Gå til innhold

Prosjekt kropp

Ephemera

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0
begge deler. det er det samme. f.eks halv time gåing på morran, halv time step på kvelden. eller om det blir bare gåing, det er det samme.

leste i alle fall det i puls, at hun jorunn sundgot borgen(tror hun heter det), sa at det var lurt for fettforbrenningen å dele opp i to økter. så da tar jeg det for god fisk!

men også lange turer er bra selvfølgelig. men det er kanskje lettere å få til 30 min på stepmaskina, og bra er det, for det vil du få nytte av.

Flott da får jeg litt variasjon, og så kan jeg trene mens jeg ser på fruene ;) Men jeg må nok jobbe litt for å få til to ganger på en dag, men i sommer blir det iallefall mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott da får jeg litt variasjon, og så kan jeg trene mens jeg ser på fruene  ;) Men jeg må nok jobbe litt for å få til to ganger på en dag, men i sommer blir det iallefall mulig

Variasjon er veldig bra!

Syns du er heldig som ofte har turvenninner, for selv blir det mye step-trening og mindre oppbacking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Ja tur og treningsvenner er veldig kjekt! Men i det siste har ingen hatt tid, men nå er det sommer og tempoet roer seg hos de fleste så jeg har store forhåpninger om hva jeg skal klare å utrette i løpet av den :ler:

Jeg fabler om å stå opp om morgenen når sambo kommer fra jobb, ta meg en joggetur (blir vel gåtur i starten) og så kose meg i sola med bøker og bilder som skal inn i album. Men jeg får vel ikke sette for store treningsplaner for da blir de garantert aldri gjennomført :sjenert:

Det ble ikke trening i dag... Jeg finnes ikke motivert, og etter fem timers søvn i natt ville jeg bare hjem og sove mer... Men jeg fullførte den kjappe pilatesvideoen min før jeg sovnet i det minste...Jeg håper jeg får gjort noe i morgen i stedet. Det irriterer meg at jeg ikke finner den motivasjonen jeg hadde før eksamensperioden :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tur og treningsvenner er veldig kjekt! Men i det siste har ingen hatt tid, men nå er det sommer og tempoet roer seg hos de fleste så jeg har store forhåpninger om hva jeg skal klare å utrette i løpet av den :ler:

Jeg fabler om å stå opp om morgenen når sambo kommer fra jobb, ta meg en joggetur (blir vel gåtur i starten) og så kose meg i sola med bøker og bilder som skal inn i album. Men jeg får vel ikke sette for store treningsplaner for da blir de garantert aldri gjennomført :sjenert:

Det ble ikke trening i dag... Jeg finnes ikke motivert, og etter fem timers søvn i natt ville jeg bare hjem og sove mer... Men jeg fullførte den kjappe pilatesvideoen min før jeg sovnet i det minste...Jeg håper jeg får gjort noe i morgen i stedet. Det irriterer meg at jeg ikke finner den motivasjonen jeg hadde før eksamensperioden :forvirret:

Det er litt lettere å slanke seg om sommeren. Lette sunne middager smaker gjerne bedre da og når det er varmt har man ofte ikke så stor apetitt heller. Helt ferske grønnsaker og fersk frukt er jo herlig! Så hvis man da i tillegg klarer å stå på og trene er det bare fryd og gammen!

Selv har jeg ingen planer om noen treningsøkt på morgenkvisten. Jeg har en ganske fleksibel arbeidstid og har pålagt meg selv å jobbe 7-15 for å få litt tid med guttungen før han slukner for kvelden. Ingen ved sine fulle fem ville skvise inn en treningsøkt før det. Jeg holder meg til pilates-videoene og til step-maskinen. Det er ensomt, men jeg har jo bevist at det hjelper! Jeg har noen vage planer om å gå innover i marka med poden, men enn så lenge så har det blitt med planene. Det er mer motiverende å gå i retning av en kaffebar :) Ellers ser jeg for meg Frustrert frue Gabrielle som gjør yoga på terassen. Nå kan jeg snart pilates-øvelsene så godt at jeg kan gjøre dem ute uten video også. Om det blir fullt så elegant er jo en annen sak...

Jeg ønsker deg lykke til i jakten på inspirasjonen Vampyra, og hvem vet, kanskje vi går forbi hverandre på tur en dag - og så vet vi ikke om det engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

"Ingen ved sine fulle fem ville skvise inn en treningsøkt før det."

må si jeg reagerte på den setningen der! greit nok, skjønner poenget ditt, man vil prioritere tid med barn osv. men mange som prøver å gå ned i vekt har ikke noe valg, de må bare skvise inn trening der også. snakker av erfaring ja. :sjenert:

og ja, jeg er ved mine fulle fem, og har gått ned 30 kg.

men kanskje du mente på morgenen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

må si jeg reagerte på den setningen der! greit nok, skjønner poenget ditt, man vil prioritere tid med barn osv. men mange som prøver å gå ned i vekt har ikke noe valg, de må bare skvise inn trening der også. snakker av erfaring ja. :sjenert:

Det var nok på morgenen før jobb kl 7 hun mente ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Ja Lizzie, kanskje det ;)

Nysgjerrig som jeg er måtte jeg veie meg i dag, og jeg er i det minste på vei ned, selv om 200 gram siden mandag ikke er mye å skryte av :ler: Håper det fortsettter den retningen da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente om morgenen ja. Er oppe før 05.30 og ordner med guttungen og gjør meg i stand til jobb. Skulle jeg trent da hadde jeg måttet stå opp klokka 4. Uaktuelt. Jeg trener en time nesten hver kveld etter at poden har sovnet, så det er definitivt plass til det i løpet av dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Lizzie, kanskje det ;)

Nysgjerrig som jeg er måtte jeg veie meg i dag, og jeg er i det minste på vei ned, selv om 200 gram siden mandag ikke er mye å skryte av :ler:  Håper det fortsettter den retningen da...  :sjenert:

200 gram ned er 200 gram ned!

Det er jo kjempebra det på bare 2 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger fortsatt med,selv om jeg har vært veldig fraværende her i det siste. Nå har vi hatt en runde med innfluensa her, så det har blitt lite med trening, jeg har vel stagnert fullstendig. Men skal prøve å komme igang igjen nå da. Men nå er det tiden det stopper på, for jeg har nemelig begynnt i ny jobb denne uka. 100% skift arbeid, og jeg har ikke jobbet 100% etter at jeg fikk barn,så dette er en ny opplevelse. Får bruke ett par uker på å komme oss inn i det her,så får vi se hva vi får til etterhvert. Men jeg har i allefall fått til en times gå tur med en vennine i dag, så da er jeg så smått igang igjen. Skal prøve å skjerpe meg videre også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake

Det er så GØY å handle klær uten at jeg blir frustrert over valkene mine som er i veien! Nå er det str. M og 38 som gjelder, tidligere har det vært 42 og L/XL!

Til og med innkjøp av ny bikini var ikke noe mareritt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bestilt meg en skritteller, gleder meg til jeg får den, Blir gøy å se hvor mye jeg går på en dag.

Hvordan går det jenter? Jeg koser meg med vannmelon og salat i disse varme tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Donnie tok bilde av rumpa mi i bikini her om dagen mens jeg malte hus. Det var fin motivasjon for å si det sånn... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
Donnie tok bilde av rumpa mi i bikini her om dagen mens jeg malte hus. Det var fin motivasjon for å si det sånn...  :klaske:

:ler:

Kanskje jeg skal be min samboer om det samme.... Eller jeg trenger det strengt tatt ikke, jeg hater mitt eget speilbilde for tiden så hver gang jeg ser det blir jeg motivert :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det går ganske dårlig for tiden jeg. Lurer på om kroppen min rett og slett er lei nå. Jeg er litt lei ihvertfall. Onsdag reiser jeg til London, så får vi se da, hvordan det ser ut når jeg kommer hjem derfra. Kanskje jeg skal ta en pause til etter ferin...

uansett så skal jeg spise sunt og godt da, men ikke streve for å holde meg på 1200-1400 kalorier. Skjønt, det er igrunnen ikk enoe jeg strever med lenger. Blir nok vanskelig plutselig å spise mye mer når den tid kommer...

Jeg ønsker dere alle en god og varm helg, så får vi se hva vekta viser når vi kommer til mandag igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest 0

Jeg har faktisk gått opp ganske mye :overrasket: Jeg veier en kilo mer nå enn jeg gjorde for 2 uker siden

Nå skjønner jeg virkelig ingenting lengre.... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk gått opp ganske mye :overrasket: Jeg veier en kilo mer nå enn jeg gjorde for 2 uker siden

Nå skjønner jeg virkelig ingenting lengre....  :forvirret:

:klem:

Det er flere dager til veiedag...

Det slo meg som et lyn da jeg var ute og hentet en kopp te nettopp. Kanskje årsaken til at det ikke går så bra er at jeg har krympet frokosten for å få flere kalorier til middag. I dag er jeg tilbake på 2 skiver Ingers rugbrød til frokost, så får vi se hvordan det går...

Endret av Lizzie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på 1 skive Ingers rugbrød til frokost og 2 til lunsj pluss en salatbolle med isbergsalat, tomat og agurk, Middag er stort sett kylling, enten som salat eller med ris. Kveldsmat er 1 knekkebrød med kokt skinke og agurk. Aner ikke hvor mange kalorier det blir.

Lørdag skal jeg på grillparty, og søndag i barnedåp med koldtbord. Uff litt av en helg. Jeg pleide å drikke mye øl nå på sommeren, savner en utepils etter jobb he he .

I dag skal jeg ut å kjøpe kjole til barnedåpen. Mitt lille mareritt, har ridebukselår og er bare 160 høy. Alle kjoler blir for lange, og sånne babydollkjoler ser ut som telt på meg. Blir sikkert en dressbukse fra Mexx i stedet. Skal også ha et par sandaler fra Feetmee. Jeg er hekta på shopping og sommer, så da slipper jeg å tenke så mye på mat. Om 4 uker skal jeg sole meg i bikini så jeg sulter meg gjerne for det hehe.

Ha en fin slankedag alle sammen og stå på. Husk hvor flinke dere er. Og Vampyra du veier sikkert mindere på mandag, jeg veier ofte 2 kilo ekstra når jeg skal ha mensen. Men husk at salt samler vann og det blir fort kilo vann i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg har akkurat hatt mensen så det kan det ikke være, men jeg prøver å overbevise meg selv om at det bare er vann. Men jeg har ikke spist spesielt salt mat i det siste heller :klø: Hvis det ikke er masse salt i tomatsuppe da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...