jfkdkdod Skrevet 7. oktober #1401 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg sliter med det samme. Min teori er at det er dels tap av muskler på grunn av vektnedgangen og dels sovestilling. Jeg sover på magen, den er nå mindre så da blir det en annen vinkel på ryggen. For meg har det hjulpet en del å bruke puter til å støtte opp når jeg sover og å endre sovestilling mer mot sidesoving. Jeg har desverre ikke fått til å trene noe særlig da ryggen protesterer heftig på trening for tiden. Jeg har trent aktivt i flere år uten problemer så det henger helt klart sammen med vektnedgangen for min del, jeg hadde også samme erfaring da jeg gikk ned tidligere. Anonymkode: 50f24...4b8 Får prøve å endre sovestilling jeg også kanskje, og være mer bevisst. Skulle liksom tro ryggplager osv ble bedre av mindre vekt😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1402 Del Skrevet 8. oktober Hvor lang tid tok det fra første sprøyte til du merket «noe»? Jeg sliter med å starte, da det hele tiden skjer ting på jobb eller privat som gjør at jeg engster meg for bivirkninger. Anonymkode: 5e147...525 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. oktober #1403 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvor lang tid tok det fra første sprøyte til du merket «noe»? Jeg sliter med å starte, da det hele tiden skjer ting på jobb eller privat som gjør at jeg engster meg for bivirkninger. Anonymkode: 5e147...525 Merket at sultfølelsen og cravings ble borte dagen etter aller første sprøyte. Veldig deilig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaggaBente Skrevet 8. oktober #1404 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvor lang tid tok det fra første sprøyte til du merket «noe»? Jeg sliter med å starte, da det hele tiden skjer ting på jobb eller privat som gjør at jeg engster meg for bivirkninger. Anonymkode: 5e147...525 Dagen etter, ikke hatt noen bivirkninger! Livet skjer, så det er bare å starte🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 8. oktober #1405 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor lang tid tok det fra første sprøyte til du merket «noe»? Jeg sliter med å starte, da det hele tiden skjer ting på jobb eller privat som gjør at jeg engster meg for bivirkninger. Anonymkode: 5e147...525 Som flere før skriver, allerede dagen etter... Dette har jeg gjennom denne tråden, lært at kan variere veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1406 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor lang tid tok det fra første sprøyte til du merket «noe»? Jeg sliter med å starte, da det hele tiden skjer ting på jobb eller privat som gjør at jeg engster meg for bivirkninger. Anonymkode: 5e147...525 For meg var det som å skru av en bryter. Jeg sluttet å tenke på mat allerede første dagen. Trodde det var placebo helt til bivirkningene satt inn sekundet etter. Lærte meg raskt hva jeg kunne spise og hva jeg burde styre unna, så etter et par feilskjær var bivirkningene til å leve med. Men hvis jeg skal gi et råd, så ikke begynn akkurat den dagen du skal feire barnebursdag på Peppes, hvis du ikke har en viss kontroll på hvor mange pizzastykker du burde få i deg. Nå er jeg på vedlikeholdsdose og tar en liten dose når matstøyen blir for voldsom. Kanskje hver andre, eller tredje uke. Går fremdeles litt ned, men ikke mer enn legen sier at er greit. Anonymkode: eb1fe...b65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1407 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): helt til bivirkningene satt inn sekundet etter. Hvilke opplevde du? Det er jo det som gjør det sykt vanskelig for alt kan jo bli potensielt magetrøbbel. Jeg har allerede et rimelig klaustrofobisk/angstpreget forhold til magetrøbbel…. Anonymkode: 5e147...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1408 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke opplevde du? Det er jo det som gjør det sykt vanskelig for alt kan jo bli potensielt magetrøbbel. Jeg har allerede et rimelig klaustrofobisk/angstpreget forhold til magetrøbbel…. Anonymkode: 5e147...525 Hvis jeg spiste for mye, så kastet jeg opp. Den dagen jeg satt sprøyta spiste jeg på peppes, og fikk tydeligvis i meg for mye pizza. Hadde jeg visst at sprøyta virket så raskt, så hadde jeg nok vært mer forsiktig (selv om jeg på ingen måte overspiste) Etter det har bivirkningene absolutt vært til å leve med. Jeg kunne få litt eggerap og bli uvel av fet mat og karbohydrater. Jeg har IBS, så dette er noe jeg sliter med uten sprøyte også. Faktisk har ibs blitt veldig mye bedre etter at jeg startet på sprøyta, siden jeg spiser mindre. Jeg tror ikke jeg har følt meg så frisk og opplagt i voksen alder, som etter at jeg begynte på Wegovy. Jeg har masse energi og langt mindre smerter. Anonymkode: eb1fe...