Gå til innhold

Ser etter noen nære støttespillere


Gjest Tyren891

Anbefalte innlegg

Gjest Tyren891

Jeg søker etter en venn som kan dele gleder og sorger, noen som forstår meg og støtter meg uansett hva. En venn som er ærlig og lojal, og som jeg kan lene meg på i gode og dårlige tider. Jeg tror på ekte vennskap, der vi kan være oss selv og vokse sammen. Så hvis du er ute etter det samme, er jeg åpen for å bli kjent med deg og bygge et varig vennskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tyren891 skrev (På 8.9.2023 den 19.49):

Jeg søker etter en venn som kan dele gleder og sorger, noen som forstår meg og støtter meg uansett hva. En venn som er ærlig og lojal, og som jeg kan lene meg på i gode og dårlige tider. Jeg tror på ekte vennskap, der vi kan være oss selv og vokse sammen. Så hvis du er ute etter det samme, er jeg åpen for å bli kjent med deg og bygge et varig vennskap. 

Finner du neppe her!

Leter du andre steder, nærmere bestemt andre steder enn interaktivt, da stiller det seg annerledes og jeg har tro på at du kan finne noen du får en fin relasjon til.

Så lete andre steder enn på diverse skjermer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er du da?

hvor i landet holder du til?

hva liker du å gjøre?
om du liker gaming er jo det en fin platform å gjøre ting sammen på/ bli kjent, selv om man kanskje har store avstander i mellom seg.  

er veldig glad i spill som ark/ 7 days to die/ valheim/ grounded / etc.

send gjerne på ei melding om det høres ut som noe for deg:)

Endret av nattuglax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...