Ephemera Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #2481 Del Skrevet 14. mai 2006 Og jeg spiste en halv Dolly Dimples-pizza til middag igår... Men det gjorde at jeg ble så mett at jeg bare orket en - 1 - liten sjokoladebit resten av kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelin Skrevet 14. mai 2006 #2482 Del Skrevet 14. mai 2006 En ikke så verst helg. Ble et par øl og litt godteri i går, meker at jeg er litt ute av denne livsstilen nå. Men jeg er hvertfall bevisst på hva jeg putter i munnen, og det er noe annet enn jeg var før.. Hvor mye har dere gått ned siden starten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 14. mai 2006 #2483 Del Skrevet 14. mai 2006 Bare innom med en smoothiesoppskrift uten sukker! 4 STORE glass: ca 300 gram frossen jordbær 3 modne bananer(nesten så de har begynt å bli brune) ca 1,5 dl appelsinjuice ca 2 dl eplejuice Jordbæra blir best hvis man fryser selv Grunnen til at jeg skriver ca er at jeg aldri måler opp selv, tar det på feelingen. Alt dette kjøres i kjøkkenmaskin i noen min så har man en helt fantastisk drikk i sommervarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 14. mai 2006 #2484 Del Skrevet 14. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 14. mai 2006 #2485 Del Skrevet 14. mai 2006 Dette er store glass så regner med at kcal mengden ikke er så katastrofal hell pr glass, eller hva tror du Vampis?? For mitt vedkommede er det viktigst at det ikke er sukker, men veit jo at mange her er opptatt av kcal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 14. mai 2006 #2486 Del Skrevet 14. mai 2006 Tja, det blir iallefall nok kcal til et mellommåltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #2487 Del Skrevet 14. mai 2006 Jordbær inneholder veldig lite kalorier og jeg elsker jordbær og kommer til å spise mengder i sommer Har en kurv i kjøleskapet nå også! Elsker også vannmelon! Men denne smoothisen, ja. Bananer inneholder jo mengder av kalorier. Er det ikke 90 kcal. i en middels banan? Og her er det 3 av dem. Og juice inneholder omtrent 45 kcal. per dl. Så det blir noen kalorier i denne drikken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 14. mai 2006 #2488 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg har bytta nick! Er veldig spent på morgendagen, har blitt litt for lite trening. I går var jeg på fest, da drakk jeg en flaste hvitvin, men danset en god del på byen. Så hoppa jeg over nachpielet på esso Dro rett hjem og spiste et knekkebrød med magerost i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #2489 Del Skrevet 14. mai 2006 Ja, til morgendagen håper jeg egentlig bare å ha gått ned den kiloen jeg hadde gått opp pga mensen forrige mandag. Men jeg vil gjerne veie litt mindre Har planer om å komme meg på step-trening etter jobb imorgen! Har i alle fall pakket treningsbagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 14. mai 2006 #2490 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg skal trene etterpå og har store forhåpninger til morgendagens veiing.... Det er kanskje litt dumt for jeg er redd jeg blir skuffet.... Håper nemlig på å ha gått ned 1,4 fra mandagen siden jeg stod stille da... Jaja, det blir spennende! Hvis jeg klarer det, betyr det at jeg har gått ned 3 kg på 3 uker...... *spent* (gjett hvem som skal drikke mye kaffe i dag så jeg får gått på do ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 14. mai 2006 #2491 Del Skrevet 14. mai 2006 (gjett hvem som skal drikke mye kaffe i dag så jeg får gått på do ) ← Det er juks!!! Jeg hadde det knallgøy ute i går, men det ble MYE øl. Hadde nok ca. 12 øl tilsammen. Har vært dårlig i dag, men ikke så ille som Ø. Han spyr. Lyst til å gi en lang marsj i slanking i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 14. mai 2006 #2492 Del Skrevet 14. mai 2006 Delmålet for i morgen er 67,7. Det kan jeg bare se langt etter. Selv om jeg har valgt å spise og drikke godt på alle disse arrangementene nå i mai så merker jeg at det er litt sårt at vekta står bom stille. Jeg risikerer vel faktisk at den går litt opp etter to uker på stedet hvil. Ja, ja. Jeg får nå se i morgen da. Hvor ille det egentlig er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 14. mai 2006 #2493 Del Skrevet 14. mai 2006 I går ble det bare 3 halvlitere og noe saltstenger og nøtter etterpå(eller, ble vel en del nøtter.. ). Men likevel. Har ikke skeiet ut stort. I dag har jeg grillet. Kyllingfilet og svin indrefilet og poteter. Det er ganske magert. Med salat til, metter det ganske bra. Tenkte å ta en ellipseøkt nå etterpå(mens jeg ser på gilmore girls-dvd). Jeg kommer til å veie meg på tirsdag. Liker at "saltet" og annet slagg fra helgen er ute av kroppen før jeg veier meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 14. mai 2006 #2494 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Smoothies med LITE kcal: ca 1\4 middels melon 150 gram fryste jordbær dæsj med eplejuice (hvis ønskelig) Kjøres i kjøkkenmaskin og voila!!! Endret 14. mai 2006 av Little me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 14. mai 2006 #2495 Del Skrevet 14. mai 2006 Først DA var jeg klar til å legge meg. Hadde bare tenkt å ta 30 - 45 min på ellipsen i dag, men det ble 60, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 15. mai 2006 #2496 Del Skrevet 15. mai 2006 Det er juks!!! ← Nja kanskje, men siden jeg går på do maks 2-3 ganger i uka (spiser jern) frister det å jukse litt før veiing... Men jeg gjorde det ikke da Smoothies med LITE kcal: ca 1\4 middels melon 150 gram fryste jordbær dæsj med eplejuice (hvis ønskelig) Kjøres i kjøkkenmaskin og voila!!! ← Har du testet den? ble den god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 15. mai 2006 #2497 Del Skrevet 15. mai 2006 I går spiste jeg altfor lite! Men jeg var mett så da var det ikke noe poeng i å dytte innpå mer... Jeg fikk ikke i meg 1000 kcal en gang, og i tillegg trente jeg bort 600 av dem Men så spiste jeg litt mye på fredag og lørdag så da blir det vel greit totalt sett! I går trente jeg 30 min styrke (effektivt uten pauser da vi tar hvert vårt apparat og bytter mellom hver 12 rep.), 30 min ellipsemaskin og 10 min romaskin. Det var en veldig bra treningsdag! Merker at formen begynner å bli litt bedre og jeg kunne godt trent lengre, men treningssenteret stengte tidlig så vi måtte gi oss. Veiing i dag: Ned 0.9 kg totalt -2,4 kg og -2 cm rundt midjen Jeg håpet på minus 1,4, men er veldig fornøyd uansett! Nå begynner det å gå riktig vei Hadde jeg venta til i morgen ville jeg sikkert fått lavere tall siden jeg ikke har vært på do på over 2 dager, men det spiller egentlig liten rolle. Da kan det hende det blir enda bedre neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 15. mai 2006 #2498 Del Skrevet 15. mai 2006 Hmm.. Lager shake, jeg da.. Med melk, banan og proteinpulver. Kan jove at det smaker digg også: 1 banan 2 dl skummetmelk 2 ss proteinpulver(med sjokoladesmak) kalorier: ca 260 Ellers er det å kjøre frukt/bær du liker sammen med isbiter i en kjøkkenmaskin en veldig fin måte å lage smoothies på. Det er veldig magert og lite kalorier. Bare kaloriene fra frukten du putter oppi. Ellers er det bare å eksperimentere seg frem. Kanskje ha oppi biola/surmelk osv. Det blir veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 15. mai 2006 #2499 Del Skrevet 15. mai 2006 Ned 0.9 kg totalt -2,4 kg og -2 cm rundt midjen Jeg håpet på minus 1,4, men er veldig fornøyd uansett! Nå begynner det å gå riktig vei Hadde jeg venta til i morgen ville jeg sikkert fått lavere tall siden jeg ikke har vært på do på over 2 dager, men det spiller egentlig liten rolle. Da kan det hende det blir enda bedre neste gang ← Minus 1,4 på en uke er jo veldig mye da... Det betyr at du må ha hatt et kaloriunderskudd på over 10 000 kcal i løpet av uken(trengt 7500 for å gå ned en kilo). 0,9 er jo bare kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sabine Skrevet 15. mai 2006 #2500 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei! Har dere hatt en fin helg? Jeg ble så glad da jeg veide meg i dag; ned en kilo fra 66 til 65. Tror nok ikke det går så bra neste uke, pga 17. mai og enda en festlighet. Ikke blir det vel fullt så mye bevegelse på meg denne uka heller. Sist uke klarte jeg 2*600 kcal på elipsemaskinen, 1*760 kcal, en 40-minutters rask spasertur og 7 1/2 time flyttehjelp hos en venninne. (Det virker kanskje rart at jeg går etter kcal på elipsemaskinen, men noen dager er jeg sliten og ikke så godt i form og da holder jeg på lengre, men med lav intensitet. Andre dager har jeg overskudd og pøser på med motstand, og er en våt fille etterpå. For å ikke sluntre unna for mye og lure meg selv, ser jeg derfor på kcal nå for tiden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå