AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #21 Skrevet 10. september 2023 Forvirret23 skrev (1 minutt siden): Her sov far med klær, men morrabrød opplever nok barnet også siden det var en gutt. Hvor mye bør far eller mor kle seg slik at noe ikke blir sett? Hvorfor er kropp så unaturlig og seksuelt? Det er ikke unaturlig, men det er ikke spes vanskelig å skjerme barn fra dette. Å subbe rundt naken i huset er noe annet enn et morrabrød. Det er så enkelt som å ha på seg et tynt lite klesplagg. Anonymkode: 45741...951 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #22 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gutter kan få "morrabrød" fra de er ganske små, så bør da få vite tidlig hvorfor dette er sånn. Anonymkode: cb14e...41d Ok. Deg om det. Anonymkode: 45741...951 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #23 Skrevet 10. september 2023 Jeg har på meg en veldig tynn luftig silkeunderkjole. Det er med stropper og dekker såvidt pupp og rompe. Eg er naken under. Helt nydelig... Jeg kan ikke sove med truse. Får fnatt. Kanskje det kunne vært noe? Anonymkode: 5aae4...2f5 2 1
Tanuki Skrevet 10. september 2023 #24 Skrevet 10. september 2023 Uenig med dem som sier det er ekkelt, men siden du spør så hvorfor ikke sove med truse? 1
blåbærpai Skrevet 10. september 2023 #25 Skrevet 10. september 2023 Vi er født naken. Nakenhet tar ikke livet av folk. Den dagen han synes det er kleint sier han ifra. 1 3
Miss91 Skrevet 10. september 2023 #26 Skrevet 10. september 2023 Jeg sover med truse fordi datteren min sover med meg, hun er 7. og for de som mener at hun må sove i egen seng, kan jeg legge til at det er grunner til at hun ikke sover alene, annet enn at hun ikke vil. 1
Daria Skrevet 10. september 2023 #27 Skrevet 10. september 2023 Du kan ikke ha på deg så mye som en truse fordi du blir så varm og skal unngå å bli svett, men å ligge hud mot hud tett inntil et annet menneske under en dyne er uproblematisk? Med en såpass stor unge som kommer i senga jevnlig, ville jeg hatt på meg noe - en truse, en tynn, lett nattkjole - det finnes mange muligheter det ikke er mye ekstra varme i. 6 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #28 Skrevet 10. september 2023 Daria skrev (15 minutter siden): Du kan ikke ha på deg så mye som en truse fordi du blir så varm og skal unngå å bli svett, men å ligge hud mot hud tett inntil et annet menneske under en dyne er uproblematisk? Med en såpass stor unge som kommer i senga jevnlig, ville jeg hatt på meg noe - en truse, en tynn, lett nattkjole - det finnes mange muligheter det ikke er mye ekstra varme i. Hun får evt. droppe dyna hvis hun blir så forferdelig varm i løpet av natten og heller ha på seg en tynn truse. Tviler sterkt på at tynne bomullstruser bidrar til høy kroppsvarme. Anonymkode: 28d9d...2af 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #29 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg vil tro det er ubehagelig for ethvert barn å ufrivillig oppleve et morrabrød. Spes om de har sett far tasse rundt naken med "slakt utstyr". Det er ikke gitt de forstår hva dette er for noe. Anonymkode: 45741...951 Da får ungene holde seg i senga si da. Anonymkode: 9cbc2...752
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #30 Skrevet 10. september 2023 blåbærpai skrev (37 minutter siden): Vi er født naken. Nakenhet tar ikke livet av folk. Den dagen han synes det er kleint sier han ifra. Eller holder seg på rommet sitt. Trygge unger greier å sove alene Anonymkode: 9cbc2...752 1 1
blåbærpai Skrevet 10. september 2023 #31 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Eller holder seg på rommet sitt. Trygge unger greier å sove alene Anonymkode: 9cbc2...752 Yes.
Forvirret23 Skrevet 10. september 2023 #32 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke unaturlig, men det er ikke spes vanskelig å skjerme barn fra dette. Å subbe rundt naken i huset er noe annet enn et morrabrød. Det er så enkelt som å ha på seg et tynt lite klesplagg. Anonymkode: 45741...951 Tynt klesplagg vil også avsløre far og sitt morrabrød.
NiceOrNothing Skrevet 10. september 2023 #33 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Nå har det seg slik at eldstegutten på 8 år får en del mareritt, og når dette skjer kommer han inn på soverommet og i sengen til meg og far. Vi har en stor dobbeltseng, så dette er egentlig ikke noe problem. Og han legger seg i midten i sengen uten at vi merker det eller våkner. Så det er egentlig helt uproblematisk. Bortsett fra en ting jeg lurer på.. jeg bruker å sove naken og foretrekker dette. Jeg blir fort varm og liker ikke å sove med noe på meg. Jeg har fått bekreftet hos lege at jeg er allergisk mot egen svette, så jeg prøver å unngå å bli for varm og finner det derfor mest behagelig å sove kaken. Det er også deilig og trygt med hud mot mot mannen min om natten, for eksempel beina sammenfiltret. Men når jeg våkner noen dager i måneden og ser at jeg ligger naken ved siden av gutten min har jeg noen ganger blitt litt skremt eller sjokkert. Men jeg skjønner jo at han har det vondt og vil ha trygghet. Men heller ikke har lyst å vekke oss, så han er skjønn. Men kan han ta skade av å ligge ved siden av meg som er naken med pupper og alt? Eller er det bare sunt å se andres kropp og ligge ved siden av og kanskje inntil? Det blir ikke helt det samme som med mannen fordi han liker å ligge med boxer, til og med av og til t-skjorte og sokker. Han er mer påkledd og han ligger på ryggen. En gang våknet jeg og gutten min lå mot brystene mine. Jeg personlig tar ikke det noe ille, jeg tenker kropp er naturlig. Men jeg vet ikke med et barn og en gutt. Kan jeg påvirke sexualitetet hans for eksempel på en negativ måte i fremtiden, jeg er litt redd for det. Så jeg spør nå kanskje om betryggelse eller råd på hva vi kan gjøre. Jeg vet heller ikke grunnen til gutten vårs mareritt.. og han vet ikke selv.. det er en litt vond situasjon.. noen som har er lignende erfaring og har råd? Vi vil jo at han skal ha en trygg oppvekst og bli tatt vare på når han er redd, men han bruker aldri å vekke oss, så vi får først prater om det neste dag.. hmm.. takker for alle råd ❤️ Anonymkode: 59956...f14 Hvor vanskelig er det for deg å ta på deg en tynn underkjole eller undertøy ? 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #34 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Nå har det seg slik at eldstegutten på 8 år får en del mareritt, og når dette skjer kommer han inn på soverommet og i sengen til meg og far. Vi har en stor dobbeltseng, så dette er egentlig ikke noe problem. Og han legger seg i midten i sengen uten at vi merker det eller våkner. Så det er egentlig helt uproblematisk. Bortsett fra en ting jeg lurer på.. jeg bruker å sove naken og foretrekker dette. Jeg blir fort varm og liker ikke å sove med noe på meg. Jeg har fått bekreftet hos lege at jeg er allergisk mot egen svette, så jeg prøver å unngå å bli for varm og finner det derfor mest behagelig å sove kaken. Det er også deilig og trygt med hud mot mot mannen min om natten, for eksempel beina sammenfiltret. Men når jeg våkner noen dager i måneden og ser at jeg ligger naken ved siden av gutten min har jeg noen ganger blitt litt skremt eller sjokkert. Men jeg skjønner jo at han har det vondt og vil ha trygghet. Men heller ikke har lyst å vekke oss, så han er skjønn. Men kan han ta skade av å ligge ved siden av meg som er naken med pupper og alt? Eller er det bare sunt å se andres kropp og ligge ved siden av og kanskje inntil? Det blir ikke helt det samme som med mannen fordi han liker å ligge med boxer, til og med av og til t-skjorte og sokker. Han er mer påkledd og han ligger på ryggen. En gang våknet jeg og gutten min lå mot brystene mine. Jeg personlig tar ikke det noe ille, jeg tenker kropp er naturlig. Men jeg vet ikke med et barn og en gutt. Kan jeg påvirke sexualitetet hans for eksempel på en negativ måte i fremtiden, jeg er litt redd for det. Så jeg spør nå kanskje om betryggelse eller råd på hva vi kan gjøre. Jeg vet heller ikke grunnen til gutten vårs mareritt.. og han vet ikke selv.. det er en litt vond situasjon.. noen som har er lignende erfaring og har råd? Vi vil jo at han skal ha en trygg oppvekst og bli tatt vare på når han er redd, men han bruker aldri å vekke oss, så vi får først prater om det neste dag.. hmm.. takker for alle råd ❤️ Anonymkode: 59956...f14 Du vet nok svarer selv. 8 år er ganske stort barn. Anonymkode: 18402...4d0 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #35 Skrevet 10. september 2023 Av ren nysgjerrighet, hva er det man er redd for her? Det virker som at en truse er tilstrekkelig for de fleste i tråden. Er det det at barnet kan komme til å se kjønnsorganet som er problemet? Eller at de kan komme borti det? Eller generelt at det er hud mot hud? Da vil jo ikke en truse endre stort egentlig. Anonymkode: 56e94...080 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #36 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Da får ungene holde seg i senga si da. Anonymkode: 9cbc2...752 Eller at foreldrene tar på seg klær. Det finnes enklere løsninger enn din. Anonymkode: 45741...951 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #37 Skrevet 10. september 2023 Forvirret23 skrev (12 minutter siden): Tynt klesplagg vil også avsløre far og sitt morrabrød. Det visuelle er annerledes med undertøy på. Men det regner jeg igrunn med at du skjønte. Anonymkode: 45741...951 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #38 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Av ren nysgjerrighet, hva er det man er redd for her? Det virker som at en truse er tilstrekkelig for de fleste i tråden. Er det det at barnet kan komme til å se kjønnsorganet som er problemet? Eller at de kan komme borti det? Eller generelt at det er hud mot hud? Da vil jo ikke en truse endre stort egentlig. Anonymkode: 56e94...080 For min del ville det vært å våkne med barnet inntil meg i sengen med et morrabrød godt oppetter ryggen på barnet. Fy faen. Anonymkode: 45741...951 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #39 Skrevet 10. september 2023 Herregud, det er da ingen krise så lenge gutten ikke er eldre. Det som er jævlig ekkelt er alle dere voksne som seksualiserer dette og snakker om å gnikke nakne kropper mot hverandre. Dere har et stort problem, dere er ekle og bør sove med langbukser og høyhalset sammen med barna deres, dere som kobler seksuelle tanker rundt egne unger. Æsj. Anonymkode: f92e2...0cb 2 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #40 Skrevet 10. september 2023 Jeg har alltid sovet naken, men ingen barn i senga vår etter baby-alder. Om dere ikke klarer å få barnet til å sove i sin egen seng, så syns jeg dere bør ha på boxer/truse/singlet. Dere velger å la et stort barn sove i sengen deres, og da får dere lide dere gjennom konsekvensene. Blir det for varmt, får du kjøpe aircondition elker en varmepumpe du kan ha på kjøling. Anonymkode: 21522...61c 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå