Gå til innhold

Et liv uten samleie?rr


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei, kjæresten min er 40+og kan komme tre ganger på ti min han☺️

Anonymkode: 016c8...9e8

Leier du ham ut siden du tenker det er relevant i tråden?

Anonymkode: 3d2f0...511

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes behandling for Erektil dysfunksjon. Om han ikke ønsker å bruke piller kan han prøve sjokkbølgebehandling.  

Anonymkode: 6b211...977

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 21.47):

Hadde håpet jeg aldri skulle måtte starte denne tråden, at jeg skulle klare å leve med det. Men jeg er redd jeg trenger gode innspill…

Kort fortalt: kjæresten min, i slutten av 40-åra er mer eller mindre impotent. Han kan få ereksjon i noen få minutter, så er den borte igjen. Han må runkes til utløsning imens penis fortsatt er slapp. De siste årene er den eneste penetreringen jeg har fått i form av «fort deg, sett deg på pikken min nå.» Det gir meg ingen ting, for jeg vet at den blir slapp igjen innen jeg rekker å komme :(.

Han er flink til å kompensere med fingre og oralsex, og jeg forsøker å overbevise meg selv om at det er bra nok. Men jeg blir aldri tilfredsstilt. Jeg skaffer meg «ordentlige orgasmer» på egenhånd når jeg er alene. 

Er det fler damer her ute som lever slik? Jeg vet ærlig talt ikke om jeg klarer å slå meg til ro med tanken på å aldri mer kunne ha et langt og digg samleie, ri pikken til en mann til han kommer, kjenne en _ordentlig_ stiv én 😔

Han har all verdens gode kvaliteter ellers, så jeg fatter heller ikke hvordan jeg kan gjøre det slutt med ham. Jeg kan jo ikke si det er pga dette – selv om det er den eneste grunnen… Men jeg ønsker ikke å leve resten av livet mitt med et sånt sexliv :(

 

Anonymkode: 2b11c...734

Synd vi ikkje kan sende PM her på fora. Det finnes ein medisin som hetter Invicorp. Det er ei lita sprøyte med svært tynn nål. Denne medisinen settes i penis. Hvis penis ikkje har alvorlig leak, så vil den bli stiv. Stivheten vil vare fra ein til tre timer( for mitt tilfelle). Da kan han få mange orgasmer uten at penis blir myk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...