Gå til innhold

Prosjekt kropp

Ephemera

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0

:hoppe::hoppe::hoppe:

Jeg måtte veie meg i stad for jeg har tissa så masse i dag! Og nå hr jeg gått ned enda mer! Nå er jeg på -0,4 denne uka så da går det riktig vei likevel! Bare håper jeg ikke ødelegger helt med festen i dag da :sjenert:

(ja jeg vet jeg begynner å bli altfor avhengig av vekta... skal prøve å skjerpe meg, dessuten blir sommeren fin avvenning for der har vi ikke vekt :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Jeg måtte veie meg i stad for jeg har tissa så masse i dag! Og nå hr jeg gått ned enda mer! Nå er jeg på -0,4 denne uka så da går det riktig vei likevel! Bare håper jeg ikke ødelegger helt med festen i dag da :sjenert:

(ja jeg vet jeg begynner å bli altfor avhengig av vekta... skal prøve å skjerpe meg, dessuten blir sommeren fin avvenning for der har vi ikke vekt :sjenert: )

Så bra! Nå lurer jeg jo litt på hvordan det gikk hvis du veide deg i morges.

Selv holdt jeg på å ramle av vekta da den påsto at jeg veide 65,9 i morges! Det er nok ikke helt sant, for jeg og mannen nøt sommerkvelden med en del pils i går kveld og jeg vet av erfaring at vekta blir unormalt lav dagen derpå på grunn av væskemangel. Men det var nå uansett en glede å se dette 5-tallet som har vært mitt mål hele tiden!

Nå har jeg lagt guttungen og er på vei ut i hagen for å nyte nok en sommerkveld. Denne gangen med deilig grillmat og hjemmelaget potetsalat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Den viste det samme som i går til tross for at jeg var på firmfest i går og ble skikkelig full på rødvin...

Men i dag har vi bare spist og spist og spist..... Men jeg håper likevel det ikke har blitt så veldig mye for jeg har ikke spist noe direkte usunt, og jeg har bare spist to ganger... Det var nm i grilling i byen i dag og siden formen ikke var helt god på morgenen ble det ingen frokost før vi kom dit. Så vi spiste en del kjøtt kan man si... og nå har vi vært på grillfest der vi fikk enda mer mat. Men jeg har iallefall minsket magemålet mitt for jeg blir så utrolig fort mett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg være flink og trene igjen. Jeg lover.

40 minutter pilates og 30 minutter step. I tillegg til en tur nå på formiddagen og kanskje gressklipping. Det er det jeg kan bidra med for å forbedre morgendagens veieresultat. Har ikke så veldig store forhåpninger egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Tenkte jeg skulle gjøre det samme som deg jeg også... men her blir det 40 min step med styrke, 20 min pilates og en lang gåttur senere i kveld med ei venninne. Jeg må bøte på gårsdagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur og gressklipping er unnagjort. Klarte ikke å motstå en Cæsar Chicken salat på Peppes til lunsj... den dressingen er farlig... Men nå lager mannen svinestek til middag og det er jo riktig så magert, så da går det nok med kalorier i dag også.

I går fikk jeg forresten, etter mine estimeringer, ikke i meg mer enn 900 kalorier. Sto opp sent, spiste stor frokost og ordnet og styrte helt til grillingen i 18.30-tiden. Spiste en sommerkotelett 2 lette grillpølser, masse hjemelaget potetsalat med mager kesam og veldig mye salat. Var god og mett hele kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Jeg har gått tur med ei venninne i 1,5 time i dag, og jeg tenkte kanskje jeg skulle ta en runde pilates + litt styrke på armene etterpå. Ligger fremdeles langt under på kaloriene, men det har jeg sikkert bare godt av etter denne helga :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og ser hvordan det går med de flinke jentene mine :)

Husker hvor sulten jeg var når jeg holdt på med dette. Nå er jeg bare kvalm, kvalm, kvalm... ;)

Lykke til med veiinga imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 200 gram. Ikke mye, men ned er ned!

