Lizzie Skrevet 15. mai 2006 #2501 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Joda, det gikk som det måtte gå. Opp 200 gram. Det er første gang siden vi startet i januar. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal angripe dette nå. Mulig at løsningen er å skvise inn enda mer trening. Aller helst hver eneste dag. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal finne tid til det, men det er vel verdt et forsøk. 17.mai er jeg ikke så redd for sånn kalorimessig egentlig. Pølser og is spiser jeg uansett ikke og den frokostmaten vi spiser tradisjonelt er slett ikke ille. Mannen lager stek på kvelden tror jeg - og det er faktisk ganske så kalorifattig. Ellers har jeg danskebåttur til helgen. Og der skal det spises og drikkes. Uka etter er det 60-årsdag og bryllup. Ja, ja. Jeg får tvinge meg til å trene mer da. Koste hva det koste vil. Også får jeg heller være enda tøffere de dagene det ikke skjer noe! Men når jeg skal på quiz på tirsdager kan ikke ti ville hester få meg til å styre unna hamburger og et par pils Men det gjelder jo hver eneste uke det da... I dag er det mandag. Det er suppedagen. Endret 15. mai 2006 av Lizzie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #2502 Del Skrevet 15. mai 2006 Har ikke tid til å oppdatere meg så mye her nå, men kan rapportere om meg selv: Jeg har mistet den kiloen jeg gikk opp pga mensen + 200 gram i tillegg. Så jeg er fornøyd Ny vekt: 82,6 Totalt vekttap: 7,7 kilo Gjenstår: 2,6 kilo Har med treningsbagen idag og har planer om å trene step og pump etter jobb, men er redd jeg skal finne på unnskyldninger i løpet av dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 15. mai 2006 #2503 Del Skrevet 15. mai 2006 Vampis og Ephemera: Kjempebra! Venter til i morgen jeg, tirsdag er min nye favorittdag. Ellers har jeg sluttet på p-piller for to uker siden (nei, jeg prøver ikke å bli gravid), og lurer litt på hva det vil ha å si på vekta. Da jeg begynte på dem gikk jeg opp i vekt, men jeg har hørt at det samme skjer når man slutter med dem. Det skal ikke være lett. Har ikke råd til slankekost om dagen, det er litt kjipt, men håper jeg greier meg brukbart likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 15. mai 2006 #2504 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Ellers har jeg sluttet på p-piller for to uker siden (nei, jeg prøver ikke å bli gravid), og lurer litt på hva det vil ha å si på vekta. Da jeg begynte på dem gikk jeg opp i vekt, men jeg har hørt at det samme skjer når man slutter med dem. Det skal ikke være lett. ← Ha! Da har jeg enda et halmstrå å klamre meg til! Jeg kuttet ut pillene for en tre-fire uker siden fordi jeg innimellom glemte å ta dem. Da var jo hensikten litt borte og jeg så ingen grunn til å fortsette. Det var slett ikke lenge etter at vekten begynte å stagnere... Hm... Endret 15. mai 2006 av Lizzie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 15. mai 2006 #2505 Del Skrevet 15. mai 2006 Her var det mange flinke!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 15. mai 2006 #2506 Del Skrevet 15. mai 2006 Vekta mi står omtrent stille den. Må vel ta nye mål snart. Jeg vet ikke helt hva min trivsel-vekt er, og eventuelt hvordan jeg finner det ut? (er ca 157 cm) Synes ikke vekta er det verste, men kunne godt ha fått omgjort noe av fettet til muskler Men nå er det jo slik at fettet på hofter, rumpe og bein er det verste å få bort. Men jeg vil ha det bort nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 15. mai 2006 #2507 Del Skrevet 15. mai 2006 Nå skal jeg jammen gå å trene litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #2508 Del Skrevet 15. mai 2006 Gratulerer Vampyra med nedgang i vekta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 15. mai 2006 #2509 Del Skrevet 15. mai 2006 Gratulerer Vampyra med nedgang i vekta!! ← Takk! Det er godt å endelig komme igang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 15. mai 2006 #2510 Del Skrevet 15. mai 2006 Liten nedgang her ja, kun 100g i manko. Men kan vel ikke forvente noe mer når innsatsen ikke har vært helt på topp heller. Men i dag skal jeg ut å gå, så da starter jeg vel i allefall bra Har forresten prøvd bunaden i dag og den passer, men har ikke så veldig mye å gå på,så det blir nok ikke så mye kaker på meg 17mai, kanskje like greit. Tror forresten at det blir godt å ha bunad hvis dette dritt været fortsetter. Har vært 1/2 grader og snø i luften i dag. * vil ha sommer og sol * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 15. mai 2006 #2511 Del Skrevet 15. mai 2006 400 gram lettere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 15. mai 2006 #2512 Del Skrevet 15. mai 2006 Har ikke veid meg. Men i dag var jeg i brudesalongen og prøvde brudekjolen min igjen og den hang og slang på meg!!! Heldigvis kan de sy den inn. Det jeg er redd for er at jeg tror kanskje jeg ville valgt en annen kjole dersom jeg hadde vært like slank i januar som jeg er nå. jaja, kjolen er uansett nydelig. Men forloveren min truet meg med å tvangsfore