Gå til innhold

Vil du ha en melding fra universet/ånden? 🌠

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var 65 - ja du traff faktisk spikeren på hodet 😅 det er en midlertidig, stressende situasjon - med mye tankekjør og lite søvn. Det meste faller nok på plass i løpet av måneden, men nå sa jeg ja til noe helt annet, koselig i helga for å få litt pause. Takk ❤️

Anonymkode: 23462...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tusen takk❤️ Dette føler jeg stemmer veldig! Jeg har kjempet i årevis med både det ene og det andre, og selv om mange kamper fortsatt pågår, er også mye endret til det positive. Interessant at dette traff så godt, bare ved å skrive et tall. Hvordan leser du tallene? Er det fastsatte budskap på hvert tall? 😊

Anonymkode: 07a3e...d12

Ekspander  

Jeg føler veldig at du har overtaket på de fleste kampene du tar, selv om det kanskje ikke føles slik alltid😊

Metoden jeg bruker er at jeg bruker tarotkort til dette. Jeg teller opp til tallet deres, så får dere kortet på det nummeret dere har valgt. Dette er første gang jeg forsøker på andre enn meg selv. Spennende å se at det fungerer på andre også, at den meldingen som er ment for en, finner en måte å komme frem 😊🌠

Så gøy at det var tarotkort du brukte til dette😊 Jeg må fortelle at jeg tenkte på tallet 23 først, men så skjøt det inn en tanke om at jeg heller skulle velge 48. Hadde vært gøy å se hva som skjulte seg bak tallet 23, hvis du har tid😊

Anonymkode: 07a3e...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

9🔥

Anonymkode: a4ae8...950

Beskjeden til deg er om endringer og livet som er livet på en måte, selv om ting kanskje føles veldig utfordrende nå så er det bare en del av livet, selv om det føles tungt når det står på. Samtidig er dette en overgang til noe bedre, ha et åpent hjerte og åpent sinn, stopp opp og se over situasjoner før du gjør opp en mening. 

61 *

Anonymkode: da5a0...cf2

Det føles som ting er vanskelig eller du har litt liten tro på deg selv, og dine egne evner, at det er vanskelig å åpne seg og bare være deg? Meldingen til deg er å fokusere på å bygge opp deg selv, gjerne via en hobby eller talent du likte før men som ikke har fått så mye oppmerksomhet den siste tiden. Fokuser på mestringsfølelse. 

Prøver11 skrev (15 timer siden):

9

Det er en trist og sårbar følelse av noen som klamrer seg til noe og er redd for å gå videre og enten prøve noe nytt eller gå en helt annen vei enn man først trodde. Jeg vet det er skummelt å hoppe uti noe helt ukjent, men meldingen til deg er, får du virkelig de resultatene du ønsker og trenger av å gjøre ting som du alltid har gjort, eller bli på stedet hvil? Tenk veldig nøye over hva du har, og se veien videre og hva den tilbyr med åpne øyne. 

12 😊

Anonymkode: 863fc...3c0

Er du utålmodig etter å få resultater eller å komme videre med noe? Eller er noe frustrerende og slitsomt? Meldingen til deg er å puste rolig inn og ut noen ganger, finn roen og ikke stress så mye, i denne situasjonen er det du som vil for mye for fort. Du må roe ned og se om forventningene du har er realistiske i forhold til det som skjer, tålmodighet er viktig. Du må også tenke over om denne situasjonen kommer til å endre seg, er dette slik du vil ha det? 

Castor Troy skrev (15 timer siden):

21

Meldingen til deg er å roe ned og gi deg tid til å tenke over hva du vil si og gjøre, unngå å kaste deg ut i ting for så å tenke etterpå. 

Flintis skrev (15 timer siden):

52

Noen ganger må vi bare stå på for det vi tror på og det som er viktig for oss, selv om det går mot alt annet eller "alle andre" er uenige i det. Dette er en slik gang, stå opp for deg selv og det du tror på, og ikke gi deg på det. Du vil lykkes.

Forundret.. skrev (14 timer siden):

75

Meldingen til deg er at det virker som du et sted på veien kanskje har mistet deg selv litt eller inntatt noen tanker og verdier som ikke stemmer med den du egentlig er eller hvordan du faktisk tenker. Enten det er på grunn av ting du har opplevd eller ting som er gjort mot deg. Du blir sterkt oppfordret til å tenke over om noen av dine tanker og overbevisninger du tror du ha, faktisk er dine ekte. Livet blir lettere uten selvbedraget vi bærer med oss. 

Magrat skrev (14 timer siden):

72

Jeg har en følelse av tyngde og utmattelse, meldingen til deg er at du må ikke klare alt alene, len deg på de du stoler på og har rundt deg. Del det du bærer på og hvordan du føler deg med andre. 

Kranken skrev (14 timer siden):

46

Meldingen til deg er at kanskje du har lagt vekt på litt feil verdier i blant, og hva som virkelig gir deg lykke og tilfredsstillelse, jeg tror du kanskje føler på det selv også?

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

16

Anonymkode: f3692...133

Det virker som du kanskje har mistet litt fokus og orden over prioriteringer og det som er viktig for deg, er det litt for mye på en gang? Stopp opp litt og få oversikt over situasjonen. 

Sommer2464 skrev (14 timer siden):

73

Du har en fin melding om å omgi deg og styrke bånd med mennesker som forstår deg og vil deg vel, jeg tror du har slike folk i livet ditt og oppmuntres veldig til å styrke de båndene og få nærmere vennskap med de. Du er ikke alene og har noen å stole på. 

Wilma89 skrev (14 timer siden):

53🥰

Jeg har en følelse av at du har gått gjennom en forandring hvor du har gått fra å tenke mye, til å tenke mer fornuftig og praktisk, at du står med bena mer plantet på jorden og har blitt mer realistisk. Meldingen er at det er bra jobbet, fortsett sånn og bruk den fornuften i ditt daglige liv og i alt du foretar deg. Den måten du har blitt jordnær på er veldig sunn og andre vil lene seg mot deg. 

37 ❤️

Anonymkode: 1d7a1...a90

Dette føles veldig tungt og veldig håpløst, kanskje virker det som at ting ikke kan bli verre, men det vil gå over dette også. Selv når det virker som svartest. Kjenn på følelsene dine, vær god mot deg selv, og vit at alt etter alt som tar slutt så kommer en begynnelse, det vil ikke være så vondt for alltid. 

Hill83 skrev (14 timer siden):

69

Noen ganger måvi innse at det er ting en ikke kan kontrollere eller styre, er du ei en situasjon du desperat prøver å styre eller kontrollere av frykt? Meldingen til deg er å slippe tak og ikke prøve så hardt, selv om du ikke ser det enda så vil ting gå i din favør heller enn imot. Slipp tak og se det utfolde seg, du kan ikke styre dette på den måten du ønsker. 

14 🌷

Anonymkode: 1af56...538

Hold beina godt planta på bakken og ha hodet med deg, du har mål å nå og du er på god vei mot dem, men ikke slutt å jobbe for dem selv om det blir vanskelig. 

Knirke skrev (14 timer siden):

38

Jeg ser en litt vanskelig situasjon som har med økonomi å gjøre og som påvirker velvære og din lykke, det er kanskje behov for å gå gjennom budsjetter eller regnskap for å få bedre kontroll og trygghet i hverdagen. 

Peanut skrev (14 timer siden):

77 IMG_1234.gif.608f1d98b2c6631eae630793b6ab56e4.gif

Jeg har en følelse av at du dypper tærne i noe utenfor komfortsonen din, at det er noe du kjenner på og lurer på om du skal undersøke nærmere. Enten er det noe du gjør eller at du oppdager deg selv på en annen måte. Ha et åpent hjerte og åpent sinn, dette er mer deg enn du hadde trodd! 

Det var en ny runde 🌟🌠  jeg ser om jeg får tatt flere senere i dag, veldig gøy at dere vil prøve ❤️

Dere som har valgt  ett tall over 78, velg igjen da det bare går til 78! 🥰🌠

Anonymkode: 7aa20...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Takk skal du ha🥰 men det gav overhode ingen mening🥴

Beklager, da har jeg rotet det til i tolkningen med deg. 😊🌠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Beklager, da har jeg rotet det til i tolkningen med deg. 😊🌠

Kan det være at jeg vinglet mellom 9 og 10 før jeg «bare tok» 9?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det føles som ting er vanskelig eller du har litt liten tro på deg selv, og dine egne evner, at det er vanskelig å åpne seg og bare være deg? Meldingen til deg er å fokusere på å bygge opp deg selv, gjerne via en hobby eller talent du likte før men som ikke har fått så mye oppmerksomhet den siste tiden. Fokuser på mestringsfølelse. 

( 61 *)        Jeg kan relatere til dette. Takk for svar. 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortene går jo fra 0 - 78 så det er vel bare å google/ el bruk egen kortstokk og tell kort 0 som 1, da er kort nr 23, egentlig kort nr 22 og tallet 78 er 77 osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan det være at jeg vinglet mellom 9 og 10 før jeg «bare tok» 9?

Hvis du ønsker så kan du prøve igjen, jeg fortsetter i helgen. Ikke godt å si hva som skjedde, men vi kan prøve igjen 😊🌠

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

( 61 *)        Jeg kan relatere til dette. Takk for svar. 🌹

❤️

Lawyam skrev (9 minutter siden):

Kortene går jo fra 0 - 78 så det er vel bare å google/ el bruk egen kortstokk og tell kort 0 som 1, da er kort nr 23, egentlig kort nr 22 og tallet 78 er 77 osv...

Det er ikke sånn det fungerer. Kortene er stokket lenge etter alle kunstens regler, så velger jeg feks nr 10 i relken hvis det er tallet ditt, eller teller til 56 om det er ditt. 0 vil si at jeg stokker og ber om at ett faller ut. Men ingen har bedt om det enda. 😊🌟

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...