Gå til innhold

Hva er det mest romantiske stedet å gifte seg i Europa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forloveden min og jeg ønsker "å stikke av", og gifte oss i løpet av høsten. Vi har vært sammen så lenge at vi ønsker ikke noe stort kirkebryllup. Kun oss to, intimt og romantisk💗 Vi har vært inne på tanken på Paris, eller ett lite slott i Frankrike eller ambassaden i Roma, men er det noen her inne som vet om noen skjulte skatter? Gjerne noe litt eksklusivt..

Anonymkode: eced9...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange romantiske steder ❤️ Tenker kanskje først og fremst Provence eller Italia, men synes også det er romantisk i Praha (f.eks. på Petrin), enkelte steder i København eller på den engelske landsbygda. 

Anonymkode: 9e5f7...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det sånn at man ikke ønsker seg oppmerksomhet rundt bryllupet når man har vært sammen i flere år? 

Og så lurer jeg også på om dere ikke ønsker dere gaver heller da, når dere ikke ønsker oppmerksomhet? 

Anonymkode: de297...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/7/2023 at 11:29 AM, AnonymBruker said:

... ett lite slott i Frankrike 

Anonymkode: eced9...9bb

Du må tenke på at slotte som tilbyr brylluper, tjener pengene på de 200 bryllupsgjester som skal bo og spise på slottet. Ikke på en kjapp seremoni på 5 minutter. 

Anonymkode: 5e779...c15

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale å booke time på ambassaden i Roma/Paris veldig snart, det er populært og mye er allerede fullbooket. Skal dere gifte dere utenfor ambassade/sjømannskirken så må dere være obs på at det er mye papirarbeid som må gjøres. Tror flere land (eks Frankrike) som krever at minimum den ene parten må være statsborger/boende for at dere kan gifte dere etter fransk lov. Ikke umulig, men anbefaler ambassade, det er veldig enkelt og greit. 

Lykke til med planlegging ☺️

Anonymkode: 5d9f5...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor er det sånn at man ikke ønsker seg oppmerksomhet rundt bryllupet når man har vært sammen i flere år? 

Og så lurer jeg også på om dere ikke ønsker dere gaver heller da, når dere ikke ønsker oppmerksomhet? 

Anonymkode: de297...65f

Hvorfor gidder du egentlig å bry deg med dette? TS ønsker tips til romantisk sted å gifte seg. Ikke en haug med spørsmål om hvorfor ditt og datt. 

Anonymkode: 0b5b0...122

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...