AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #41 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud, det er da ingen krise så lenge gutten ikke er eldre. Det som er jævlig ekkelt er alle dere voksne som seksualiserer dette og snakker om å gnikke nakne kropper mot hverandre. Dere har et stort problem, dere er ekle og bør sove med langbukser og høyhalset sammen med barna deres, dere som kobler seksuelle tanker rundt egne unger. Æsj. Anonymkode: f92e2...0cb Det er vel du som er ekkel her som mener at det bør normaliseres at en unge skal ligge mellom morrabrødet til far og musa til mor. Det må være noe alvorlig galt når enkelte voksne her ikke forstår at enkelte ting mellom par bør holdes mellom ett par. Hva blir det nest, normalisere at ungen ser på mens foreldrene knuller, fordi det «bare er sex, og han er så liten enda»? Anonymkode: 28d9d...2af 2 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #42 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herregud, det er da ingen krise så lenge gutten ikke er eldre. Det som er jævlig ekkelt er alle dere voksne som seksualiserer dette og snakker om å gnikke nakne kropper mot hverandre. Dere har et stort problem, dere er ekle og bør sove med langbukser og høyhalset sammen med barna deres, dere som kobler seksuelle tanker rundt egne unger. Æsj. Anonymkode: f92e2...0cb Det handler om hva barnet ser og oppfatter. Skjønner du ikke såpass, er det ikke rart. Anonymkode: 45741...951 3 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #43 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): For min del ville det vært å våkne med barnet inntil meg i sengen med et morrabrød godt oppetter ryggen på barnet. Fy faen. Anonymkode: 45741...951 Det er da ikke snakk om at far ligger å spooner barnet. Herlighet! Anonymkode: 56e94...080 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #44 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er da ikke snakk om at far ligger å spooner barnet. Herlighet! Anonymkode: 56e94...080 Merker alltid en sovende far at barnet kan legge seg inntil?? Anonymkode: 45741...951 1 3
Wsl Skrevet 10. september 2023 #45 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Av ren nysgjerrighet, hva er det man er redd for her? Det virker som at en truse er tilstrekkelig for de fleste i tråden. Er det det at barnet kan komme til å se kjønnsorganet som er problemet? Eller at de kan komme borti det? Eller generelt at det er hud mot hud? Da vil jo ikke en truse endre stort egentlig. Anonymkode: 56e94...080 Nysgjerrig selv.. Så truse er nok? At barnet kan ligge inntil puppene til mor er helt ok? Jeg personlig er vant med å se foreldrene mine nakne, har vokst opp med det, så ser på det som naturlig. Registrerer at en del her ser på på kropp veldig raskt som seksuelt og noe ekkelt? Nå sier jo trådstarter at mannen hennes ligger med boxer, så penis fritt i sengen er det jo ikke her. Men ja, tar en 8-åring skade av å se mammas pupper eller komme borti de om natten? 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #46 Skrevet 10. september 2023 Dete får kverne på videre. Her skal det iallefall ikke soves uten underøy, det er helt sikkert. Ha en god dag. Anonymkode: 45741...951
Forvirret23 Skrevet 10. september 2023 #47 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det visuelle er annerledes med undertøy på. Men det regner jeg igrunn med at du skjønte. Anonymkode: 45741...951 Hvordan ser barnet morrabrødet under dyna? Om det var visuelt da, tenkte at det var verre om de kjente det om de lå inntil far som var problemet. For da må far polstre ganske mye. Men det var altså hva barnet så under dyna som var problemet?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #48 Skrevet 10. september 2023 Kan du ikke sove med stringtruse om ikke annet? Den er jo så liten at du kan umulig bli svett av den😅 og en liten singlet Anonymkode: 817c0...bd9 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #49 Skrevet 10. september 2023 52 minutter siden, AnonymBruker said: Det visuelle er annerledes med undertøy på. Men det regner jeg igrunn med at du skjønte. Anonymkode: 45741...951 Det visuelle? Under ei dyne? Jeg sover med truse men det vet jo strengt tatt ikke ungene mine, de løfter nemlig ikke på dyna for å sjekke hva jeg har på meg. 😂 Hvordan er det folk sover sammen hvis en stringtruse er så visuelt mye bedre? 😂 Anonymkode: 01ed1...b5c 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #50 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det visuelle? Under ei dyne? Jeg sover med truse men det vet jo strengt tatt ikke ungene mine, de løfter nemlig ikke på dyna for å sjekke hva jeg har på meg. 😂 Hvordan er det folk sover sammen hvis en stringtruse er så visuelt mye bedre? 😂 Anonymkode: 01ed1...b5c Barnet ditt har altså med egen dyne og legger seg aldri under dyna med deg. Ok. Anonymkode: 45741...951 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #51 Skrevet 10. september 2023 Forvirret23 skrev (32 minutter siden): Hvordan ser barnet morrabrødet under dyna? Om det var visuelt da, tenkte at det var verre om de kjente det om de lå inntil far som var problemet. For da må far polstre ganske mye. Men det var altså hva barnet så under dyna som var problemet? Snarere at de kryper under dyna di mens du sover. Anonymkode: 45741...951 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #52 Skrevet 10. september 2023 Hva er det som endrer seg, som gjør at en gutt på 8 år ikke kan se sin mor uten klær. Hvor gammel er det et barn blir når det går fra å være greit til ekkelt. Det er noe jeg lurer på. Er mange 6-åringer som er med mor inn i dusjen i svømmehallen. Der ser de både mor og andre nakne. Hvorfor skal vi seksualisere alt her i verden, bare fordi det har med nakenhet å gjøre. Tror vi virkelig at en gutt på 8 år kommer til å fantasere om sin egen mor. Jeg vet at barn også har en viss seksualitet. Men jeg begriper ikke hvorfor folk skal mene det er så grusomt at et barn på 8 år ikke kan se en av sine foreldre og nærmeste nakne. Hvorfor er det så fælt og grusomt. Anonymkode: 1dc72...77a 3
Lorieen Skrevet 10. september 2023 #53 Skrevet 10. september 2023 Vi er født nakne. Nakenhet er naturlig og ingenting som skal seksualiseres. 1 2
Forvirret23 Skrevet 10. september 2023 #54 Skrevet 10. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Snarere at de kryper under dyna di mens du sover. Anonymkode: 45741...951 Jeg har ikke hatt slike barn jeg som skal under dyna med hode for å se, de fleste av oss sover med dyna på kroppen og hode over. Driver barn å turner og kryper overalt så får de legge seg i egen seng. I vår så ligger vi rolig. Snakk om å lage problemstillinger. og barnet ser mer av meg naken når vi dusjer, eller har familiemøte når jeg er på do. For jo da er det ofte ting som er viktig som er frem. kropp er kropp, ikke noe seksuelt med det. Legg bort de ekle tankene når det gjelder nakenhet og barn! Endret 10. september 2023 av Forvirret23 1 1
Forvirret23 Skrevet 10. september 2023 #55 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva er det som endrer seg, som gjør at en gutt på 8 år ikke kan se sin mor uten klær. Hvor gammel er det et barn blir når det går fra å være greit til ekkelt. Det er noe jeg lurer på. Er mange 6-åringer som er med mor inn i dusjen i svømmehallen. Der ser de både mor og andre nakne. Hvorfor skal vi seksualisere alt her i verden, bare fordi det har med nakenhet å gjøre. Tror vi virkelig at en gutt på 8 år kommer til å fantasere om sin egen mor. Jeg vet at barn også har en viss seksualitet. Men jeg begriper ikke hvorfor folk skal mene det er så grusomt at et barn på 8 år ikke kan se en av sine foreldre og nærmeste nakne. Hvorfor er det så fælt og grusomt. Anonymkode: 1dc72...77a Kunne ikke vært mer enig, men her på kg er barna voksene når de er 12 og som 8 år veldig store. I vårt hjem er 8 år fortsatt små, de har kun levd i 8 år, de leker enda med biler og dukker, de er små barn som trenger nærhet og trygghet. Og i en familie bør nakenhet være ganske så naturlig, det jeg har lært som mor er at barna setter grenser selv. Låser døra på badet når de mener det er greit, slutter å gå inn til mor/far når vi dusjer osv. Vi trenger ikke å seksualisere barn! 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #56 Skrevet 10. september 2023 Skaff en tynnere dyne, og bruk en slik pysj-shorts og singlet. Løst og luftig, og noenlunde anstendig. Masse hud mot hud likevel. Fokus bør være på at 8-åringen har behov for foreldrene sine. Anonymkode: 0d94c...83e 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #57 Skrevet 10. september 2023 Forvirret23 skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke hatt slike barn jeg som skal under dyna med hode for å se, de fleste av oss sover med dyna på kroppen og hode over. Driver barn å turner og kryper overalt så får de legge seg i egen seng. I vår så ligger vi rolig. Snakk om å lage problemstillinger. og barnet ser mer av meg naken når vi dusjer, eller har familiemøte når jeg er på do. For jo da er det ofte ting som er viktig som er frem. kropp er kropp, ikke noe seksuelt med det. Legg bort de ekle tankene når det gjelder nakenhet og barn! Ok, jeg vil uansett ikke at mitt barn skal verken se eller oppleve noe morrabrød her i huset. Å se far i dusjen er noe helt annet. Anonymkode: 45741...951 3
Mt3 Skrevet 10. september 2023 #58 Skrevet 10. september 2023 Det at 8åringen smetter kroppen sin innunder dynen mellom dere selv om du sover naken er ingen problem, når det blir et problem for han så vil han nok stå nølende ved sengen og lure på om han kan få legge seg der pga mareritt eller så vil han legge seg på fars side siden far sover med undertøy. Ikke lag et problem utav noe som ikke er et problem. For noen så blir dette med nakenhet aldri et problem og for andre så kan det bli et problem lenge før de blir 8år, det viktigste er at de får velge selv og ikke bli påtvunget nakenhet. Men det er viktig å snakke om mareritt, og at barnet gjerne kan prøve å la drømmen fortsette litt til for å se om den ikke kan få en god slutt selv om den virker skummel. Er det hendelser i livet som gjør at det blir mareritt, ting som skal skje som barnet gruer seg litt til.... 1 1
Forvirret23 Skrevet 10. september 2023 #59 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ok, jeg vil uansett ikke at mitt barn skal verken se eller oppleve noe morrabrød her i huset. Å se far i dusjen er noe helt annet. Anonymkode: 45741...951 Nei, da må du holde barna unna senga da kanskje. Man ser det gjennom både pysj og boxere. Må si dere har noen rare menn eller er rare menn selv for de fleste menn klarer å kontrollere nogenlunde spesielt med barn i senga. Ingen barn har sett morrabrød her på mannen vært foreldre i ganske mange år. Dette er en situasjon som jeg aldri noen gang har tenkt på som et problem eller er et problem. Men jeg tenker sjeldent på barn, morrabrød, sex i samme setting. Helt unaturlig for meg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå