Gå til innhold

Ungkaren Norge


Amatariel

Anbefalte innlegg

Noen som skal se på Ungkaren som har premiere 19. september?
Ungkaren, TVNorge | Gjør reality-comeback på «Ungkaren»: Dette er årets deltakere (nettavisen.no)

Jeg må innrømme at jeg har en svakhet for konseptet 🤪 Har sett maaange sesonger i USA, og de tre som gikk i Norge for mange år siden (2003, 2008, 2009) Så jeg kommer nok til å benke meg igjen! :popcorn:

Jeg syns det er en veldig spennende vri at det er med to ungkarer i programmet.
Jeg er derimot litt skeptisk til deltakerlisten... husker forrige sesong i Norge der det var mer "vanlige" folk med. En alenemor i 40-årene o.l. liksom. Litt redd for at det er for mange influensere med nå (som bare vil ha oppmerksomhet) og at programmet får en mer Love Island-vibe over seg. Det gidder jeg ikke.

Skjermbilde2023-09-13101121(2).png.e47a020213cd224e862633d2a2058ccb.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kunne jeg sett på dersom det hadde vært andre deltagere. Alle jentene er helt like, det er jo dritkjedelig. I tillegg er disse alt for unge til å gifte seg, så hva er poenget da?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett mye Ungkaren/Ungkarskvinnen, og tror jeg skal gi dette en sjanse. Er det influensere med gidder ikke jeg heller. Jeg vet det er med noen som har deltatt i flere realityprogrammer før, og det gjør meg skeptisk. 

Generelt har fokuset i konseptet gått fra søt romantikk og "for the rest of my life" til drama, oppmerksomhetssyke og mål om å øke følgerskaren på sosiale medier. Men dette gjelder vel for all reality nå, så det er nok ikke til å komme utenom. Men, vi får se.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

every woman skrev (På 13.9.2023 den 20.30):

Jeg har også sett mye Ungkaren/Ungkarskvinnen, og tror jeg skal gi dette en sjanse. Er det influensere med gidder ikke jeg heller. Jeg vet det er med noen som har deltatt i flere realityprogrammer før, og det gjør meg skeptisk. 

Generelt har fokuset i konseptet gått fra søt romantikk og "for the rest of my life" til drama, oppmerksomhetssyke og mål om å øke følgerskaren på sosiale medier. Men dette gjelder vel for all reality nå, så det er nok ikke til å komme utenom. Men, vi får se.

Ser iallefall at det er noen kjente fjes som skal være med Ellinor fra Love Island 2018, Eileen fra Paradise Hotel, Helena Hima fra Ex on the beach. Sikkert en del ukjente som er ute etter sine 5 minuts of Fame også vil jeg tro

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Goodtimes skrev (Akkurat nå):

Alt som inkluderer Helene Hima vil ikke bli sett. 😛 Noe slitsom den dama der... 

Må innrømme at jeg tenkte neeeei da jeg så deltakerlista og henne der 🙊 Off, og jeg har høy terskel egentlig...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goodtimes skrev (6 timer siden):

Alt som inkluderer Helene Hima vil ikke bli sett. 😛 Noe slitsom den dama der... 

Og da vet vi at hun kommer til å være der lenge... Jeg vet ikke hvem hun er, men produsentene sørger for å beholde de mest dramatiske så lenge som mulig. 😕

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 13.9.2023 den 10.17):

Noen som skal se på Ungkaren som har premiere 19. september?
Ungkaren, TVNorge | Gjør reality-comeback på «Ungkaren»: Dette er årets deltakere (nettavisen.no)

Jeg må innrømme at jeg har en svakhet for konseptet 🤪 Har sett maaange sesonger i USA, og de tre som gikk i Norge for mange år siden (2003, 2008, 2009) Så jeg kommer nok til å benke meg igjen! :popcorn:

Jeg syns det er en veldig spennende vri at det er med to ungkarer i programmet.
Jeg er derimot litt skeptisk til deltakerlisten... husker forrige sesong i Norge der det var mer "vanlige" folk med. En alenemor i 40-årene o.l. liksom. Litt redd for at det er for mange influensere med nå (som bare vil ha oppmerksomhet) og at programmet får en mer Love Island-vibe over seg. Det gidder jeg ikke.

Skjermbilde2023-09-13101121(2).png.e47a020213cd224e862633d2a2058ccb.png

Ja, blir nok Love Island preg.

Aldri sett på noe annet et par sesonger av Australia og der slåss de virkelig om fyren 🤣 Ganske morsomt 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

every woman skrev (På 15.9.2023 den 21.04):

Og da vet vi at hun kommer til å være der lenge... Jeg vet ikke hvem hun er, men produsentene sørger for å beholde de mest dramatiske så lenge som mulig. 😕

Ble overrasket over at hun ikke var der i første episode..! Skjønner jo at det da sikkert kommer flere inn etterhvert. Syns det var litt få der egentlig, til to menn liksom. På Ungkaren USA pleier det å være rundt 25 kvinner på èn i starten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette var ganske grei TV. De har skapt en del Drama ved å introdusere "problemstillinger" for jentene.

Hvilke kvinnfolk og menn som ønsker å date i en slik setting fatter jeg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok ganske komisk når det skal avsløres at Andras har snappet med en veldig ung dame. Tror det skal avsløres i episode 4 🙈 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pene ungkarer. Og veldig flotte jenter, med normale jobber. Alex ser litt for glatt og skikkelig ut for min smak, Amandou derimot virker veldig chill og nedpå, sykt kjekk. Fine lepper, nydelige øyne og ja nydelig alt 🫠Men de der øynene til Eileen? Sinnsykt store pupiller og veldig intenst blikk. Lurer på hva hun tar. Sannsynligvis snri eller adhd medisin. Vet ikke om det er lov å spekulere i sånt, så bare å slette om det var upassende.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ekstremt useriøst å slide inn i ei 21 år gammel jentes dms rett før innspilling… kan det være produksjonen som «ba» han gjøre det for dramaets skyld? Spent på hvordan han skal forklare det

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjeleglad skrev (21 timer siden):

Ekstremt useriøst å slide inn i ei 21 år gammel jentes dms rett før innspilling… kan det være produksjonen som «ba» han gjøre det for dramaets skyld? Spent på hvordan han skal forklare det

Jeg syns egentlig det er irriterende at nye jenter kommer inn, punktum. Dette er da ikke Paradise?? Neppe ferdig med det heller, ettersom Helene Hima er meldt som deltaker i media, og har ikke sett henne enda... :roll:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjeleglad skrev (På 27.9.2023 den 11.38):

Ekstremt useriøst å slide inn i ei 21 år gammel jentes dms rett før innspilling… kan det være produksjonen som «ba» han gjøre det for dramaets skyld? Spent på hvordan han skal forklare det

Var det ikke hun som hadde slidet inn i hans DM først?
Og kan det tenkes at han ikke var klar over at hun var 21?

(For all del, kan godt hende han visste det altså, men ja..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym123123123 skrev (12 timer siden):

Var det ikke hun som hadde slidet inn i hans DM først?
Og kan det tenkes at han ikke var klar over at hun var 21?

(For all del, kan godt hende han visste det altså, men ja..)

Ja virka som det var hun som tok kontakt med han, men syns hun fikk det til å høres ut som at det var han som tok kontakt med henne. Så må en av de ha sagt det til produksjonen da, siden ho er med nå. Ser ikke for meg at ho kommer veldig langt akkurat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...