Gå til innhold

Hvordan komme inn i sub/dom forhold som nybegynner og uerfaren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en 18 åring som vil utforske min sexualitet  på en trygg og spennende måte. Jeg har visst lenge at sub/dom og bdsm gjør meg kåt og slikt. Jeg har aldri hatt sex, men vil prøve det! Jeg tror ikke vanlig vanilje sex vil gjøre det for meg:) Hvordan finner jeg en trygg dom? Hvordan kommer jeg inn i dette? Hvordab fungerer alt dette?? 
setter pris på alle svar! 

Anonymkode: c2939...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les deg opp. Finn informasjon. Jeg anbefaler også å bli med i RL miljøet, men det kommer til å bli rakket ned på her inne. 

En trygg Dom er en Dom som respekterer dine grenser. Så snakk sammen, og bli enige om grenser, stoppord osv før noe skjer.
IKKE lek/ha sex første gang man møtes. Men møt offentlig for å sjekke at man faktisk vil dette. 

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv har gode råd her. Husk at det fundamentale innen bdsm er sunt, sikkert og samtykkende. Ikke gå på kompromiss med egne grenser. De vil utvide seg og flytte seg ettersom du utforsker, men ikke la noen flytte de for deg. Som sub er det du som har siste ordet. 

Fetlife er jo et stort online community hvor mange av de norske BDSMklubbene er representert. Her er det også grupper for yngre, og miljøet er veldig åpent og velkommende for nye og uerfarne med nysgjerrighet og spørsmål. Klubbene har relativt ofte sosiale arrangement hvor du treffe andre i en hverdagslig, ikke seksuell setting.

Videre vil jeg også faktisk anbefale deg som aldri har hatt sex å faktisk ha litt vaniljesex også for å bli kjent med kroppen og hvordan det oppleves med en partner, så kan du utforske videre derfra når du finner en du føler deg trygg på.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
LukeDanes skrev (På 10.9.2023 den 14.45):

SlemUlv har gode råd her. Husk at det fundamentale innen bdsm er sunt, sikkert og samtykkende. Ikke gå på kompromiss med egne grenser. De vil utvide seg og flytte seg ettersom du utforsker, men ikke la noen flytte de for deg. Som sub er det du som har siste ordet. 

Fetlife er jo et stort online community hvor mange av de norske BDSMklubbene er representert. Her er det også grupper for yngre, og miljøet er veldig åpent og velkommende for nye og uerfarne med nysgjerrighet og spørsmål. Klubbene har relativt ofte sosiale arrangement hvor du treffe andre i en hverdagslig, ikke seksuell setting.

Videre vil jeg også faktisk anbefale deg som aldri har hatt sex å faktisk ha litt vaniljesex også for å bli kjent med kroppen og hvordan det oppleves med en partner, så kan du utforske videre derfra når du finner en du føler deg trygg på.

Hei og takk for alle svar! Siden sist har jeg mistet dommen til en som er litt eldre enn meg selv, hvos han også er kinky. Har nå funnet ut skikkelig at det er dette jeg liker. Tenker at jeg vil prøve Fetlife, og se hvordan dette går:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym1452 skrev (7 minutter siden):

Hei og takk for alle svar! Siden sist har jeg mistet dommen til en som er litt eldre enn meg selv, hvos han også er kinky. Har nå funnet ut skikkelig at det er dette jeg liker. Tenker at jeg vil prøve Fetlife, og se hvordan dette går:) 

Om du føler du får en del PMer du ikke vil ha, husk at du kan begrense hvem som skriver til deg inne på instillinger 😃

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym1452 skrev (5 timer siden):

Hei og takk for alle svar! Siden sist har jeg mistet dommen til en som er litt eldre enn meg selv, hvos han også er kinky. Har nå funnet ut skikkelig at det er dette jeg liker. Tenker at jeg vil prøve Fetlife, og se hvordan dette går:) 

Hei, dersom du er helt ny så kan jeg ikke anbefale fetlife. Jeg vet det er noen ivrige tilhengere her inne som gjerne reklamerer for det i øst og vest, men jeg vil likevel fraråde deg det inntil du er litt mer erfaren. Det er til tider ganske ekstreme greier som kan virke frastøtende og skremmende på nye. Jeg har hørt om mange interesserte som har "snudd i døra" når de kommer til fetlife. Regn også med et passivt press fra mange som forsøksvis vil manipulere deg til å tro at det er helt normalt å gjøre de mest bisarre ting. 

Du bør også spørre deg om du virkelig vil oppsøke et fetisjmiljø for å stille nysgjerrigheten din. Det blir som om "vaniljefolk" plutselig skulle finne det helt naturlig å oppsøke sexklubber for å lære. Noen gjør det, selvfølgelig, men det gjelder svært svært få. På fetlife vil du imidlertid få inntrykk av at det mest naturlige i verden er å gå møte opp på treff og etter hvert fester hvor du kommer til å bli eksponert for andres fetisjer.

For ordens skyld; jeg er en voksen mann. Jeg er en erfaren dominant som har bruker på fetlife i flere år. Jeg har tidligere vært på flere treff. Jeg vet hva jeg snakker om og jeg vet at en ung uerfaren jente som deg er et lett bytte.

Anonymkode: 1ffcc...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...