AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Del Skrevet 7. september 2023 Vi måtte selvfølgelig inn til legetime og klarte å søle vann i passasjersetet foran. Hva gjør jeg? Hjelp. Anonymkode: bed63...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #2 Del Skrevet 7. september 2023 Venter til det tørker? Anonymkode: f6323...513 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #3 Del Skrevet 7. september 2023 ? Tørk opp? Anonymkode: 03e63...d0c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #4 Del Skrevet 7. september 2023 Må du gjøre noe, da..? Vann tørker jo helt av seg selv? Og bilseter tåler helt fint vann. Anonymkode: 64af2...be1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #5 Del Skrevet 7. september 2023 Kommer an på bilen. Audi sier du? Kjør den til skraphandler sporenstreks! Anonymkode: 3011d...ec5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #6 Del Skrevet 7. september 2023 Det jeg pleier å gjøre når jeg søler noe er å tørke det opp. Hvis det er vann, så er det ikke behov for å vaske ytterligere. Anonymkode: 5ae52...5c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #7 Del Skrevet 7. september 2023 Har fortsatt misfarging på baksetet pga. appelsinjuice pakken. Dine problemer vil jeg ha. Anonymkode: 3ca48...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #8 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har fortsatt misfarging på baksetet pga. appelsinjuice pakken. Dine problemer vil jeg ha. Anonymkode: 3ca48...0b9 Du vil ha problemene mine? Ja, de kan du godt få! Du ville ha hoppet i sjøen etter to dager. Det som nevnt over, er ikke et problem men noe jeg ba om raskt råd for. Anonymkode: bed63...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #9 Del Skrevet 7. september 2023 Man tørker selvfølgelig opp. Hva slags seter er det? Er det skinn eller fake skinn el.l.? Da er det veldig enkelt å bare tørke opp vannet. Er det stoffseter, kan vannet trekke ned i trekket. Men siden det bare er vann, gjør det jo ikke så mye. Men det er jo greit å tørke opp det man kan. Anonymkode: 188e6...558 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #10 Del Skrevet 7. september 2023 Skru på ekstra varme i bilen når du kjører så tørker det fortere. Vær obs på å ha ruta litt åpen så du får ut fukta Anonymkode: 7de7a...1ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #11 Del Skrevet 7. september 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Vi måtte selvfølgelig inn til legetime og klarte å søle vann i passasjersetet foran. Hva gjør jeg? Hjelp. Anonymkode: bed63...c4b Tørke det opp? Anonymkode: 16c93...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #12 Del Skrevet 8. september 2023 Anonymkode: 14546...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #13 Del Skrevet 8. september 2023 Tørk opp det du klarer, og ha på varme i setet når du kjører. Kjøp en sånn avfukter-ting f.eks på Biltema og ha i bilen når den ikke er i bruk. Fungerte for oss da mannen glemte å lukke takluka og det pøsregnet om natta… Anonymkode: 2d3c8...849 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå