Gå til innhold

Barn ligge inntil naken mor

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud, det er da ingen krise så lenge gutten ikke er eldre. Det som er jævlig ekkelt er alle dere voksne som seksualiserer dette og snakker om å gnikke nakne kropper mot hverandre.

Dere har et stort problem, dere er ekle og bør sove med langbukser og høyhalset sammen med barna deres, dere som kobler seksuelle tanker rundt egne unger. Æsj. 

Anonymkode: f92e2...0cb

Regner med at du ikke blir overrasket om guttungen våkner med såpikk ved siden av sin nakne mor fordi DET også er naturlig? Man kan ikke klandre gutten da, fordi det er mye hormoner som går rundt og barnet er i utvikling. 

Anonymkode: 18402...4d0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Regner med at du ikke blir overrasket om guttungen våkner med såpikk ved siden av sin nakne mor fordi DET også er naturlig? Man kan ikke klandre gutten da, fordi det er mye hormoner som går rundt og barnet er i utvikling. 

Hjelpes for en tankegang du har om små barn, søk hjelp! 

• Liker 2
Skrevet
Lorieen skrev (21 minutter siden):

Vi er født nakne. Nakenhet er naturlig og ingenting som skal seksualiseres. 

Det er knulling også. Skal alle ta seg til rette hvor og når de vil? 

Er sikkert folk med sånne tanker det er fult av på onlyfans. 

• Nyttig 1
Skrevet
Forvirret23 skrev (Akkurat nå):

Hjelpes for en tankegang du har om små barn, søk hjelp! 

Dette kommer fra en som heter forvirret 🤣🤣🤣

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette kommer fra en som heter forvirret 🤣🤣🤣

Ja, kjempe forvirret over dette emne her 🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er knulling også. Skal alle ta seg til rette hvor og når de vil? 

Er sikkert folk med sånne tanker det er fult av på onlyfans. 

Mulig dette vil komme som et sjokk på deg, men barn kommer ut av sin mors vagina. Nakne er de også mens dette foregår, både mor og barn. 

• Liker 1
Skrevet
Lorieen skrev (5 minutter siden):

Mulig dette vil komme som et sjokk på deg, men barn kommer ut av sin mors vagina. Nakne er de også mens dette foregår, både mor og barn. 

Sjokk for meg som har fødte 2? Prøv igjen. Mulig du er ikke er helt med her, men sier ingenting om min kommentar. Mye er naturlig, behøver ikke å bety at det er naturlig å gjøre det med alle, eller foran alle. Om det er sex eller å sove med sin pre-pubertet barn. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Av ren nysgjerrighet, hva er det man er redd for her? Det virker som at en truse er tilstrekkelig for de fleste i tråden. Er det det at barnet kan komme til å se kjønnsorganet som er problemet? Eller at de kan komme borti det? Eller generelt at det er hud mot hud? Da vil jo ikke en truse endre stort egentlig. 

Anonymkode: 56e94...080

Jeg tenker at det å uforvarende komme borti andres kjønnsorganer er noe man bør få slippe, både barn og voksne. Dessuten bør barn lære at kjønnsorganer i utgangspunktet er private - det handler både om å lære å sette grenser for egen kropp og å ha respekt for andres. Samt som en annen var inne på - unngå ubehagelige opplevelser og misforståelser (for både mor og barn) om barnet skulle plumpe ut med i utgangspunktet uskyldige utsagn av typen Mamma ligger naken i senga med meg...

Det er fint å ha et naturlig forhold til kropp og nakenhet, men det er også en fordel å lære seg litt grenser og nyanser.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sikkert kult for 7-åringen å oppleve pappas morrabrød....herregud.

Anonymkode: 45741...951

Det går an å snu seg, man trenger ikke gnikke kuken inntil barnet, selv om man sover sammen. Om man har truse eller nattbukse på, klarer man heller ikke å «gjemme» morgenbrød….. Alt dette er helt naturlig. Trist med folk som ikke klarer å skille nakenhet og sex…. Enda tristere at man tror man beskytter barnet mot noe, ved å være unaturlig! 

Anonymkode: c5ddd...75a

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker sunt forhold til nakenhet. 

Det er forskjell på å gå naken fra badet til soverommet versus å gå naken rundt hele dagen og "tvinge" på nakenhet. 

Jeg syns også at truse er det minste man kan ha på seg hvis man deler seng med barna i løpet av natten. Selv om barnet ikke sier noe, så kan likevel "noe" føles rart. De bare forstår det ikke helt. Foreldre bør ta sunne valg mtp nakenhet før barnet selv forstår. 

Man lærer barna grenser også. Noen regler for nakenhet bør man ha.

Anonymkode: 608e3...a03

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er da ikke som at vi gnikker kroppene inntil hverandre, eller i det hele tatt eksponerer kjønnsorganene. Vi ligger jo under dynen med «ufarlige» kroppsdeler utenfor. Jeg tror ærlig talt at han ikke har noe forhold til om vi har truse på eller ikke, den delen av kroppen er under dynen og er ikke borti barnet. 

Anonymkode: 56e94...080

Enig! Dessverre så forstår ikke alle dette 😕 For noen så er all nakenhet forbundet  med sex… Jeg sover med truse på, men det er fordi JEG liker det. Puppene er alltid bare, og barna våre er vant med å se at jeg går toppløs. De bryr seg rett og slett ikke! 

• Hjerte 1
Skrevet

Har alltid sovet naken fra jeg var ungdom. Mine barn gjør å det. Jeg sprader rundt her naken. De er vant med det. Tenker ikke noe om det. Jeg er vant med det fra før av å. Min mor hadde å veldig avslappet forhold til kropp. Så for meg så tenker jeg ikke noe om det. Kropp er kropp. 

Anonymkode: b6950...a73

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det går an å snu seg, man trenger ikke gnikke kuken inntil barnet, selv om man sover sammen. Om man har truse eller nattbukse på, klarer man heller ikke å «gjemme» morgenbrød….. Alt dette er helt naturlig. Trist med folk som ikke klarer å skille nakenhet og sex…. Enda tristere at man tror man beskytter barnet mot noe, ved å være unaturlig! 

Si hva du vil. Jeg har sagt flere ganger at jeg vil ikke at BARNET skal oppleve dette. Det har ingenting med hva vi voksne legger i det. 

Det handler om hva barnet ser, opplever, tolker og kanskje ikke forstår.

Det du skriver er helt bort i natta.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

De folka som svarer her at det er helt normalt at barna ligger inntil nakne foreldrene, er de samme folka som hadde sagt at det er helt normalt at barna ser på dem ha sex hvis det plutselig blir like normalisert.

Anonymkode: 9fe84...5de

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

De folka som svarer her at det er helt normalt at barna ligger inntil nakne foreldrene, er de samme folka som hadde sagt at det er helt normalt at barna ser på dem ha sex hvis det plutselig blir like normalisert.

Eh, nei. Sex er for voksne. Nakenhet er IKKE automatisk koblet til sex, selv om de fleste av oss tar av oss klærne når vi skal ha sex. Vi er nakne når vi føder, vi er nakne når vi dusjer i svømmehallen, vi er nakne når vi skifter, vi er delvis nakne når vi går på toalettet. 

Alle dere som seksualiserer nakenhet er sjuke i huet.

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Barnet ditt har altså med egen dyne og legger seg aldri under dyna med deg.

Ok.

Mitt barn er fullstendig i ørska og kikker ikke under dyna på natta. Så visuelt har det ingenting å si. Tar virkelig ditt barn en grundig kikk under dyna og får med seg hva slags truse du har eller ikke har? 

Anonymkode: 01ed1...b5c

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke helt problemet jeg.. Det er foreldrene det er snakk om, Ikke nakne fremmede. For et barn, er jo puppene til mor bare puppene til mor, og ikke noe sexy. 

Dere som synes det er ekkelt og seksuelt å ligge nakne i samme seng, dere kan sikkert ikke gå i garderoben sammen på svømming heller? 

Jeg forstår heller ikke helt at ts er allergisk mot egen svette (går det an da) og klarer ikke en tynn nattkjole, men kan ligge hud mot hud med mannen? Jeg klarer ikke truse om natta, må ha litt lufting, men anbefaler en lett silkenattkjole. Og ha gjerne et dynetrekk over deg, i stedenfor dyne, når det er varmt. 

Anonymkode: fd232...597

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Haha, nei. Vi er de folka som er oppegående nok til å se forskjell på sex og nakenhet. Man kan fint være naken uten at det har noe som helst med sex å gjøre. Jeg er redd vi er blitt litt for påvirket av Usa. Der borte holder de jo på daue hvis de ser en brystvorte. 

Anonymkode: fd232...597

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mitt barn er fullstendig i ørska og kikker ikke under dyna på natta. Så visuelt har det ingenting å si. Tar virkelig ditt barn en grundig kikk under dyna og får med seg hva slags truse du har eller ikke har? 

Anonymkode: 01ed1...b5c

Prøv å vær litt realist her. Et barn kan dra ned dyna for moro skyld en morgen, løfte den for å legge seg inntil, osv. Da ser barnet hele stasen, mulig i full givakt. 

At en har truse på her, er vel akkurat det jeg ønsker og vil??

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei! 

Nå har det seg slik at eldstegutten på 8 år får en del mareritt, og når dette skjer kommer han inn på soverommet og i sengen til meg og far. Vi har en stor dobbeltseng, så dette er egentlig ikke noe problem. Og han legger seg i midten i sengen uten at vi merker det eller våkner. Så det er egentlig helt uproblematisk. Bortsett fra en ting jeg lurer på.. 

jeg bruker å sove naken og foretrekker dette. Jeg blir fort varm og liker ikke å sove med noe på meg. Jeg har fått bekreftet hos lege at jeg er allergisk mot egen svette, så jeg prøver å unngå å bli for varm og finner det derfor mest behagelig å sove kaken. Det er også deilig og trygt med hud mot mot mannen min om natten, for eksempel beina sammenfiltret. 

Men når jeg våkner noen dager i måneden og ser at jeg ligger naken ved siden av gutten min har jeg noen ganger blitt litt skremt eller sjokkert. Men jeg skjønner jo at han har det vondt og vil ha trygghet. Men heller ikke har lyst å vekke oss, så han er skjønn. 

Men kan han ta skade av å ligge ved siden av meg som er naken med pupper og alt? Eller er det bare sunt å se andres kropp og ligge ved siden av og kanskje inntil? 

Det blir ikke helt det samme som med mannen fordi han liker å ligge med boxer, til og med av og til t-skjorte og sokker. Han er mer påkledd og han ligger på ryggen. En gang våknet jeg og gutten min lå mot brystene mine. Jeg personlig tar ikke det noe ille, jeg tenker kropp er naturlig. Men jeg vet ikke med et barn og en gutt. Kan jeg påvirke sexualitetet hans for eksempel på en negativ måte i fremtiden, jeg er litt redd for det. Så jeg spør nå kanskje om betryggelse eller råd på hva vi kan gjøre. Jeg vet heller ikke grunnen til gutten vårs mareritt.. og han vet ikke selv.. det er en litt vond situasjon.. noen som har er lignende erfaring og har råd? Vi vil jo at han skal ha en trygg oppvekst og bli tatt vare på når han er redd, men han bruker aldri å vekke oss, så vi får først prater om det neste dag.. hmm.. 

takker for alle råd ❤️ 

Anonymkode: 59956...f14

jeg sliter også veldig med varmen når jeg sover så vi har aircondition bør kanskje kjøpe det er vifte

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...