Gå til innhold

Vil du ha en melding fra universet/ånden? 🌠

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 8.9.2023 den 14.16):

76🐲

Anonymkode: 1d7a1...a90

Du fikk to beskjeder, begge handler om å legge bak seg noe og starte på nytt og komme seg videre og vekk. Det virker som du holder på med å komme deg ut av noe vondt og fælt, og skal legge det bak deg, eller så skal du gjøre det. Uansett så er du på den rette veien og kjør på! 

AnonymBruker skrev (På 8.9.2023 den 17.45):

2💜

Anonymkode: c4949...fdc

Komplisert, men jeg har en følelse av at det skulle vært et unnskyld eller en tilgivelse på sin plass et sted. Er det noen du vil si unnskyld til eller som bør det til deg? Noe har skjedd og må tas ansvar for, for å legge bak seg og gå videre. Hvis det er du som skulle hatt en unnskyldning og ikke får det, tilgivelse handler ikke om at det den andre har gjort mot deg er greit, det er mer for vår del, at vi ikke må bære det med oss på den måten mer, at vi kan fokusere på oss selv i stede. 

Danielx skrev (På 8.9.2023 den 20.35):

25

Denne situasjonen krever tålmodighet og ro, ta noen skritt tilbake og prøv å se det fra en annen vinkel for å få oversikt og nye perspektiver, ikke stress og vent på rett tid. 

AnonymBruker skrev (På 8.9.2023 den 20.35):

24

Anonymkode: c0792...ce7

Du er en sterk person med driv, lytt til det og kjør på,  ha et varmt smil og åpent hjerte. Fyr opp den selvtilliten og få ting gjort, jeg får den "go get them" følelsen på en positiv måte. 

Nåleputa skrev (På 8.9.2023 den 20.39):

55

Meldingen til deg er å se opp for misforståelser eller forvirring, feil tolka informasjon osv. Jeg har en følelse av at ting ikke er som du tror eller føler, at du enten har misset viktig informasjon eller tror noe om noe som er feil. Tenk over saken og undersøk igjen om alt er som det ser ut til å være. 

Tøvftta skrev (På 8.9.2023 den 21.13):

44

Har du et mål eller en plan du synes enten er litt vanskelig eller har mistet litt poenget med? Ta deg en pause og reflekter over hva som driver deg og hvorfor, om det du vil oppnå, er i balanse med deg og dine verdier. Hvis det ikke er det, eller veien dit har blitt bare vanskelig, så finnes det flere måter å gjøre noe på, kanskje har du forandret deg litt på veien også og trenger nye mål og utfordringer. 

AnonymBruker skrev (På 8.9.2023 den 21.13):

18💫

Anonymkode: a4ae8...950

Du har styrken og motet som kreves her selv om det ikke føles slik. Pust inn og ut noen ganger, kjenn på magefølelsen og den indre styrken din, stol på deg selv at du kan. Ikke overtenk dette for mye. 

Gekko skrev (På 8.9.2023 den 21.20):

9

Det er en følelse av at det har skjedd en endring, og kanskje det ikke helt gikk som det var ønsket eller det ble litt skummelt og ukjent? Men det betyr ikke at det er skummelt eller feil, og meldingen er at det sterkt oppmuntres til ikke å stagnere, ikke motsette seg endringer og stå handlingslammet eller lukke seg. Føl på dette, undersøk det, ta noen skritt frem og se hvordan det føles? 

AnonymBruker skrev (På 8.9.2023 den 22.32):

33 🦊

Anonymkode: cad88...a77

Det føles som det er en ubalanse i nære relasjoner eller din relasjon til deg selv, har du mistet kontakten med noen veldig nær deg, eller deg selv? Meldingen er å fokusere på og løse problemene og opprette god kontakt igjen. 

AnonymBruker skrev (På 9.9.2023 den 9.20):

42

Anonymkode: 23462...54b

Får en følelse av at du ikke helt har det bra der du er, men at du ikke tør å hoppe i det og gå videre. Hva hindrer deg? Føles det gamle trygt og godt selv om det ikke gir deg noe av det du trenger mer? Meldingen er å kjenne på og undersøke frykten og tankene som hindrer deg i å endre ting, er de realistiske? Noen ganger må vi bare hoppe i det litt og se hva som skjer. Hvis du ser på det med kaldt hode, er det noe som hindrer deg der fremme? 

AnonymBruker skrev (På 9.9.2023 den 9.36):

22

Anonymkode: 370dc...390

Du er i endring, men det virker som det er noe ved deg som ikke vil endres, eller du har noen holdninger og utdaterte tanker om deg selv og ting som ikke gir deg noe lenger. Hva er det som holder deg igjen, og kan du gjøre noe med det? 

AnonymBruker skrev (På 9.9.2023 den 23.47):

35 :)

Anonymkode: 71374...eaf

Jeg har en følelse av at du har mange valg, eller tenker over mange forskjellige muligheter, det blir mye tenking og synsing kanskje? Meldingen er å holde bena på jorda og være realistisk, velg etter dine verdier og følelser,  ikke la det vippe så lett av pinnen og sjekk at det faktisk tilbys noe ekte før du tar imot.

Jeg tar de som kommer litt nå og da, så håper på litt tålmodighet fra dere 😊❤️ jeg vil ikke lese dypere i meldingene eller svare på spørsmål som dere vil ha svar på denne gangen, beklager 🌟🌠 ønsker dere alt godt🌟❤️

Anonymkode: 7aa20...b45

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja kjente det begynte å nærme seg så måtte ta litt pause 😁

Lykke til! Jeg må si den følelsen slo så kraftig mot meg, jeg kjente du er så klar for noe nytt, det finnes noe mye bedre for deg der ute. 

Jeg vil ikke på dette tidspunktet lese mer inn i det enn det som blir formidlet, alt jeg kan si er at når ting begynner å bevege seg og du får muligheter til å gå videre, bli med 😊

En del av denne testen for meg er å se om folk får meldingene sine, men jeg ser også at det ikke alltid er det de ba om. Når du sier at du forstår at det kom opp så tolker jeg det som at du fikk en relevant melding men ikke til det du tenkte på. Jeg vil ikke på dette tidspunktet tolke dypere enn det som kommer i meldingene, kanskje jeg åpner en tråd for det senere og da er du velkommen til å spørre 🌟🌟

Jeg følte tyngden av den følelsen, jeg vil si at du må ikke gi opp og ikke tro at det er over og at du ikke finner deg selv igjen. Begynn i det små og forsøk å finne frem til ting du hadde glede i før, om så du må tilbake til barndommen for å bli kjent med deg selv igjen. Ikke ha for store krav til endringer til deg selv med en gang, det holder at du kan svare på hva du har lyst til å spise til middag. Vær bevisst på valgene du tar og handlingene du gjør, hva er de basert på? Tenk over om det du tenker, sier og gjør er til det beste for deg, hvis ikke, er det på tide å endte det skritt for skritt. Du kan dette, du har styrken i deg, men ikke krev for mye på en gang. ❤️

Gøy å se at flere har funnet tallene sine, jeg fortsetter utover 😊🌠🌟❤️

Takk, jeg forstår 😊 Hilsen 22 

Anonymkode: e0272...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.9.2023 den 23.49):

47

Anonymkode: 07abb...4cf

Jeg føler det er mye godt i livet ditt, at du har oppnådd mye og kommet langt, men at det kanskje er lettere å se på det som ikke er gjort eller der man ikke strakk til? Meldingen til deg er at det er mye å feire og dele med de rundt deg, du må se på all suksess du allerede har hatt, og det vil komme mer av det gode. Du har jobbet for å få det godt og stabilt rundt deg, klapp deg selv på skulderen for det. 

29_j skrev (På 9.9.2023 den 23.52):

Alltid følt noe rundt tallet 22. Fordi jeg ser det så ofte. 

Jeg får en følelse at det er misforståelse eller blokkering i kommunikasjon eller det å uttrykke seg, forvirring og tankekaos, meldingen til deg er å ta deg litt tid og tenke over hva som blir sagt og hvordan. Står ordene til det du ønsker å formidle, og er du sikker på at du har forstått situasjonen rett? Ofte er det ikke verre enn at noen har misforstått og så baller det på seg. 

AnonymBruker skrev (På 10.9.2023 den 0.00):

9 ☺️

Anonymkode: b662b...e50

Det virker som at det er en del av livet ditt eller deg som ikke får den oppmerksomheten eller omsorgen det fortjener, er det vanskelig å ta tak i det som gjør vondt eller føles forvirrende? Det er kanskje ikke noe andre merker på deg, men du selv kjenner kanskje på at du på en måte ikke kommer videre hvis det ikke blir tatt tak i. Husk at du må ikke få ting yil alene, å kunne kjenne på og si hva som er galt, så kan en be om hjelp til å komme videre. 

AnonymBruker skrev (På 10.9.2023 den 0.08):

4

Anonymkode: 58104...4a4

Du har mer innflytelse og makt over dette enn du kanskje tror, men bruk hjertet for å komme gjennom. Her trengs ikke makt eller tvang, men medfølelse, varme, overtalelse og forsiktig dele dine tanker og ideer. 

AnonymBruker skrev (På 10.9.2023 den 0.08):

Hvorfor fikk jeg umiddelbar hovedverk? Jeg skrev tallet 22 og har et innlegg at Gud er tull og fanteri. Universet derimot ❤️

Anonymkode: 236a0...fe7

Jeg tror du har vært gjennom mye, dessverre. Men du står støtt og stødig, du har kjempet hardt. Det vil komme utfordringer, er meldingen til deg, men ikke verre enn at du klarer å handtere de, men du må stå for det du tror på og det du mener er rett og ikke gi deg, slik du har gjort til nå. Vær sterk, dette er med på å bygge deg opp som person. 

Jeg er meg skrev (15 timer siden):

17

Meldingen til deg er å få oversikt og kontroll, er alt som det ser ut til å være? Noen ganger når vi overtenkter ting så kan det smitte over på andre ting og gi oss feil inntrykk. Ikke ta avgjørelser basert på feil informasjon. 

Margrethe12 skrev (14 timer siden):

48🍀

Jeg føler du har en hod tilværelse, at du har sikret deg eller bygget opp livet og hjemmet ditt slik du ønsker det skal være, eller at du er på god vei dit. Meldingen til deg er at stå med begge bena på bakken og jobb mot målene dine. Pass på at mennesker du omgir deg med også står med bena på bakken, og at de ikke bare sier pene ting, men følger de opp med handlinger. 

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

45 

Anonymkode: 55bd7...e73

Har du vært i eller er i en relasjon som har gitt deg sår på sjelen? Meldingen til deg er å trekke deg litt bort for deg selv, lege hjertet og sjelen din, så du kan legge det bak deg og ikke ta det med deg inn i fremtidige relasjoner og bekjentskaper. Det er på tide å velge seg selv først. 

Villa31 skrev (13 timer siden):

10

Vit at det verste er bak deg, du er på vei til å bygge deg selv opp igjen. Bruk denne tiden på bare deg selv uten å sette fokus på andre eller noe annet, la dette handle om deg. 

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

21

Anonymkode: f6cd6...f45

Meldingen til deg er at det snart er på tide å handle og ta et valg. Du har brukt mye tid på å tenke, på tide å komme videre. 

Turkis Sau skrev (13 timer siden):

39

Stol på din indre styrke, ta deg litt tid til å tenke over alt du har oppnådd til nå, og alt du har gjort mulig, skulle ikke dette også være overkommelig? 

Ønsker dere alle alt godt 😊🌠🌟❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JuneR skrev (4 timer siden):

❤️

Du er i en situasjon som krever ditt ytterste av tålmodighet og omtanke, ikke fall for raske avgjørelser eller tankeløshet, stopp opp og tenk deg om dersom du blir stresset eller usikker. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

44 

Anonymkode: 12648...79c

Har du mistet trygghet rundt deg eller brutt med nære relasjoner? Meldingen er at selv om det er veldig vondt og vanskelig, så vil du klare å bygge deg opp igjen, men du må ta deg tid til å se over hva du ønsker og hva som er viktig for deg. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

4

Anonymkode: a08c8...05a

Er det noe som hindrer deg i å nå målene dine, eller leve det livet du ønsker å leve? Det er viktig å føle på hva som stopper oss, for å se om det er reellt, eller bare angst og bekymringer. Jeg føler noe har koblet deg fra veien du var på og det er vanskelig å finne tilbake. Prøv å gå tilbake og se hva slags mål du har satt deg og hvor det sporet av. 

Ønsker dere alt godt 😊🌠❤️🌟

Jeg tror jeg har tatt alle som ønsket til nå.  Hvis noen mangler eller ikke har fått svar så skriv igjen 🌟🌠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar til jeg som får opp tallet 22. 

Det stemmer at jeg vil ha endring i livet, er på en plass der jeg er storm forelsket i en fyr jeg kjenner. Tingen er bare at jeg ikke tør å ta steget videre. Det holder meg igjen. Men mulig jeg må gjøre noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

En del av denne testen for meg er å se om folk får meldingene sine, men jeg ser også at det ikke alltid er det de ba om. Når du sier at du forstår at det kom opp så tolker jeg det som at du fikk en relevant melding men ikke til det du tenkte på. Jeg vil ikke på dette tidspunktet tolke dypere enn det som kommer i meldingene, kanskje jeg åpner en tråd for det senere og da er du velkommen til å spørre 🌟🌟

Meg med nr 16 igjen.

Det jeg mente var at jeg kunne forstå at du fikk opp det du fikk opp fordi det tidligere har vært veldig relevant, og noe som påvirket livet mitt i svært stor grad. Men det gjør det ikke lenger, så jeg tror du fikk opp "ekkoet" av tidligere år, om det er forståelig. Men altså ikke relevant i dag.

Men takk for svar likevel.

Anonymkode: f3692...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/11/2023 at 10:38 AM, AnonymBruker said:

Det føles som det er en ubalanse i nære relasjoner eller din relasjon til deg selv, har du mistet kontakten med noen veldig nær deg, eller deg selv? Meldingen er å fokusere på og løse problemene og opprette god kontakt igjen. 

Jeg var 33🦊

Tusen takk for svar. Det er en i nær familie som jeg har store vanskeligheter med å tilgi. Jeg prøver så godt jeg kan å være som før, og har jobbet mye med tilgivelse, men det er vanskelig.

Anonymkode: cad88...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.9.2023 den 15.37):

Du er i en situasjon som krever ditt ytterste av tålmodighet og omtanke, ikke fall for raske avgjørelser eller tankeløshet, stopp opp og tenk deg om dersom du blir stresset eller usikker. 

Har du mistet trygghet rundt deg eller brutt med nære relasjoner? Meldingen er at selv om det er veldig vondt og vanskelig, så vil du klare å bygge deg opp igjen, men du må ta deg tid til å se over hva du ønsker og hva som er viktig for deg. 

Er det noe som hindrer deg i å nå målene dine, eller leve det livet du ønsker å leve? Det er viktig å føle på hva som stopper oss, for å se om det er reellt, eller bare angst og bekymringer. Jeg føler noe har koblet deg fra veien du var på og det er vanskelig å finne tilbake. Prøv å gå tilbake og se hva slags mål du har satt deg og hvor det sporet av. 

Ønsker dere alt godt 😊🌠❤️🌟

Jeg tror jeg har tatt alle som ønsket til nå.  Hvis noen mangler eller ikke har fått svar så skriv igjen 🌟🌠

Meg som skrev 44. Dette var spesielt, fordi jeg er i en prosess der jeg måtte bryte/ redusere kontakten med noen i nær familie. Denne relasjonen har ikke vært god for meg. Også savner jeg en kjæreste etter å ha gått igjennom et samlivsbrudd for et par år siden. Takk for treffsikkert svar! ❤️ 

Anonymkode: 12648...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva vil det si å være i en endring? Sånn livssituasjonsmessig? Kan nok godt stemme. 

22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...