Gå til innhold

Hvorfor det er så viktig å være positiv


Gjest Snakkeren

Anbefalte innlegg

Gjest Snakkeren

Har du noen gang lagt merke til at hvis du ligger i sengen etter å ha sovet, og du ufokuserer øynene dine, at du ser støvstammer som flyter rundt på den, og du kan se veggene i støvet og innsiden, er det fordi øynene er mikroskopiske, de analyserer blodet hele tiden for selv de minste partikler, det er en del av immunsystemet, så folk i samfunnet blir syke fordi de holder fast i ting mentalt, som påvirker immunsystemet, de «gjør seg selv syk, folk som er moralske og lever naturlig som innfødte, for eksempel, blir aldri syke, så medisin er bare der for å kurere sykdommer som folk påtvinger seg selv, drømmen er kanskje å leve i et samfunn og ha en kur for alt, som kreftceller dannes hele tiden, men med et normalt immunsystem utvikler det seg aldri til noe farlig, bare når du holder på noe mentalt blir du syk, jeg legger med denne tråden et bilde av en flytende støvpartikkel, bare for å vise deg hva jeg mener: https://imma.gr/122532x7dd88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så når min nyfødte datter fikk RS-virus på sykehuset og kjempet for livet i respirator, knapt en uke gammel, så var det fordi hun holdt fast på noe "mentalt"?

Eller skal du begynne å snakke om arvesynden også?

Anonymkode: e2871...16d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snakkeren
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så når min nyfødte datter fikk RS-virus på sykehuset og kjempet for livet i respirator, knapt en uke gammel, så var det fordi hun holdt fast på noe "mentalt"?

Eller skal du begynne å snakke om arvesynden også?

Anonymkode: e2871...16d

 

Innfødte, får jo aldri noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ikke sammenheng mellom overskrift og innlegg? 

Og hvorfor blir moral blandet inn her? 

Det er de som undertrykker de vanskelige følelsene som blir syke. Det er de som tror man skal tenke positivt som blir syke. Det er de mest moralske som blir syke fordi de legger mer vekt på andres meninger enn egen intuisjon. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snakkeren
ESFP skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er det ikke sammenheng mellom overskrift og innlegg? 

Og hvorfor blir moral blandet inn her? 

Det er de som undertrykker de vanskelige følelsene som blir syke. Det er de som tror man skal tenke positivt som blir syke. Det er de mest moralske som blir syke fordi de legger mer vekt på andres meninger enn egen intuisjon. 

 

Tenkte tråden ble slettet, hvis jeg skrev at moderne medisin, er utdatert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snakkeren
17.11 skrev (Akkurat nå):

Innfødte hvor da? Er du full?

Yakel-landsbyen I Tanna, Vanutau, for eksempel, var der de landet de som først migrerte fra Afrika, de er aldri syke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakkeren skrev (2 minutter siden):

Yakel-landsbyen I Tanna, Vanutau, for eksempel, var der de landet de som først migrerte fra Afrika, de er aldri syke

For eksempel, ja. Har du andre gode eksempel?

Anonymkode: b11bf...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakkeren skrev (5 minutter siden):

 

Tenkte tråden ble slettet, hvis jeg skrev at moderne medisin, er utdatert

Vi er alle mennesker. Vi opplever alle traumer i barndommen. Disse traumene påvirker oss som mennesker og vi tar valg som er usunne for oss. Vi drikker, røyker, spiser usunt og stresser for å dekke følelsesmessige behov og for å slippe å kjenne på konsekvensene av våre barndomstraumer. Dette gjelder de aller fleste mennesker. Før vi skaper en verden der alle barn får dekket alle sine behov frem til de er syv år eller alle får flere år med gratis terapi, vil mennesker være mennesker som tar usunne valg. Derfor er det fint med medisiner som kan hjelpe oss å leve litt lenger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakkeren skrev (1 time siden):

Yakel-landsbyen I Tanna, Vanutau, for eksempel, var der de landet de som først migrerte fra Afrika, de er aldri syke

Kan du dokumentere dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det er helt spesielt at vi kan studere støvstammer når vi ufokuserer øynene våre etter å ha sovet. At en kan se veggene og innsiden er også spesielt. Blodet er garantert full av partikler og immunsystemet vårt svikter. Det er fordi vi lever i det moderne samfunnet og ikke er positive. Om vi bare levde som i primitive stammer hadde vi aldri vært syke.

Det her gir alt for mye mening for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, arvidhansen said:

Ja. Det er helt spesielt at vi kan studere støvstammer når vi ufokuserer øynene våre etter å ha sovet. At en kan se veggene og innsiden er også spesielt. Blodet er garantert full av partikler og immunsystemet vårt svikter. Det er fordi vi lever i det moderne samfunnet og ikke er positive. Om vi bare levde som i primitive stammer hadde vi aldri vært syke.

Det her gir alt for mye mening for meg. 

Du burde lese om floaters i øyet. Det kommera til å åpne seg en ny verden.

Anonymkode: e2871...16d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så når min nyfødte datter fikk RS-virus på sykehuset og kjempet for livet i respirator, knapt en uke gammel, så var det fordi hun holdt fast på noe "mentalt"?

Eller skal du begynne å snakke om arvesynden også?

Anonymkode: e2871...16d

Gjesp.

Anonymkode: 88323...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snakkeren
arvidhansen skrev (9 timer siden):

Ja. Det er helt spesielt at vi kan studere støvstammer når vi ufokuserer øynene våre etter å ha sovet. At en kan se veggene og innsiden er også spesielt. Blodet er garantert full av partikler og immunsystemet vårt svikter. Det er fordi vi lever i det moderne samfunnet og ikke er positive. Om vi bare levde som i primitive stammer hadde vi aldri vært syke.

Det her gir alt for mye mening for meg. 

 

De som er utviklet da, de lever i sammen, og i naturen, det er ikke primitivt, enkelt hus å sove i, og spiser villsvin til mat, og så danser de litt og synger i sammen, hele tiden nærer båndet til hverandre og naturen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Snakkeren
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du burde lese om floaters i øyet. Det kommera til å åpne seg en ny verden.

Anonymkode: e2871...16d

 

Floaters er mangel på oksygen, eller noe, i øyet, blodflekker kan man si, det er noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakkeren skrev (11 timer siden):

Har du noen gang lagt merke til at hvis du ligger i sengen etter å ha sovet, og du ufokuserer øynene dine, at du ser støvstammer som flyter rundt på den, og du kan se veggene i støvet og innsiden, er det fordi øynene er mikroskopiske, de analyserer blodet hele tiden for selv de minste partikler, det er en del av immunsystemet, så folk i samfunnet blir syke fordi de holder fast i ting mentalt, som påvirker immunsystemet, de «gjør seg selv syk, folk som er moralske og lever naturlig som innfødte, for eksempel, blir aldri syke, så medisin er bare der for å kurere sykdommer som folk påtvinger seg selv, drømmen er kanskje å leve i et samfunn og ha en kur for alt, som kreftceller dannes hele tiden, men med et normalt immunsystem utvikler det seg aldri til noe farlig, bare når du holder på noe mentalt blir du syk, jeg legger med denne tråden et bilde av en flytende støvpartikkel, bare for å vise deg hva jeg mener: https://imma.gr/122532x7dd88

Det var en lang og usammenhengende setning...

Anonymkode: 32d57...b85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.Å være positiv, støvpartikler og en stamme som aldri blir syk er altså en sammenheng i ditt hode? Og du har sikre tall på at ingen i stammen døde av noe annet enn alderdom? 
For meg høres dette ut som en psykose eller «trip». Kanskje få deg litt søvn og går ikke tankene over bør du ringe lege tenker jeg. 

Anonymkode: bc6c9...3cd

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...