Gå til innhold

Ungkaren Norge


Amatariel

Anbefalte innlegg

Min nye guilty pleasure. 
 

Før programmet, syntes jeg at Alexander virka spennende. Men nå syns jeg Amadou virket mest spennende av de to. 
 

Jeg skjønner at begge mennene liker Sara. Hun virker jordnær, leken og for et flott smil. Kudos til henne og Christine og et par til som verken har falske vipper eller lepper. Naturlig skjønnhet er best.

 

Når det gjelder Marte, hun er jo ikke i forhold med Amadou engang og er allerede sjalu. Da hadde jeg holdt meg unna. Synd for henne for hun er utrolig pen. 
 

Synne oser negativitet. Jeg fikk den følelsen av at hun tror hun er bedre enn alle andre. Håper ikke hun er slik i virkeligheten.

 

Når kommer Helene Hima og tror dere hun får rose av Aleksander? Det hadde vært kult. 
 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomt hvor forskjellig vi oppfatter deltagerne, jeg liker nemlig Marte og Synne aller best! Ungkarene er jeg ikke særlig imponert over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av mennene er særlig attraktive. I tillegg er det få deltakere som er aldersmatchet med dem. De fleste er alt for unge for dem. Risiko for splitt øker jo større aldersforskjell. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med brukeren over her, ingen av mennene er noe attraktive. Skulle jeg likevel valgt en hadde det vært Amadou, han andre er direkte ufyselig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne Tiholt skrev (2 timer siden):

Ingen av mennene er særlig attraktive. I tillegg er det få deltakere som er aldersmatchet med dem. De fleste er alt for unge for dem. Risiko for splitt øker jo større aldersforskjell. 

Mulig at risiko for splitt øker, men det er ikke farlig i seg selv. Du må ta med hva som skjer før og etter et forhold. Er de mindre lykkelige mennesker og mindre tilpasningsdyktige?

Kanskje de i alderskjeve-forhold er mer dynamiske og derfor velger å tre ut av forhold lettere. Dette aldersfokuset er meningsløst etter mening. Men så klart: hvorfor i helvete skal en 21-åring være med? 

Endret av totti_1
Tillegg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (På 16.10.2023 den 13.15):

Min nye guilty pleasure. 
Når kommer Helene Hima og tror dere hun får rose av Aleksander? Det hadde vært kult. 

Min og!! 
 

Hun kommer i neste episode. Spent på hvem hun kommer til å være mest interessert i. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissStiles skrev (2 timer siden):

Spent på hvem hun kommer til å være mest interessert i. 

Ja, og ikke minst om gutta er interessert. Alexander virker jo å ha låst seg ganske til de jentene han har. Orket kun et kort prat med Minenna (?) da hun kom, og hun kjente han jo litt fra før av... Amadou derimot virker mer åpen, så kanskje Hima egler seg på han 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som mange av jentene oppfatter det hele som en konkurranse om å bli valgt/mest likt. Kanskje derfor de er så opptatt av alle de andre jentene og bitre på Sara. De burde heller fokusere på seg selv og finne ut om guttene er rett for de. Passer de sammen så passer de sammen, gjør de ikke så var det ikke rett og da burde det heller ikke være et problem å ikke få rose. Liker tilnærmingen til Ellinor, hun er tydelig på at hun egentlig ikke kjenner guttene så godt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (4 timer siden):

Ja, og ikke minst om gutta er interessert. Alexander virker jo å ha låst seg ganske til de jentene han har. Orket kun et kort prat med Minenna (?) da hun kom, og hun kjente han jo litt fra før av... Amadou derimot virker mer åpen, så kanskje Hima egler seg på han 

Spørsmålet er om han kommer til å gjøre det når Hima kommer😉

Skjønner godt at han ikke orket noe mer enn et kort prat med Minnema. Hun var litt too much syns jeg. De andre jentene som Alexander liker i programmet virker rolige. 
 

Fikk inntrykk av at Amadou ga Minnema en rose for å være høflig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (7 timer siden):

Min og!! 
 

Hun kommer i neste episode. Spent på hvem hun kommer til å være mest interessert i. 

Håper egentlig at hun ikke får noen rose for å se reaksjonen hennes, men samtidig vil jeg se hvordan hun er sammen med jentene. 
 

Jeg har bare sett henne på Første Date og fikk ikke noe godt inntrykk av henne🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (13 minutter siden):

Håper egentlig at hun ikke får noen rose for å se reaksjonen hennes, men samtidig vil jeg se hvordan hun er sammen med jentene. 
 

Jeg har bare sett henne på Første Date og fikk ikke noe godt inntrykk av henne🙈

Jeg så henne på Ex on the beach, og er rett og slett (mye av) årsaken til at jeg aldri har sett programmet igjen 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (20 minutter siden):

Håper egentlig at hun ikke får noen rose for å se reaksjonen hennes, men samtidig vil jeg se hvordan hun er sammen med jentene. 
 

Jeg har bare sett henne på Første Date og fikk ikke noe godt inntrykk av henne🙈

Nei, der kom hun absolutt ikke heldig ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjeleglad skrev (13 timer siden):

Virker som mange av jentene oppfatter det hele som en konkurranse om å bli valgt/mest likt. Kanskje derfor de er så opptatt av alle de andre jentene og bitre på Sara. De burde heller fokusere på seg selv og finne ut om guttene er rett for de. Passer de sammen så passer de sammen, gjør de ikke så var det ikke

Ja. De er irriterte for å være irriterte. 

Jeg skjønner Sara er irriterende, men det er ikke hennes feil om damene blir boota ut. Gutta styrer showet sånn sett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lestisen skrev (På 16.10.2023 den 15.42):

Morsomt hvor forskjellig vi oppfatter deltagerne, jeg liker nemlig Marte og Synne aller best! Ungkarene er jeg ikke særlig imponert over.

Marte er jo så sjalu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (1 minutt siden):

Marte er jo så sjalu.

Hun har iallefall personlighet, ikke bare en nikkedukke som svarer politisk korrekt på alt 😉

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lestisen skrev (57 minutter siden):

Hun har iallefall personlighet, ikke bare en nikkedukke som svarer politisk korrekt på alt 😉

Litt usjarmerende å være så sjalu. Eileen er mer sympatisk uten å framstå som noen nikkedukke. Men hun har crazy eyes 😳

Endret av Grüner
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns litt synd på Sara som får såpass med pes nå. Hun har god kjemi med to gutter og det er da ikke unormalt. De kjenner ikke hverandre såå godt over lang tid, så å ha en viss kjemi med flere enn èn på dette tidspunktet er ikke veldig rart. Gutta har jo kjemi med mange av damene... Hun virker som en veldig flott dame som er lett å like, så heller ikke rart at begge guttene liker henne. Det er jo ikke helt feil at hun får dater og tid med dem for å prøve å bli enda bedre kjent og faktisk klare å ta et valg.

Det som er litt skummelt for hennes del er at hun sannsynligvis ikke kan date begge to så veldig lenge før det skjærer seg. Og da står hun i fare for å miste begge to. Så fallhøyden fra å kanskje ende opp med å bli kjæresten til en av gutta, til å miste begge snart er stor, tenker jeg. Hun bør helt klart legge inn støtet hos den ene av dem snart, for da tror jeg hun har gode sjanser til å nå til topps.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Sara så tenker jeg at strategien med å drøye et valg så lenge som mulig kan slå skikkelig feil ut til slutt, ender sikkert ikke opp med noen av dem. Amadou virket som om han ikke var så interessert i at det skulle være konkurranse, han gidder ikke å dele. Alex tror jeg er en fuckboy/partygutt som synes "spillet" om en dame er gøy, han skulle steppe up gamet som han sa. Tror Sara burde gå for Amadou, og bestemme seg før han blir lei. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (4 timer siden):

Om Sara så tenker jeg at strategien med å drøye et valg så lenge som mulig kan slå skikkelig feil ut til slutt, ender sikkert ikke opp med noen av dem. Amadou virket som om han ikke var så interessert i at det skulle være konkurranse, han gidder ikke å dele. Alex tror jeg er en fuckboy/partygutt som synes "spillet" om en dame er gøy, han skulle steppe up gamet som han sa. Tror Sara burde gå for Amadou, og bestemme seg før han blir lei. 

Såklart ender hun ikke med noen 😅 Enig. Alexander vil nok kline med "småjenter" i noen år til...

Sorry, men Alexander virker like forvirret som Scooby Doo. Det callet jeg etter 3. episode og står seg godt.

Endret av totti_1
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært litt kritikk av Amadou her: Han sier så mye tøys og klisjeer sies det. Javel, fyren er klasse sml. med Alexander. Oppvokst nesten uten foreldre og har folkeskikk til tusen. Ser alle og er veldig redelig.

Hyll, hyll!

  • Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...