I dag er den dagen jeg egentlig skulle ha nådd målet mitt, men jeg er bare 1,7 kg unna, så jeg bør vel være fornøyd med det syns jeg. Tok tross alt litt pause en måneds tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Ja Lizzie, ned er ned! :)

Jeg har gått ned 600 gram, men jeg er ikke fornøyd for jeg ligger 2,3 kilo bak skjema. :forvirret: Håper jeg klarer å ta igjen litt denne uka. Jeg har jo klart nesten 1,5 kg på en uke før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempebra Vampyra! Syns du skal være litt fornøyd jeg, selvom det jo er lov til å håpe på større nedgang i kommende uke ;)

Jeg har akkurat fått mensen jeg. Helt uventet en uke før jeg trodde den skulle komme. Kanskje det har spilt litt inn på morgenens vektresultat også???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

:) Kjempe bra Lizzie og Vampyra :klappe:

Jeg er ned 800 gram denne uken, og jeg er fornøyd :) Tre og en halv uke til jeg skal på ferie. Tenkte å trene yoga og ta meg noen joggeturer denne uken. Også skal jeg spise masse grønnsaker, helst en i timen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Nå begynner jeg virkelig å merke at klærne sitter bedre også!! Nå har jeg på meg en tunika som satt stramt rundt magen før, og nå er den løs og fin! Akkurat passe! Mamma sa at hun så jeg var slankere i går også :)

Sambo veide seg i stad.... :overrasket:

Han er 1.82 og veide 66 kilo

:overrasket::overrasket:

Jeg ble gal, dårlig gjort at han veier det jeg vil veie.... :ler:

Så nå skal han på fetekur og jeg skal fortsette på slankekur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0
:) Kjempe bra Lizzie og Vampyra  :klappe:

Jeg er ned 800 gram denne uken, og jeg er fornøyd :) Tre og en halv uke til jeg skal på ferie. Tenkte å trene yoga og ta meg noen joggeturer denne uken. Også skal jeg spise masse grønnsaker, helst en i timen  :)

Så flink du er!! 800 gram er jo akkurat passe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9750 skritt på meg i dag. Fornøyd med den innsatsen. Jeg liker egentlig å slanke meg jeg. Lite aktiviet på denne tråden om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Ja det er bare noen få av oss som fremdeles henger på...

Det ble ingen gåtur i dag, men vi har avtalt å gå i morgen i stedet. Vi er nemlig litt pysete når det gjelder regnet :sjenert:

Men jeg skal hoppe opp på stepmaskina mi litt nå så jeg iallefall får trent litt i dag! Men i morgen blir det iallefall en god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest 0

Jeg prøvde forsåvidt kjolen min igjen i dag, og den er fremdeles i trangeste laget... :forvirret:

Lurer på om jeg får krype til korset og stille i sort trang kjole... Kan man det i sommerbryllup? Tenkte å bruke litt fresht tilbehør da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg fikk lurt meg selv ned på gulvet og gjennomført 20 min pilates.. Det var sinnsykt slitsomt i dag :sprettoy: Mulig det var fordi jeg klarte å gjennomføre mer enn sist...

Jeg har satt opp treningsplan frem til vi reiser neste uke, og hvis jeg er flink med maten og treninga kan det hende det går akkurat... Men det tror jeg innebærer minus 2 kg på 9 dager. jeg har 2 dager til, men de får jeg ikke trent, for da sitter jeg i bilen.

hmm det vil si ca 200 gram om dagen det! Litt i overkant kanskje.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 gram om dagen er vel litt i overkant mye ja, men 150 går kanskje greit. Syns ikke du skal kapitulere enda.

Selv skulle jeg slenge på meg en drakt i morges - en jeg kjøpte litt trang nå i slutten av april. Og hva tror du? Skjørtet var så stort at jeg må sy det inn for å få brukt det. Størrelse 38 kan være så mangt. Dette er blitt for stort allerede, men jeg har et annet som jeg knapt klarer å dra på meg og som sitter som et pølseskinn. Jeg har en mistanke om at sistnevnet egentlig er en 36, for det er mistenklig likt et annet skjørt jeg har i den størrelsen. Men det er nå en gang slik da at det er kulere å komme inn i en stor str. 36 enn i en liten str. 38.

Lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det med størrelser når jeg skal shoppe i London nå i helgen... Jeg er jo faktisk ikke helt ferdig med denne slankingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde forsåvidt kjolen min igjen i dag, og den er fremdeles i trangeste laget... :forvirret:

Lurer på om jeg får krype til korset og stille i sort trang kjole... Kan man det i sommerbryllup? Tenkte å bruke litt fresht tilbehør da...

Hvis du ikke klarer det så kan du gå til innkjøp av en korsett. Det holder magen inne og holdningen rett så kjolen passer sikkert da :) Men stå på Vampy, du er kjempe flink med treningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...