meg på godteri om jeg går ned mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 15. mai 2006 #2513 Del Skrevet 15. mai 2006 Da har jeg trent styrke og løpt(60 min + 15 min). Skal veie meg i morgen, slik at det blir en uke siden forrige gang. Nå skal jeg spise middag. Wok med pasta og kylling. Grattis til dere flinke der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #2514 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg har vært på trening Jeg har vært på en times step og pump (vekttrening) rett etter jobb. Jeg var sikker på at jeg skulle finne på en unnskyldning iløpet av dagen, men jeg fant ut at jeg faktisk hadde lyst til å trene! Nå er jeg så mørbanket i armer og skuldre og i det hele tatt... Jeg greide nesten ikke å låse opp garderobeskapet mitt etterpå. Det er superdeilig å trene, men det tar litt tid og er litt styr. Jeg sluttet kl. 15.45 på jobb og treningen begynte kl. 16.30. Syklet 10 minutter på ergometersykkel før timen begynte også! Og så er det dusjing og stellings etterpå, men nå som jeg kjører bil drar jeg hjem med vått hår og uten sminke. Jeg hadde ikke orket å trene hver dag, men jeg skal prøve å få til to ganger i uka. Sambo trener hver dag etter jobb, så middagen må jeg uansett vente på da... Ikke for det, jeg jobber skift, så det er ikke alltid jeg kommer til å orke å trene heller. Når jeg slutter kl. 18 for eksempel... Vi får se! Middagen putrer på komfyren først nå og jeg er så sliten og sulten at jeg er kvalm. Men jeg har vært på trening!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 15. mai 2006 #2515 Del Skrevet 15. mai 2006 kjempebra Ephemera Og til alle dere andre flinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 15. mai 2006 #2516 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg henger med, men nå står jeg stille. Men men kjemper videre for å nå målet, kun to kg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelin Skrevet 15. mai 2006 #2517 Del Skrevet 15. mai 2006 Så flinke dere er, blir så motivert av å se at dette faktisk kan funke. I dag ble det ned 0.5 kg for min del, totalt 3.5 kg siden januar. Er på langt nær fornøyd med det, men så har jeg jo hatt en tullete pause på noen uker. Nå er jeg veldig klar for å stå på fram til sommeren. Er så herlig å få kommenterer på at man har tatt av! Prøver å begrense min entusiasme når det skjer, men egentlig har jeg bare lyst til å hoppe i taket av glede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 15. mai 2006 #2518 Del Skrevet 15. mai 2006 Til dere som er med i vektklubb.no. Denne godtegrisen-funksjonen har veldig få alternativer? Eller er det bare hos meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galatea Skrevet 15. mai 2006 #2519 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei hei.. Da var det veiedag idag.. Faktisk ned 0,7 kg siden forrige mandag, enda jeg har vært svært heftig på sukker-spisinga denne uka.. Så jeg er fornøyd, jeg!! Har tilogmed vært ute og gått en times tur i snøværet (!!!! ).. Det var en kald fornøyelse, er rundt 0 grader, og det er litt forskjell fra de 20 som var for 14 dager siden.. Kjenner at dette været virker inn på både mat og trim-lyst. Men skal prøve å holde meg sunn, fram til sola dukker opp igjen.. (den kommer vel tilbake?!?!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #2520 Del Skrevet 15. mai 2006 Oversikt over kalori-innholdet i is: Type is Kcal per is Produsent Cola/tutti is (14-pk) 33 kcal (D) Lettis beger skogsbær 63 kcal (D) Royal fruits m/Williamspære 65 kcal (D) Sukkerfri lettis sjokolade 67 kcal (N) Light-beger 68 kcal (HJ) Sukkerfri lettis jordbær 69 kcal (N) Friskis Appelsin/jordbær (10-pk) 71 kcal (HJ) Lollipop 75 kcal (D) Best-is tvilling 76 kcal (D) Ananas splitt 80 kcal (D) Sorbetto Real Fruit Bringebær 81 kcal (H) Living lite 98 kcal (H) Sans Røde bær 105 kcal (D) Lett-is vanilje 105 kcal (D) Sommeris 109 kcal (H) Friskis 113 kcal (H) Sunrise 122 kcal (D) Pin-up 123 kcal (D) Ice-tea 138 kcal (H) Lollipop push 144 kcal (D) Creme Classic jordbær 147 kcal (H) Båt is 156 kcal (D) (D) = Diplom-is, (H) = Henning Olsen is, (HJ) = Hjem-is, (N) =Den norske isbilen Nedenfor finner du en oversikt over kaloriinnholdet i de mer kaloririke fristelsene: Type is Kcal per is Produsent Sandwich 184 kcal (H) Krone-is jordbær 185 kcal (D) Kroneis sjokolade 230 kcal (D) Creme Chocolat 243 kcal (H) Soft Shake jordbær 276 kcal (H) Royal Trippel 357 kcal (D) Gigant Choco XL 426 kcal (D) Nedenfor finner du en oversikt over kaloriinnholdet i liter-is: Type is Kcal per is-kule (60 g) Produsent Møvenpick Mango sorbet 60 kcal (D) Lollipop Orginal saftis 69 kcal (D) Royal Fruit Jordbærsorbet 72 kcal (D) Royal Fruit Pæresorbet 72 kcal (D) Sans Vanilje 78 kcal (D) Royal Appelsinsorbet 78 kcal (D) Sans Røde bær 87 kcal (D) Dream Yoghurt Tropical passion 87 kcal (D) Sans Eple, kanel og pinjekjerner 93 kcal (D) Dream Yoghurt Silky Vanilla 93 kcal (D) Dream Yoghurt Strawberry Symphony 93 kcal (D) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå