Kompis2 Skrevet 14. desember #1481 Del Skrevet 14. desember Henger meg på som stillestående, de siste 10 ukene har egentlig bare vært samme kiloene opp og ned. Har mulighet til å øke dosen siden jeg har stått på en lav lenge. Sikkert lurest å vente til over nyttår, og bare fortsette å forsøke til da. Har ikke lyst pga mulige bivirkninger, har unngått det så langt. Men, noe må skje, kan ikke fortsette slik. Var hos legen i oktober og skal dit igjen i april, vil (kan) ikke veie samme som sist liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember #1482 Del Skrevet 14. desember Sluttet på Wegovy etter null resultat på flere mnd nå (gått på ultimat dose lenge) og begynt direkte på Moujaro. Etter 2 uke merker jeg faktisk effekt. Raskere mett og gått ned ca 1 kilo. Håper jeg kan holde meg på dosen jeg er på M nå, og slipper å måtte skru opp til den ultimate dosen på både Oz og Weg med minimal virkning. Anonymkode: 405d7...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember #1483 Del Skrevet 15. desember Hvor la du merke til på kroppen at du mistet kiloer? Har gått ned 19 kg på 8 mnd. La merke til strekkmerker på puppene etter 6 mnd. Blitt mindre i midjen. Mindre mage. Ikke så stor dobbel hake lengre. Tynnere ned på leggene. Men rompa og lårene er der fortsatt... Bh stroppene har jeg ikke strammet inn noen hakk heller ennå. Ikke fått noen kommentarer fra familie og venner om vektnedgang. Kun lege som vet jeg går på wegovy. Ikke sagt det til noen. For å slippe fokus på meg å vektnedgang. Å så tenker jeg at det har ingen noe med. Så deilig å ha en sånn hemmelighet. Ingen press på å måtte mestre. Alt går av seg selv. Har folk rundt meg som er åpen om at de går på wegovy. De babler og er så opptatt av seg selv å nedgang i vekt at de ser ikke meg. Jeg kommer med oppmuntrende ord og heier på dem. Mens jeg har en jubel inn i meg selv for hver kilo jeg klarer. Når ser jeg at rompa og lårene krymper? Det er jeg spent på. Ønsker alle en fin wegovy jul. ❤️ Anonymkode: ca8c0...a6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaggaBente Skrevet 15. desember #1484 Del Skrevet 15. desember Kompis2 skrev (På 14.12.2024 den 12.15): Har ikke lyst pga mulige bivirkninger, har unngått det så langt. Ikke heller hatt noen bivirkninger, så krysser fingrene for fortsatt hell så i måte ved økning.🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #1485 Del Skrevet 16. desember Har stått på høyeste dose nå de siste ukene. Vurderer å ta en liten pause i julen på 1 til 2 uker… Vil jeg kunne gjøre det og gå rett tilbake til høyeste dose? Noen som vet? Jeg har hatt veldig lite bivirkninger på alle doser, men merker noe mer til løs mage på høyeste dose. Anonymkode: 4cc93...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 16. desember #1486 Del Skrevet 16. desember (endret) Søren! Kjøpte ny sprøyte på apoteket i dag tidlig og ser nå at jeg har glemt å legge den i kjøleskapet- så den har ligget i romtemperatur i 8 timer. Ødelagt? Noen andre som har gjort samme feil? Endret 16. desember av Etk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forkjølajente Skrevet 16. desember #1487 Del Skrevet 16. desember Etk skrev (41 minutter siden): Søren! Kjøpte ny sprøyte på apoteket i dag tidlig og ser nå at jeg har glemt å legge den i kjøleskapet- så den har ligget i romtemperatur i 8 timer. Ødelagt? Noen andre som har gjort samme feil? Den kan oppbevares i romtemperatur (maks 30grader) i 28 dager så den er trygg å bruke 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #1488 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har stått på høyeste dose nå de siste ukene. Vurderer å ta en liten pause i julen på 1 til 2 uker… Vil jeg kunne gjøre det og gå rett tilbake til høyeste dose? Noen som vet? Jeg har hatt veldig lite bivirkninger på alle doser, men merker noe mer til løs mage på høyeste dose. Anonymkode: 4cc93...886 Tviler at det er lurt å ta en pause .. da må du hør med lege om dette. Anonymkode: ca8c0...a6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kompis2 Skrevet 17. desember #1489 Del Skrevet 17. desember AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har stått på høyeste dose nå de siste ukene. Vurderer å ta en liten pause i julen på 1 til 2 uker… Vil jeg kunne gjøre det og gå rett tilbake til høyeste dose? Noen som vet? Jeg har hatt veldig lite bivirkninger på alle doser, men merker noe mer til løs mage på høyeste dose. Anonymkode: 4cc93...886 Kan du evt ta lavere dose de ukene rundt jul? Hvorfor vil du ha pause? Er det for å kunne spise mer julemat tror jeg du skal la vær å ta pause, det blir bare tyngre å starte på igjen. Du tåler kan hende å gå rett tilbake på høy, men regn med en reaksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaggaBente Skrevet 17. desember #1490 Del Skrevet 17. desember AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har stått på høyeste dose nå de siste ukene. Vurderer å ta en liten pause i julen på 1 til 2 uker… Vil jeg kunne gjøre det og gå rett tilbake til høyeste dose? Noen som vet? Jeg har hatt veldig lite bivirkninger på alle doser, men merker noe mer til løs mage på høyeste dose. Anonymkode: 4cc93...886 Hvorfor vil du det? For å kunne spise mer? Det høres veldig umusikalsk ut i ørene mine. Stå heller i det og fryd deg over at du kan nyte litt julemat og være fornøyd med det, det er jo hele hensikten med sprøyta🙏 Nå vet jeg jo ikke om det er ønsket om å kunne spise mer som ligger bak, men om du ønsker å tillate deg det så blir det jo litt i bakvendtland og da har du litt mer å jobbe med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember #1491 Del Skrevet 17. desember AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har stått på høyeste dose nå de siste ukene. Vurderer å ta en liten pause i julen på 1 til 2 uker… Vil jeg kunne gjøre det og gå rett tilbake til høyeste dose? Noen som vet? Jeg har hatt veldig lite bivirkninger på alle doser, men merker noe mer til løs mage på høyeste dose. Anonymkode: 4cc93...886 Skal du bort i julen, å må ha med wegovy sprøyten? Du trenger ikke å oppbevare sprøyten i kjøleskapet etter første stikket. Den varer i 6 uker i romtemperatur fra åpningsdagen. Trenger ikke å innvollene familie med at du går på slankesprøyte. Anonymkode: ca8c0...a6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1492 Del Skrevet 12 timer siden Hei:) Jeg har fått helt angst for å bli blind på Wegovy. Leste artikkel om denne bivirkningen og da får jeg opp mer og mer om dette. Vet noen om det er mulig å sjekke om dette kan skje eller skjer det akutt? Og er det begge eller ett øye? Det siste der har jo alt å si. Jeg tar ikke sjansen på å bli blind på begge øyne. Anonymkode: 5e147...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1493 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei:) Jeg har fått helt angst for å bli blind på Wegovy. Leste artikkel om denne bivirkningen og da får jeg opp mer og mer om dette. Vet noen om det er mulig å sjekke om dette kan skje eller skjer det akutt? Og er det begge eller ett øye? Det siste der har jo alt å si. Jeg tar ikke sjansen på å bli blind på begge øyne. Anonymkode: 5e147...525 Vel, jeg fikk drypp. Mistet synet... fikk tilbake synet å startet på wegovy for fedme. Har gått alldeles strålende. Synet er som normalt. Kiloene renner av. Anonymkode: ca8c0...a6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå