Daisy_B Skrevet 22. november 2023 #321 Del Skrevet 22. november 2023 Synes i grunnen det er overraskende hvis Alex velger Eileen. Han er jo veldig sånn white collar A4 striglet. Eileen virker hyggelig og real hun, men har fått et utseende som er veldig typisk kunstig. Det er ingen hemmelighet at hun har noen kosmetiske inngrep i sekken, og hun har deltatt i flere realityprogram. Så rent typemessig vil jeg tro det er lettere for han å ta med Maiken til familie og venner, en naturlig vakker sykepleier. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 22. november 2023 #322 Del Skrevet 22. november 2023 Amadou minner litt om en menneskelig AI 😅 Litt som å høre på ChatGPT svare muntlig på spørsmål. Men jeg liker fyren, og tror han får det best med Sara. I alle fall for en stund. Thea byr ikke nok på seg selv. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buskerudjenta23 Skrevet 22. november 2023 #323 Del Skrevet 22. november 2023 Etter denne episoden er jeg veldig positiv til Thea og Amadou. Synes det de har sammen er veldig fint og de har en godhet seg imellom. Hvis de fortsetter hjemme og Thea åpner seg som hun gjør med sine nærmeste, så tror jeg de kan få noe veldig fint og ekte jeg. Blir spennende å se med både de og Maiken og Alexander. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 22. november 2023 #324 Del Skrevet 22. november 2023 Thea snakker som Liv Ullman 😄 "Jei lever i nutiden, så får tiden vise om det blir mei og dei." Blir ikke klok på dialekten hennes. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 22. november 2023 #325 Del Skrevet 22. november 2023 Stavangebrud2012 skrev (På 20.11.2023 den 21.00): Tror du Thea. På den ene daten klarte de jo knapt å holde samtalen gående mellom seg😂 Litt vittig når han forteller Thea om det tette båndet med broren sin, viser bilder og snakker mye om broren. Senere får jentene beskjed om at det skal komme en Ole (eller noe sånt) på besøk, og Thea mener at det er broren til Amadou. "Jei tror han sa at broren heter Ole ja". Selv jeg som ikke var på date med Amadou, fikk med meg at han gjentatte ganger sa at broren heter Sebastian. 😄 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. november 2023 #326 Del Skrevet 22. november 2023 Spoiler Helt motsatt utfall på begge enn det jeg trodde.. Men etter å ha sett de siste datene, ha det mening. Spennende å se hvor lenge dette holder i det normale livet, 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente19årr Skrevet 22. november 2023 #327 Del Skrevet 22. november 2023 Æsj jeg likte ikke finalen. Hva synes dere om finalen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloi Skrevet 22. november 2023 #328 Del Skrevet 22. november 2023 Enten er Thea "blåst" eller så har produksjonen fremstilt henne slik. Aldri hørt en som sier "lissom" og "på en måte" i hver setning, gjerne flere ganger. Og avslutte med "ja" fordi hun ikke selv skjønner hva hun babler om. Med dét sagt. Perfekt match til Amadou. Han sa i ene øyeblikket at hun var åpen. Og neste håpet han at hun kunne åpne seg. Heiet som sagt på Eileen, men helt ok at han valgte Maiken. Tviler på at noen av parene varer likevel🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 22. november 2023 #329 Del Skrevet 22. november 2023 (endret) pusla skrev (1 time siden): Skjul innhold Helt motsatt utfall på begge enn det jeg trodde.. Men etter å ha sett de siste datene, ha det mening. Spennende å se hvor lenge dette holder i det normale livet, Hvem ble det? Skriv i spoiler 😊 Jeg har ikke noe imot spoiling nei. Kveldens episode går halv ett i natt og det er for sent 🫠 Endret 22. november 2023 av totti_1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 22. november 2023 #330 Del Skrevet 22. november 2023 Jente19årr skrev (54 minutter siden): Æsj jeg likte ikke finalen. Hva synes dere om finalen? Hva tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARima Skrevet 22. november 2023 #331 Del Skrevet 22. november 2023 Håper vi nå kan få vite hvordan det har gått etter de kom hjem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 22. november 2023 #332 Del Skrevet 22. november 2023 ARima skrev (18 minutter siden): Håper vi nå kan få vite hvordan det har gått etter de kom hjem. Se og hør trykker sikkert noe piss. Eventuelle brudd blir ihvertfall rapportert om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARima Skrevet 22. november 2023 #333 Del Skrevet 22. november 2023 Maiken har lagt ut innlegg på insta nå. Skriver at hun har kost seg masse under innspilling. Men ingenting om Alexander spesifikt. Så virker ikke som de er sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 22. november 2023 #334 Del Skrevet 22. november 2023 ARima skrev (31 minutter siden): Maiken har lagt ut innlegg på insta nå. Skriver at hun har kost seg masse under innspilling. Men ingenting om Alexander spesifikt. Så virker ikke som de er sammen. Programmet er ikke engang publisert på linjær TV 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 22. november 2023 #335 Del Skrevet 22. november 2023 ARima skrev (39 minutter siden): Maiken har lagt ut innlegg på insta nå. Skriver at hun har kost seg masse under innspilling. Men ingenting om Alexander spesifikt. Så virker ikke som de er sammen. De følger hverandre ikke på insta en gang, mens Eileen følger dem begge to, og Alexander følger Eileen på insta.. Litt rart. Må være rart å se dette for Alexander på tv, fordi Eileen virker så mye mer ekte og forelsket i Alexander enn det Maiken virker. Ikke noe tvil om at Eileen og Alexander passet bedre sammen. Amadoo valgte helt riktig person, de to kommer til å få det så fint sammen. Håper de holder sammen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. november 2023 #336 Del Skrevet 22. november 2023 Linda1972 skrev (3 timer siden): Thea snakker som Liv Ullman 😄 "Jei lever i nutiden, så får tiden vise om det blir mei og dei." Blir ikke klok på dialekten hennes. Hun er egentlig fra Finnmark, men flyttet til Trøndelag i løpet av barndommen derav dialekten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. november 2023 #337 Del Skrevet 22. november 2023 totti_1 skrev (2 timer siden): Hvem ble det? Skriv i spoiler 😊 Jeg har ikke noe imot spoiling nei. Kveldens episode går halv ett i natt og det er for sent 🫠 Ungkaren blir sendt på helt latterlige tidspunkt på lineær tv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. november 2023 #338 Del Skrevet 22. november 2023 Spoiler Amadou håper på dype samtaler med Thea 🤪 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 22. november 2023 #339 Del Skrevet 22. november 2023 Grüner skrev (15 minutter siden): Hun er egentlig fra Finnmark, men flyttet til Trøndelag i løpet av barndommen derav dialekten. Ja, har lest det. Men syns absolutt ikke det høres ut som en blanding av finnmarking og trønder. Er vel ingen av de dialektene som bruker "mei og dei". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 22. november 2023 #340 Del Skrevet 22. november 2023 Linda1972 skrev (1 minutt siden): Ja, har lest det. Men syns absolutt ikke det høres ut som en blanding av finnmarking og trønder. Er vel ingen av de dialektene som bruker "mei og dei". Jo, mange i Finnmark sier mei og dei. Dialekten deres er mye nærmere bokmål enn feks dialekten i Nordland. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå