Gå til innhold

Vil du ha en melding fra universet/ånden? 🌠


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lært denne metoden av en av mine venner som også leser kort, er intuitiv og senser. Jeg synes det fungerer bra for meg, og nå vil jeg se om jeg kan hjelpe andre😊 🌟

Det er enkelt. Tenk på det du vil ha en melding eller råd om og skriv et tall her mellom 0 og 78. 

Jeg svarer fra i kveld hvis noen er intresert. Snakkes! ❤️

NB NB NB ikke skriv spørsmål bare det du vil at universet skal hjelpe med. 

 

Anonymkode: 7aa20...b45

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har lært denne metoden av en av mine venner som også leser kort, er intuitiv og senser. Jeg synes det fungerer bra for meg, og nå vil jeg se om jeg kan hjelpe andre😊 🌟

Det er enkelt. Tenk på det du vil ha en melding eller råd om og skriv et tall her mellom 0 og 78. 

Jeg svarer fra i kveld hvis noen er intresert. Snakkes! ❤️

NB NB NB ikke skriv spørsmål bare det du vil at universet skal hjelpe med. 

 

Anonymkode: 7aa20...b45

2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Universet kan da ikke gi noen meldinger. Hva mener du egentlig universet er? 

Anonymkode: 336f5...449

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

8

Anonymkode: e22d4...443

Jeg føler litt tunge energier, føles det som alt håp er ute, eller alt er tungt og bare trist? Det er som om noen har gitt opp eller mistet kanskje litt veien i livet. Meldingen er at det er bare midlertidig, ting er ikke så håpløse eller sorte som det kanskje kan se ut, noen ganger glemmer vi at vi faktisk har kommet så langt som vi har, og hvor sterk man må være for å gå nettopp den veien du har gått. 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

48😊

Anonymkode: 07a3e...d12

Jeg føler du har gjort en stor forandring og som selv om det krevde mye og var tøft, så har du stått på og kjempet. Fortsett slik, du er på rett vei og din nye styrke, holdninger og innstilling vil sørge for at du kommer deg opp og frem dit du vil være. Du har mye å være stolt av. 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei takk. 

Anonymkode: dc1e4...75e

Ok :)

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

1💜

Anonymkode: c4949...fdc

Det skjedde noe litt spesielt når jeg så på deg, så du får to meldinger faktisk. Jeg føler at du har en lav selvfølelse og sliter med å se hva slags fantastisk person du virkelig er. Meldingen til deg er at du må bygge opp deg selv, ta vare på deg selv, ta små skritt om det er uvant for deg, men det er på tide å sette seg selv først på den måten at du fortjener også respekt og å bli sett. Du er sett.

Den andre meldingen er at du har enten opplevd noe, eller kan noe som du kan formidle til å hjelpe andre med. Din tankes kraft skal du aldri undervurdere, og du har evner som du kommer til å komme langt med. Jeg tror du vet det selv, men kanskje ikke våger å tro at nettopp du er viktig, men det er du.

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

🥰

Anonymkode: 1ea39...9d3

Det virker som at du har en veldig fin balanse og ro i hverdagen din, jeg får opp at det kommer ett nytt tilbud eller mulighet, jeg føler at det er mer på den økonomiske siden så kanskje jobb eller lønnsøkning, eller noe med materielle/økonomiske goder. 

Melissa30 skrev (7 timer siden):

2

Du eller livet ditt er i forandring og det er nye tider, vit at det er på vei til noe langt bedre enn det var. Du er på rett vei. 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

56

Anonymkode: 88495...7ee

Husk at du må ikke klare alt alene selv om du har kommet langt og kjempet hardt, du er sterk, men det er ikke alt du må klare alene. Det er hjelp tilgjengelig. 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

65

Anonymkode: 23462...54b

Jeg føler ting enten er litt i kaos eller kommer litt ut av balanse, prøv å finne roen og pusten din igjen. Er det noe som tynger eller stresser deg for tiden? Husk å finne tid til deg selv, selv små øyeblikk. 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

33

Anonymkode: 2845e...79c

Det virker som du står over en situasjon eller problem som utfordrer både din tålmodighet sterkt. Meldingen til deg er at dette må handteres med stor medfølelse og empati, for deg selv og alle involverte. Du har den styrken det trengs å takle dette ømfintlig selv om det i blant føles som det skal rive deg i biter. Bit tennene sammen og tell til ti. 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

78

Anonymkode: bc546...1fa

Meldingen til deg er å roe ned og tenke over en avgjørelse du er i ferd med å ta eller tenker over å ta, vurder om det virkelig  er til ditt beste, det gjør ikke noe om du tar litt betenkningstid.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

42

Anonymkode: 00474...696

Får melding om at du bør tenke over hvordan du løser og nærmer deg konflikter eller uenigheter. Om du er midt oppi en nå så gjør du veldig klokt i å lytte og kommunisere så konstruktivt som du kan din side av saken, og høre den andre partens også. Det er veldig viktig å holde hodet kaldt her for å få frem ditt poeng. Slike ting er en vanlig del av livet så det er godt å kunne bli ferdig med det på en sunn måte. 

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Universet kan da ikke gi noen meldinger. Hva mener du egentlig universet er? 

Anonymkode: 336f5...449

Jeg brukte sikkert feil ord, det er mer at jeg mener den andre siden da, fra våre hjelpere, guider, de som passer på oss fra den andre verden, energiene rundt oss. 

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Anonymkode: 147e1...288

Jeg har en følelse av at du kjemper mot at noe skal ta slutt eller endres. Jeg vet det kan være både skremmende og vanskelig, men vit at dette er virkelig til det beste for deg. Denne endringen kommer til å skje uansett, med den kommer også nye muligheter og en ny begynnelse for deg. Det blir mye bedre enn du kunne forestilt deg. For å gå videre må du omfavne det gamle, og la det være igjen der i fortiden mens du går fremover. Stol på at dette er til det beste.

 

 

 

 

Puuuuu, nå er jeg sliten, og litt spent på om noen følte meldingen deres traff 😊🌟🌠 

Anonymkode: 7aa20...b45

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk :) Det traff veldig nært situasjonen og jeg skal ikke være redd endringer. 

Anonymkode: 147e1...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...