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1409 Del Skrevet 8. oktober Er den spiss som en vanlig sprøytespiss? Hvor langt inn skal den stikkes? Jeg liker ikke sprøyter 🤪 Anonymkode: 53f9e...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1410 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor lang tid tok det fra første sprøyte til du merket «noe»? Jeg sliter med å starte, da det hele tiden skjer ting på jobb eller privat som gjør at jeg engster meg for bivirkninger. Anonymkode: 5e147...525 Startet for fire uker siden, har ikke hatt noen bivirkninger så langt. Mindre sulten etter to uker, fortere mett også. Har hatt bedre og bedre virkning over tid selv på samme dose. Så jeg fortsetter på den minste dose. enda en stund. Ned 3 kilo den første måneden. Vet det ikke er så mye som mange andre, men jeg trenger å ta det rolig så det går helt etter planen for min del. Anonymkode: df67d...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1411 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er den spiss som en vanlig sprøytespiss? Hvor langt inn skal den stikkes? Jeg liker ikke sprøyter 🤪 Anonymkode: 53f9e...f2d Den er pitte liten, super duper tynn. Baby sprøyte😅 Den settes så dypt som den går, noen millimeter bare. Du kjenner det egentlig ikke. Jeg syntes det svei litt etter den aller første sprøyta, men nå merker jeg ikke det heller. Anonymkode: df67d...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1412 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Den er pitte liten, super duper tynn. Baby sprøyte😅 Den settes så dypt som den går, noen millimeter bare. Du kjenner det egentlig ikke. Jeg syntes det svei litt etter den aller første sprøyta, men nå merker jeg ikke det heller. Anonymkode: df67d...afa Noen mm bare? Jøss, det var godt å høre! Da tør jeg 🥳 Anonymkode: 53f9e...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. oktober #1413 Del Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Noen mm bare? Jøss, det var godt å høre! Da tør jeg 🥳 Anonymkode: 53f9e...f2d Ja den er veldig liten. Like tynn som vanlig sprøytespiss. Her kan du se bilde: Helse, Slankemedisin | Rekordår for slankesprøyter: – Utviklingen bekymrer (nettavisen.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #1414 Del Skrevet 10. oktober Er det ingen av dere som har opplevd hårtap av Wegovy? Jeg mistet så mye hår på 4 måneder at jeg måtte slutte. Håper er heldigvis på vei tilbake, men savner effekten av strømsparing matstøyen ble borte😔 Anonymkode: 8f280...7e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #1415 Del Skrevet 10. oktober ⬆️ *håper=håret Anonymkode: 8f280...7e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #1416 Del Skrevet 10. oktober ⬆️ Og strømsparing = at...herregud 😂 Anonymkode: 8f280...7e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #1417 Del Skrevet 13. oktober Startet i går og går hele tiden og lurer på om det er placebo, «den første motivasjonen når man går i gang» eller redsel for bivirkninger som gjør at jeg holder meg i skinnet. Aldri har godsaker ligget så lenge urørt. Det er som det ikke er så nøye om jeg spiser det. Vanligvis ville det ropt konstant på meg. Anonymkode: 5e147...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #1418 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 19.20): Den er pitte liten, super duper tynn. Baby sprøyte😅 Den settes så dypt som den går, noen millimeter bare. Du kjenner det egentlig ikke. Jeg syntes det svei litt etter den aller første sprøyta, men nå merker jeg ikke det heller. Anonymkode: df67d...afa Jeg har kommet til uke 29 å syns det svir fortsatt etter stikket. Har nål fobi men wegovy sprøytene takler jeg. Nålen er så supertynn og kort. Anonymkode: ca8c0...a6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 13. oktober #1419 Del Skrevet 13. oktober Ryddet for dosering av medikamenter. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beans Skrevet 13. oktober #1420 Del Skrevet 13. oktober (endret) Har holdt på med wegovy i litt over 1 år nå, gått ned ca 40 kilo. Merker jeg ikke har det samme søtsuget, og spiser ikke like mye som jeg gjorde. Går som regel for frukt eller andre ting enn sjokolade om jeg føler "søtsug". Sjokolade smaker ikke det samme lenger heller. MEN For min del har det nesten blitt motsatt med at jeg ikke spiser noe, drikker lite og generelt ikke føler noe frister, så ender ofte med å ikke spise. Er på den nest øverste dosen, og har holdt på med den i noen måneder nå og ligger på stabil vekt. SKulle gjerne gått ned mer, men tror jeg har kommet til et punkt kroppen ikke vil ned lenger 😂 Må bli bedre på kostholdet siden jeg merker det veldig med fortsoppelse eller ender opp med diarè om hverandre nå 🙈 Endret 13. oktober av beans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå