Gå til innhold

Rike ønsker seg penger til bryllupet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

flusa skrev (23 timer siden):

Spesielt,syns jeg.

Hadde hatt lyst til å gi noe helt annet,jeg.

Er heller ikke fan av å gi pengegave til brudepar,men noe de ønsker seg.

Men hva hvis de ønsker seg penger da? 

Anonymkode: 4b875...fcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes de skal få ønske seg penger, og synes ikke det er rart i det hele tatt. Det er rarere at folk skal kreve å få gi ting når brudeparet ikke ønsker seg ting.

Hvis man gir penger så er vel hva de pengene brukes på det samme for den som har gitt gaven? Om det er bidrag til bryllupsreise, går til å betale bryllupet eller om det hjelper dem å kjøpe et par poser med mat burde virkelig ikke bety noe som helst. 

Anonymkode: 4b875...fcd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.9.2023 den 22.27):

Samboer og meg er invitert i bryllup snart. Brudeparet har skrevet i arrangementet at de ønsker seg penger. Dette er et par hvor mannen er god for flere millioner i året. Gave skal de selvsagt få uansett, først tenkte jeg at vi kunne gi en opplevelse, sammen. Men blir penger da det var det de ønsket. Tanker om det å ønske penger når man er «rik» i utgangspunktet? 

Anonymkode: b7ba2...04d

Har opplevd det samme.

Ble invitert i et bryllup i USA med dresskode som gjorde at mannen måte kjøpe seg smoking til flere turen kroner og jeg lang kjole. Flybillettene kom i tillegg og så vare det gave. De ønsket seg kun svindyre gaver eller penger til bryllupsreise. Jeg synes ikke noe om det, men vet at omgangskretsen deres består av velstående mennesker som sikkert har råd til å stille opp med dette. Det må bli opp til hvert enkelt brudepar, men da kan man heller ikke bli skuffet om folk gir små beløp.

Anonymkode: 54261...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg synes ikke det er sært å ønske seg penger. Det jeg derimot synes er sært, er å forsøke å bestemme hva folk skal ønske seg.

Jeg liker å gi gaver folk blir glade for, det innebærer å gi hva enn de ønsker seg, ikke ting jeg ønsker meg selv.

Anonymkode: 77356...8d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...