Gå til innhold

Vil du ha en melding fra universet/ånden? 🌠

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tusen takk :) Det traff veldig nært situasjonen og jeg skal ikke være redd endringer. 

Anonymkode: 147e1...288

❤️ skjønner veldig godt at det kan være vanskelig, men det vil ikke være godt å holde fast ved ting som de var, selv om det tar tid å bearbeide og gå videre så er det aller best.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

88

Anonymkode: be75d...4fd

78 er høyeste tall :)

jeg må ta en liten pause før jeg fortsetter, det var litt energikrevende 😊🌠

Anonymkode: 7aa20...b45

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg føler du har gjort en stor forandring og som selv om det krevde mye og var tøft, så har du stått på og kjempet. Fortsett slik, du er på rett vei og din nye styrke, holdninger og innstilling vil sørge for at du kommer deg opp og frem dit du vil være. Du har mye å være stolt av. 

Tusen takk❤️ Dette føler jeg stemmer veldig! Jeg har kjempet i årevis med både det ene og det andre, og selv om mange kamper fortsatt pågår, er også mye endret til det positive. Interessant at dette traff så godt, bare ved å skrive et tall. Hvordan leser du tallene? Er det fastsatte budskap på hvert tall? 😊

Anonymkode: 07a3e...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg føler litt tunge energier, føles det som alt håp er ute, eller alt er tungt og bare trist? Det er som om noen har gitt opp eller mistet kanskje litt veien i livet. Meldingen er at det er bare midlertidig, ting er ikke så håpløse eller sorte som det kanskje kan se ut, noen ganger glemmer vi at vi faktisk har kommet så langt som vi har, og hvor sterk man må være for å gå nettopp den veien du har gått. 

Takk for svar. Og du traff godt i analysen av situasjonen. Så får vi se om denne meldingen om at det er midlertidig slår til.

Ordet midlertidig er forresten interessant. For jeg var hos en "anerkjent" healer for et par år siden. En healer som sykehus faktisk bruker å leie inn til alternative formål. Og healeren brukte eksplisitt ordet "midlertidig" flere ganger til meg. 

Men imellomtiden har årene gått og lite har skjedd, selv om jeg har kommet et stykke på veien da. 

Anonymkode: e22d4...443

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Tusen takk❤️ Dette føler jeg stemmer veldig! Jeg har kjempet i årevis med både det ene og det andre, og selv om mange kamper fortsatt pågår, er også mye endret til det positive. Interessant at dette traff så godt, bare ved å skrive et tall. Hvordan leser du tallene? Er det fastsatte budskap på hvert tall? 😊

Anonymkode: 07a3e...d12

Jeg føler veldig at du har overtaket på de fleste kampene du tar, selv om det kanskje ikke føles slik alltid😊

Metoden jeg bruker er at jeg bruker tarotkort til dette. Jeg teller opp til tallet deres, så får dere kortet på det nummeret dere har valgt. Dette er første gang jeg forsøker på andre enn meg selv. Spennende å se at det fungerer på andre også, at den meldingen som er ment for en, finner en måte å komme frem 😊🌠

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Takk for svar. Og du traff godt i analysen av situasjonen. Så får vi se om denne meldingen om at det er midlertidig slår til.

Ordet midlertidig er forresten interessant. For jeg var hos en "anerkjent" healer for et par år siden. En healer som sykehus faktisk bruker å leie inn til alternative formål. Og healeren brukte eksplisitt ordet "midlertidig" flere ganger til meg. 

Men imellomtiden har årene gått og lite har skjedd, selv om jeg har kommet et stykke på veien da. 

Anonymkode: e22d4...443

Takk for tilbakemeldingen, følelsen av at er midlertidig slo meg svært intenst samtidig som det er en av de tyngste følelsene jeg har fått rundt en tolkning. Jeg ser deg, og forstår godt at det knapt kan føles som det vil gå over, men det vil det. Men jeg ser det er vondt. ❤️

Anonymkode: 7aa20...b45

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...