Gå til innhold

Vil du ha en melding fra universet/ånden? 🌠

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvis du ønsker så kan du prøve igjen, jeg fortsetter i helgen. Ikke godt å si hva som skjedde, men vi kan prøve igjen 😊🌠

❤️

Det er ikke sånn det fungerer. Kortene er stokket lenge etter alle kunstens regler, så velger jeg feks nr 10 i relken hvis det er tallet ditt, eller teller til 56 om det er ditt. 0 vil si at jeg stokker og ber om at ett faller ut. Men ingen har bedt om det enda. 😊🌟

Anonymkode: 7aa20...b45

Okei, stokk-tell metoden, da har du mye å gjøre, ja. Vi lekte også den leken, men vi brukte 0 null da, siden det er Narren som er hovedpersonen i tarot og har sin reise gjennom alle disse følelsene vi mennesker kan ha og det med å hoppe ut i ting og tørre å sjanse er en av de tingene strever med. You do your thing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (3 minutter siden):

Okei, stokk-tell metoden, da har du mye å gjøre, ja. Vi lekte også den leken, men vi brukte 0 null da, siden det er Narren som er hovedpersonen i tarot og har sin reise gjennom alle disse følelsene vi mennesker kan ha og det med å hoppe ut i ting og tørre å sjanse er en av de tingene strever med. You do your thing.

Ja, dette er bare en metode jeg har lært som jeg prøver ut, og har nå lært at det er mye telling, men lærer og feiler underveis 😊 ja 0 for kort som hopper ut, men tarot er narrens reise ja. Legger du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, dette er bare en metode jeg har lært som jeg prøver ut, og har nå lært at det er mye telling, men lærer og feiler underveis 😊 ja 0 for kort som hopper ut, men tarot er narrens reise ja. Legger du også?

Ja, begynte min reise i tenårene, men nå er denne Narren i en prosess hvor den prøver å finne tid til noe annet enn den jobben, og vurderer å bare nyte pensjonistalderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, det satte noen gode ord og betraktninger til situasjonen jeg ønsket svarpå. Traff fint! 

Anonymkode: b8b12...911

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er nr. 16 :)

Her er svaret du ga meg "Det virker som du kanskje har mistet litt fokus og orden over prioriteringer og det som er viktig for deg, er det litt for mye på en gang? Stopp opp litt og få oversikt over situasjonen."

Uten å si mer om det kan jeg faktisk forstå at dette kom opp, men det er egentlig ikke så relevant slik livet mitt er nå.

Lurer på om du får opp noe mer, gjerne om kjærlighet, og spesielt om den mannen jeg nå tenker på 🥰

Anonymkode: f3692...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 20.39):

14

Anonymkode: 58ea9...f25

Jeg har en følelse av at noe er i vekst eller utvikling og du må ta vare og passe på, det er litt komplisert å sette fingeren på, men beskjeden til deg er å stole på deg selv og at du gjør det riktige. 

AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 20.42):

5

Anonymkode: 181a7...49f

Jeg får litt følelsen av motstand og frustrasjon, som om noen sliter med følelsene sine og sliter med å uttrykke de på en sunnere måte? Beskjeden er å lytte til følelsene, lytte til intuisjonen og kjenne etter, reflektere over hvordan man føler og har det, og kunne sette ord på det om så bare for seg selv. 

AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 20.42):

35.

Anonymkode: 30a5a...d13

Det føles som om det står om flere valg og du sliter med hva du skal gjøre, eller hvilken vei du skal velge. Meldingen din råder deg til å ta en pause og tenke nøye gjennom alt, snakk med mennesker du stoler på og rådfør deg om du trenger det. Det er viktig at du tar et valg for ikke å stå på stedet hvil. 

La Luna skrev (På 7.9.2023 den 20.43):

55

Dette er en veldig sterk melding om at det er på tide å ta vare på seg selv, ta en pause, sette grenser selv om det er vanskelig, sette egne behov først og lade batteriene opp. Det føles som du har kjørt deg selv hardt veldig lenge, stopp opp før du treffer veggen. 

AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 20.45):

65 💜

Anonymkode: 4e9db...dca

Det er på tide å la fortid være i fortid og se fremover, men dette tror jeg du føler også og er på vei. Dette er bare en bekreftelse på at du er på riktig vei og at ting endres til det bedre. 

Maya39 skrev (På 7.9.2023 den 22.32):

43

Jeg får litt følelsen av at ting rundt deg kanskje ikke er slik du ønsker, eller at harmonien på en eller annen måte er brutt. Det er en ubalanse, meldingen er at det er viktigere enn noen gang å finne tak og feste i oss selv, kjenn at du står med bena på jorda og har det godt med deg selv, og vet hva som er viktig for deg. 

AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 22.32):

31

Anonymkode: 6cc6b...2e9

Jeg har en følelse at det er så mye støy og andre folks meninger rundt deg at du har glemt å høre på deg selv og hva du tenker og føler. Er det lenge siden du kjente etter dine følelser, tanker og meninger? Ta deg noen stille stunder for deg selv og kjenn etter hva magefølelsen og hjertet vil fortelle deg.

AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 22.34):

27

Anonymkode: 07504...bc1

Meldingen til deg er å jobbe med selvtillit og å være glad i deg selv, start med små skritt og gjør noe for deg selv i dag. Tenk deg hvordan du ville behandlet og stilt opp for din beste venn eller noen du var veldig glad i, du fortjener samme omtanke. 

AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 22.38):

36

Anonymkode: e2d56...985

Det føles som det trengs litt justering for å få ting i balanse igjen, husk at det er ikke enten eller, det kan være noe midt i mellom. Ta litt tid for deg selv og finn ut hva som er akkurat passe uten at det blir for lite eller for mye. 

AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 22.40):

44

Anonymkode: 50d77...de4

Meldingen til deg er rett og slett å prøve få kontakt med det indre barnet ditt, det virker som du holder på å få kontakt eller åpne deg emosjonellt på en ny eller annerledes måte. Jeg tror du er en kreativ person og du rådes til å bruke det for å oppnå bedre kontakt med deg selv. Prøv å se ting med et barns undring og nysgjerrighet, er hva jeg føler. 

FrkSolsikke skrev (På 7.9.2023 den 22.43):

48

Jeg har en følelse at vonde følelser plager deg, at triste ting har skjedd og du sitter igjen med mye sorg og smerte. Enten det er fra fortiden eller det er noe som skjer nå, meldingen til deg er at selv om du har mistet og sørget, så er det viktig å ikke overse de positive tingene også. Det må ikke få hindre i å gå videre eller oppleve det som er bra, for det er mye av det også.

Ford3000 skrev (På 7.9.2023 den 22.43):

28

Jeg får en veldig sterk følelse av uro og bekymringer, føles alt bare helt håpløst i blant? Hvor enn ekte alle de tankene om frykt og uro måtte føles, så virker det som mye av dette er overtenking, dette blir veldig stort og ekte i hodet men så hvis man deler det med noen og snakker om det, så mister det makten sin, om du forstår? Mye av det som går gjennom hodet vårt i slike stunder vil aldri skje, det er som om våre dypeste usikkerheter kommer frem og blir til en ekte frykt. Ikke sitt med ting alene, søk støtte og del. 

Ardwinna skrev (På 7.9.2023 den 22.49):

14

Jeg har en følelse at bare fordi du alltld har gjort det slik eller slik, så betyr det ikke at det er rett for deg. Det er en sterk følelse av å ønske å følge sin egen sti, endre noe en har gjort på en viss måte frem til nå, og undersøke om det kan gjøres annerledes. Du oppmuntres sterkt til å fortsette dette, kanskje det er på tide å skape nye tradisjoner eller finne nye veier? 

AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 22.49):

36

Anonymkode: 4d998...a5f

Meldingen til deg er å undersøke og tenke over om det du søker og ønsker deg er det som gir deg lykke og ro i livet. Tenk over hva du ønsker deg, fordeler og også bakdeler med det, og hvordan det passer inn med deg og det du tror på. Hva gir ekte lykke? 

Da fikk jeg tatt litt flere😊🌠 ikke alltid like lett å se og tolke, hyggelig med tilbakemelding men ikke forventet! 😊❤️🌟

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (12 timer siden):

Ja, begynte min reise i tenårene, men nå er denne Narren i en prosess hvor den prøver å finne tid til noe annet enn den jobben, og vurderer å bare nyte pensjonistalderen.

Da har du mye erfaring kan jeg tenke meg😊 jeg har drevet en stund, men dette er en reise og man lærer hele tiden så er alltid noe. Seneste erfaring at neste forsøk blir uten telling. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Da har du mye erfaring kan jeg tenke meg😊 jeg har drevet en stund, men dette er en reise og man lærer hele tiden så er alltid noe. Seneste erfaring at neste forsøk blir uten telling. 

Vil jeg tro; du risikerer senebetennelse før helgen er over på dette viset.  ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 22.32): 

31

Jeg har en følelse at det er så mye støy og andre folks meninger rundt deg at du har glemt å høre på deg selv og hva du tenker og føler. Er det lenge siden du kjente etter dine følelser, tanker og meninger? Ta deg noen stille stunder for deg selv og kjenn etter hva magefølelsen og hjertet vil fortelle deg.

Jeg tenkte egentlig på en person. Men det er mye støy rundt meg om dagene og tankene hopper fra det ene til det andre. På jobb opplever jeg mye støy i fra kollega og har tilslutt innvilget meg selv til å ha hjemmekontor litt oftere for å skjerme med i fra enkelte folk som jeg syns er krevende å omgås med. Jeg er faktisk veldig opptatt av å finne ut hva jeg egentlig vil og må faktisk styre unna en del mennesker. Sa akkurat til ei venninne at magefølelsen er noe jeg skal trene på å kjenne bedre etter. Det har stemt mye i det siste det magefølelsen min har prøvd å fortelle meg. Så jeg er inne i en endring i livet mitt og lært meg til å si mye nei til ting jeg ikke ønsker å delta på (noe jeg vet mange har blitt frustrert av fordi dem ser på meg som skal være med på alt og tar ikke et nei for et nei). 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har en følelse at bare fordi du alltld har gjort det slik eller slik, så betyr det ikke at det er rett for deg. Det er en sterk følelse av å ønske å følge sin egen sti, endre noe en har gjort på en viss måte frem til nå, og undersøke om det kan gjøres annerledes. Du oppmuntres sterkt til å fortsette dette, kanskje det er på tide å skape nye tradisjoner eller finne nye veier?

Jeg er ganske skeptisk av meg, men det må jeg si; dette var faktisk imponerende! Jeg stilte et spørsmål i hodet da jeg skrev tallet, og svaret ditt er som om du svarer meg direkte på spørsmålet. Jeg lurte på om jeg burde bytte jobb, om det er noen  mulighet for at det kan funke. Og svaret ditt er spot on ;)
Takk! Nå må jeg bare gå i tenkeboksen og finne ut hvordan jeg skal gjøre dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...