 Vanskelig å si om hun spiller dum og sjokka over å ikke få en rose, eller om hun faktisk har så lite selvinnsikt. Var utrolig flaut å se på daten Helene tok over. De blanke øynene der var ikke skuespill. Ble nok en lita lærepenge der, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 4. november 2023 #186 Del Skrevet 4. november 2023 Amatariel skrev (5 timer siden): Syns det var litt rart at Marthe var så glad og fornøyd da hun kom hjem fra daten da hun hadde gitt ham brevet. Fnisete og "forelsket" og snakket med jentene om at hun endelig hadde åpnet seg. Men i det minuttet han uttrykte at dette ikke var helt satt pris på, ikke på den måten hun hadde tenkt i alle fall - så snudde hun ganske om og var helt neeei, det var jo ikke en kjærlighetserklæring! Og Helene Hima altså 🙈 Vanskelig å si om hun spiller dum og sjokka over å ikke få en rose, eller om hun faktisk har så lite selvinnsikt. Var utrolig flaut å se på daten Helene tok over. Ja, hun var bare too much og ødela for seg selv på den daten. Det var bare kleint å se på, og han ble tydelig ubekvem. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 4. november 2023 #187 Del Skrevet 4. november 2023 totti_1 skrev (4 timer siden): God observasjon. Hun vil være med på leken, men ikke tåle steken. Jeg synes Amadou var ufølsom i leveransen, men han ble overrasket. Hadde Amadou ikke vært tydelig ville han forledet henne eller blitt beskyldt for å forlede. Nei, Marte må tåle å vinne og tape med samme sinn. Hun kjenner knapt Amadou, men har tillagt ham mange tanker og forholdet deres for mye vekt for tidlig. Det er fullt forståelig at hun ble skuffet over at hun ikke fikk den reaksjonen hun håpet på, men det er latterlig å bli sint på han og si at han dummer henne ut, fordi han ikke reagerte som hun håpet. Han var respektfull hele veien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 6. november 2023 #188 Del Skrevet 6. november 2023 Det virker som Ungkaren har nok en morsom vri om en uke eller to. Jentene får diskutere og vise sine "sanne jeg" i konkurransen seg imellom. Det de ikke vet er at gutta får spionere og konfrontere dem etterpå. Det blir i så fall gøy 😏👌 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 6. november 2023 #189 Del Skrevet 6. november 2023 Skulle ikke det komt ny episode på discovery nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 6. november 2023 #190 Del Skrevet 6. november 2023 Lidis88 skrev (32 minutter siden): Skulle ikke det komt ny episode på discovery nå? De kommer vel på tirsdag og onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Writer_1981 Skrevet 6. november 2023 #191 Del Skrevet 6. november 2023 totti_1 skrev (2 timer siden): Det virker som Ungkaren har nok en morsom vri om en uke eller to. Jentene får diskutere og vise sine "sanne jeg" i konkurransen seg imellom. Det de ikke vet er at gutta får spionere og konfrontere dem etterpå. Det blir i så fall gøy 😏👌 Da vil jeg tro at Synne ligger dårlig an. Mye drama generelt blant jentene… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 6. november 2023 #192 Del Skrevet 6. november 2023 Writer_1981 skrev (1 time siden): Da vil jeg tro at Synne ligger dårlig an. Mye drama generelt blant jentene… Er klar for at et par av disse skal avkles 😍 Bra TV, men usikker på rekrutteringen til neste Ungkaren... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 7. november 2023 #193 Del Skrevet 7. november 2023 Spoiler Endelig fikk Christine singeldate. Hun er jo så nydelig uten sminke. Men hun og Aleksander passer ikke sammen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 7. november 2023 #194 Del Skrevet 7. november 2023 Hvorfor blir ikke Synne sett 😭😭😭😭😭❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 8. november 2023 #195 Del Skrevet 8. november 2023 Føler Christine kunne ha vært modellpen hadde hun bare hatt mer selvtillit. Hun sitter krokbøyd og virker usikker på seg selv. Utstråling og holdning har søren meg mye å si! Synes Eileen virker som en veldig god jente, men jeg er redd Alex ikke kommer til å behandle henne med den respekten hun fortjener… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. november 2023 #196 Del Skrevet 8. november 2023 (endret) Jeg tror det var den beste løsningen for Marte og Amadou at hun dro. De var nok for ulike, så det ville blitt et stormfullt forhold. Godt at begge innså det selv til slutt. Synes litt synd på Mannina og Ellinor som fikk daten ødelagt pga dramaet med Marte, og så bar det rett på cocktailparty og roseseremoni dagen etter, hvor det ikke ble så mye tid med Amadou. Godt at Christine endelig fikk en singeldate, men jeg tror ikke hun og Alex passer så godt sammen. Hun framstår som veldig følsom og usikker. Litt av noen antrekk på Thea og Sara på coctailpartyet😬. Endret 8. november 2023 av Grüner 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 8. november 2023 #197 Del Skrevet 8. november 2023 Grüner skrev (3 timer siden): Litt av noen antrekk på Thea og Sara på coctailpartyet😬. Sara hadde på seg den samme kjolen for noen episoder siden. Jeg syns de kledde kjolene. Nydelige jenter☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 8. november 2023 #198 Del Skrevet 8. november 2023 Hvem tror dere Alex lar gå i neste episode? Jeg tror Christine 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjeleglad Skrevet 8. november 2023 #199 Del Skrevet 8. november 2023 totti_1 skrev (20 minutter siden): Hvem tror dere Alex lar gå i neste episode? Jeg tror Christine Enig. Usikker på Amadou, tror han beholder Sara og Thea hvertfall Tipper Alex ender opp med Eileen og Amadou ender opp med Sara 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 8. november 2023 #200 Del Skrevet 8. november 2023 Lidis88 skrev (21 timer siden): Hvorfor blir ikke Synne sett 😭😭😭😭😭❤️ Føler ikke hun ble ordentlig sett på daten. Jeg føler at gutta går veldig på utseendet - at de sender hjem jenter som har litt ekstra på kroppen/er mindre objektivt pene. Jo færre som er igjen jo tynnere blir de. Er det bare meg som merker dette?😅 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå